Ik twijfel nog steeds... Ik had liever eerst VI gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dragon quest IX US trailer:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-dragon-quest/101037
Ik ben wel aan een nieuwe DQ toe eilk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds... Ik had liever eerst VI gezien
Ik zet het geluid gewoon uitquote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Layton!Heb hem bijna uitgespeeld, vond hem niet al te moeilijk ... alleen ik werd wel helemaal gek van dat eeuwige stomme muziekje
Wacht op de 3DS, die wordt morgen aangekondigdquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef mmascha het volgende:
Ik wil een nieuwe DS kopen. Ik twijfel tussen de DSi en DSi XL. Ik heb gister even een XL in mijn handen gehad. Ik werd gewaarschuwd voor de slechte beeldkwaliteit maar dat viel me best mee. Ik ben alleen bang dat het me misschien in de loop van de tijd wel gaat irriteren en ik er spijt van krijg.
Iemand ervaring mee(meer dan ik op dit moment)?
Ik las dat er een deel II van Hotel Dusk komt. En deel III van Prof. Layton. Dat worden weer leuke DS-tijden! Iemand nog suggesties voor vergelijkbare spellen?
ook aan oogjes geopereerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef mmascha het volgende:
Ik kan geen 3d zienWat is dan de beste optie?
Ik zou BTW de DSI nemen, de XL is bagger qua beeld wat uitgerekt wordt, bij sommige games zie je het beter als bij de andere. De DSI heeft mooier beeld dan de Litequote:Op maandag 14 juni 2010 16:21 schreef mmascha het volgende:
Ik kan geen 3d zienWat is dan de beste optie?
Ze hebben allemaal dezelfde resolutie toch? Lite, DSi, en XL. Dan zou de Lite het strakste beeld moeten geven omdat die het kleinste scherm heeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou BTW de DSI nemen, de XL is bagger qua beeld wat uitgerekt wordt, bij sommige games zie je het beter als bij de andere. De DSI heeft mooier beeld dan de Lite
Klopt, de 'oude' DS games zijn niet in 3D op een 3DS. Maar ook de 3DS games kun je zonder 3D effect spelen, er komt namelijk gewoon een knopje voor:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef mmascha het volgende:
Ik heb de 1e DS, een Lite en een DSi XL naast elkaar gehouden. Lite had idd het mooiste beeld.
Als je de gewone DS spellen speelt op de 3DS zal je geen 3d zien toch? Ze zullen wel weer nieuwe speciale spellen maken met 3d-effect.
Ik vind zelf persoonlijk de DSI mooier beeld hebben omdat hij veel helder beeld heeft en je kunt hem meer lichter zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:23 schreef mmascha het volgende:
Ik heb de 1e DS, een Lite en een DSi XL naast elkaar gehouden. Lite had idd het mooiste beeld.
Als je de gewone DS spellen speelt op de 3DS zal je geen 3d zien toch? Ze zullen wel weer nieuwe speciale spellen maken met 3d-effect.
Dat kan bij elke DS. De DS lite heeft 4 helderheidsniveausquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind zelf persoonlijk de DSI mooier beeld hebben omdat hij veel helder beeld heeft en je kunt hem meer lichter zetten
Weet ik maar die van de DSI gaat feller dan de DS Litequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan bij elke DS. De DS lite heeft 4 helderheidsniveaus
Ah okay, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet ik maar die van de DSI gaat feller dan de DS Lite
7 jaar gewachtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Golden Sun Dark Dawn komt eind dit jaar eindelijk naar de DS
Dat was voor mij toch wel het hoogtepunt naast de 3ds van nintendo's conferentie.quote:
Ghehe, ik ga deze GS wel weer een kans gevenquote:
die van GS1 was op zich niet zo extreem overpowered zoals Dullahan en de Doom Dragon van deel 2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, ik ga deze GS wel weer een kans gevenAls ze maar niet een overpowered eindbaas hebben zoals in GS1
Die draak![]()
![]()
De DS is zo goed als doodquote:
Ja. Maar dat zijn allemaal dezelfde handhelds eh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Thrilled het volgende:
Dit is toch ook het topic voor de DSi, DSLite, DSi XL etc?
Ziet er tof uit, volgens mij wel moeilijk op een gegeven moment! Heb zelf MvsDK voor het laatst gespeeld op de GBA.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trailer MvsDK3:
http://www.nintendo.co.jp(...)ario_donkeykong.html
Volgens mij word ik enorm zenuwachtig van zulke games. Heb ze nog nooit gespeeldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, volgens mij wel moeilijk op een gegeven moment! Heb zelf MvsDK voor het laatst gespeeld op de GBA.
Ja, geniaal spelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Wie speelt er hier picross 3d, ik iedere dag
Heb hem al bijna uitgespeeld, nog een paar puzzeltjes dacht ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:20 schreef gniffie het volgende:
Wie speelt er hier picross 3d, ik iedere dag
http://www.andriasang.com(...)no_kuni_impressions/quote:Attendees at today's press conference for the Studio Ghibli and Level-5 tie-up RPG Ni no Kuni were given an opportunity to try out the DS version of the game for themselves on a demo table set up outside the main conference hall. Following all the announcements, I rushed to the demo area to give the game a try for the first time since playable code debuted at last year's Tokyo Game Show.
The game was playable for one short stage, divided into chapters. The thick Magic Master book, which will be bundled with all copies of the game, was set next to the system for easy reference. Level-5 also had Bose noise canceling headphones attached to the DS systems, allowing players to appreciate the orchestral soundtrack.
The goal of the demo was to venture into an underground waterway and defeat a boss lurking at its end. Although the play time was short, the demo let players explore the lively world, participate in battles, and utilize the Magic Master reference book.
This last part was a totally new experience, as the TGS demo did not have any of the book mechanics in place. In fact, this is the first time we've gotten a direct look at the item.
True of Japanese print media in general, the Magic Master is a high quality book in terms of its construction. The paper quality used is certainly above the quality of the average Western novel, and the art design suits the universe nicely. The cover is hard, with a clear plastic jewel in the center.
Even at 352 pages, the book is actually not too heavy and will fit into any bag. Having to refer to it for drawing runes, which are symbols that allow the player to advance through locked doors and such, is certainly a neat gameplay design, but it seems like it could make the game difficult to play on public transportation unless you've memorized the various pieces of information inside the book.
We might have said this when we played the TGS demo, but today's demo reconfirmed with us that Ni no Kuni is one of the best looking DS games out there. Backgrounds are bright and detailed, and the art design for the town and the underwater dungeon reflect Studio Ghibli's style while respecting the limitations of the DS hardware. The animations are equally well done and the framerate was stable in the area we played. During dialog scenes, the character artwork looked great. During the final boss battle, there were waterfalls flowing in the background, a nice and subtle touch to the richness of the environment.
The game also makes a good case for having those pricey headphones hooked up to the DS. Level-5 has managed a fully orchestrated soundtrack complete with voice acting. With its adventurous feel, the soundtrack definitely suits the mood of the game.
The game wisely gives you the option for controlling the action either via the stylus or the d-pad. I didn't like the d-pad for moving the main character as much as I did using the touchscreen, which was a smoother experience overall and closer to that of an analog stick. Being able to touch characters with the stylus in order to converse makes interaction smoother than having to run up to them.
Battles felt smooth, with a well-designed and easy-to-navigate menu system. You can choose between physical and magic attacks, as is typical for an RPG, and can also swap party members as you please. Incidentally, the battle encounters are random, so you may be turned off if you prefer being able to see your enemies in advance.
I didn't capture any Imagine creatures (wasn't sure if I could in the short demo), but the game clearly does contain somewhat of a Pokemon element to it. This was one of the topics during the press conference, and has also featured heavily in recent magazine reports on the game. Expect to hear a lot more about the Imagine creatures soon.
Sample Imagine Creatures. The game will have over 300.
Ni no Kuni's development seems to be coming along very well. While I am not the biggest fan of RPGs, I could certainly appreciate the design and effort behind the game, which blends together animation from the prestigious Studio Ghibli with game design from Level-5, who have delivered hit after hit for the DS in the last few years. Look forward to Ni no Kuni on December 9, 2010 for ¥6,800.
Hopen dat ie ook buiten Japan wordt uitgebracht. Komt in december in Japan uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oei, een spel van Studio Ghibli en Level 5?
Dat klinkt echt wel heel vet!
Heel herkenbaar.... ik wil ook perse alles op volle ster uitspelen... daar ging mijn nachtrust!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem al bijna uitgespeeld, nog een paar puzzeltjes dacht ik.
Echt meerdere keren gehad dat ik nog 1 puzzel wilde doen voordat ik ging slapen en vervolgens pas 3 uur later erachter kwam dat ik toch echt maar eens moest gaan pitten
Nu nog wat leuke games erbij halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ik heb een DS gekocht. Tweedehands.... Heb ik tot voorjaar 2011 om er mee te spelen en dan de 3DS
![]()
Ik kan je de Professor Layton spellen aanradenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef larry_flynt het volgende:
Nou ik heb een DS gekocht. Tweedehands.... Heb ik tot voorjaar 2011 om er mee te spelen en dan de 3DS
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |