Welke mediamarkt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Er zijn veel DS games bij de MediaMarkt in prijs verlaagd!
Gewoon op hem schieten toch? Kan me niet herinneren dat ik daar vast heb gezeten eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef miss-scofield het volgende:
Heb LEGO Harry Potter net gekocht en nu al verslaafd! Maar ik zit nu vast![]()
Year 2 - dan moet ik, geloof ik level 3 ofzo, tegen Draco Malfoy duelleren... heb een nieuwe spreuk geleerd en die moet ik dan op 'm afvuren. Maar, het lukt niet!!!! Hij vuurt vuurballen op me af en die raken me altijd!! Ik ben dus al 100x doodgegaan! Hoe moet ik die stomme Draco killlen????
Kan nergens een walkthrough vinden, alleen van andere platforms en dat spel is anders!!!
Help
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb dus net een DS, en ik probeerde op het internet van de buren te gaan, maar ik heb een wachtwoord nodig.
Is er een manier om dit te ontlopen en er gewoon op te kunnen?
Klop bij je buren aan en vraag naar het wachtwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb dus net een DS, en ik probeerde op het internet van de buren te gaan, maar ik heb een wachtwoord nodig.
Is er een manier om dit te ontlopen en er gewoon op te kunnen?
Kost draadloos meer? Dat is dus een van de redenen waarom ik op het internet van de buren moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Klop bij je buren aan en vraag naar het wachtwoord![]()
Anders kun je ook voor een paar centen een draadloze router halen, je betaald toch al voor je internetverbinding
The World Ends With Youquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef vault_tec het volgende:
weet iemand nog toffe rpg's? /no dragon quest
Die.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
The World Ends With You
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:25 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Kost draadloos meer? Dat is dus een van de redenen waarom ik op het internet van de buren moet.
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Nee, draadloos is net zo duur als je normale internet. Je provider rekent dezelfde prijs en het zal hun een rotzorg zijn of je nu een draadloze router gebruikt of niet. Koop zelf voor een paar tientjes een router met WiFi, hang die aan het modem van je internetprovider en dan kun je online zonder dat je het wachtwoord van de buren nodig hebt
HYPE HYPE HYPE HYPEquote:
Ik zit nog te twijfelen, bij VGP halen en al begin oktober in de bus hebben of gewoon wachten op de EU versie die dan net 3 weken later komt (maar wel weer uit Engeland gehaald moet worden vanwege die kutvertalingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prof. Layton 3:
http://e3.nintendo.com/ds/game/?g=layton
Ik zou geen AR kopen maar een flash cart, is ongeveer even duur en je kan daarmee ook nog eens savegames van het internet erop zetten (en in bijna alle "A-merk" flash carts zit wel een cheat engine). En daar bovenop kan je ook nog eens "backups" spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
En dan had ik nog een vraag: Ik wil een Action Replay halen, gewoon omdat ik het haat om te grinden.
Welke moet ik dan halen? Ik zat aan de Action Replay EZ van Bol.com te denken, want die is het goedkoopst. Kan ik dan op elk spel, of alleen maar op spellen die daarvoor uitgebracht zijn, cheaten?
quote:
De DSi XL is inderdaad alleen in het wijnrood en donkerbruin verkrijgbaar in Europa. Zwart is nergens te koop, wit alleen in Japan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:21 schreef Simsfan88 het volgende:
Korte vraag, klopt het dat de Nintendo DSi XL in het wit niet verkrijgbaar is in Nederland? En komt deze nog wel? Én lijkt de donkerbruine erg op zwart, ik vind alleen zwart en wit mooi voor een DS.
Zelfde resolutie als de DSi, maar een groter scherm. Hierdoor is het allemaal wat onscherper, maar niet storend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:57 schreef Muks het volgende:
Hoe zijn hier de ervaringen met de DSi XL ?
Las her en der dat de resolutie niet geweldig zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |