Totdat Golden Sun Dark Dawn uit komt natuurlijk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef Jesse_ het volgende:
Mario en Luigi is echt geniaal.
Maar The World Ends With You is imo de beste rpg op de DS
Dat is wel zeer jammer. Toch bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je kunt geen profielen op de DS maken. Tenzij het een spel is waar je meerderen kunt kiezen.
Hier gaat hij er wel komen, heb me ook meer dan prima vermaakt met de vorige delen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Sporttv het volgende:
De nieuwe Dragon Quest komt over een week uit, dit lijkt mij wel een leuk spel en hij krijgt ook een 9,5 in de ngamer. Gaan jullie hem kopen ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Sporttv het volgende:
De nieuwe Dragon Quest komt over een week uit, dit lijkt mij wel een leuk spel en hij krijgt ook een 9,5 in de ngamer. Gaan jullie hem kopen ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:57 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht, en voor hoe veel ? wil je ook even laten weten wat je ervan vindt ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Te kort gespeeld om er een mening over te hebben, maar voor de gangbare prijs(39.99) bij een lokale FRS.
Ach, ik ben toch de enige die op mijn ds speeltquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een minpunt is alvast dat er maar een savestate is, best wel jammer met de mogelijkheden die op de achterkant van het doosje genoemd worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
r4 is the best ik heb zelf r4 en mijn vriendin heeft dstt omdat ze die van haar vader kado had gekregen ze is nu ook aan het zoeken naar en r4!!
dus tipp neem meteen r4 is beter dstt hangt namelijk de hele tijd (kan ook en beetje aan de ds liggen natuurlijk)
en nu wille ze de ds kaarte verbieden![]()
dat lukt ze vast niet![]()
nds R4
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch de enige die op mijn ds speelt
Vrijdag ook maar even oppikken
Ga eens weg, jij verziekt de game-industriequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
r4 is the best ik heb zelf r4 en mijn vriendin heeft dstt omdat ze die van haar vader kado had gekregen ze is nu ook aan het zoeken naar en r4!!
dus tipp neem meteen r4 is beter dstt hangt namelijk de hele tijd (kan ook en beetje aan de ds liggen natuurlijk)
nds R4
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
nds R4
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!
Ga 's weg uit het gamesforum, jij bent geen gamer.
Trouwens! Ik las in de NgamerJa, ik weet dat dat al bekend was op de e3, maar toen was ik alleen bezig met de 3DSdat Sonic Colors op de NDS eigenlijk Sonic Rush 3 is, geniaal, de eerste twee delen waren echt heel erg goed
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
DQ ook gehaald, net begonnen
Maar ook in deze game geen WPA ondersteuning
WPA is alleen mogelijk met de DSi en DS XL.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
DQ ook gehaald, net begonnen
Maar ook in deze game geen WPA ondersteuning
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:36 schreef Aether het volgende:
[..]
WPA is alleen mogelijk met de DSi en DS XL.
Zijn er überhaupt DS games die WPA op de DSi kunnen gebruiken? Of kunnen alleen DSi games dit?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb een DSi die het ondersteunt, maar de games moeten het ook ondersteunen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt DS games die WPA op de DSi kunnen gebruiken? Of kunnen alleen DSi games dit?
DQ9 kwam een half jaar na de DSi in Japan uit dus in principe had het nog wel toegevoegd kunnen worden.
Van Wikipedia:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef Jesse_ het volgende:
Maar voor een game die zoveel online mogelijkheden biedt als DQ9 had het toch best wel gemogen
quote:The Nintendo DSi is compatible with both WPA and WEP encryption […] However, all DS games that utilize Nintendo WFC (Wi-Fi Connection) can only be used with WEP encryption (DSi games can use WPA encryption).
Alhoewel het bij DQ9 wel een soort van bedoeling heeft om online te battelen kan je aan alles zien dat het een soort van DQ mosters: joker is, alleen is het vangen van monsters vervangen door random generated characters en er zit een veel betere verhaallijn in, voor de rest merk je de zelfde problemen met besturing, onzichtbare muren en andere kleine bugs die ookal in DQM:J zaten en zijn de graphs nagenoeg vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt DS games die WPA op de DSi kunnen gebruiken? Of kunnen alleen DSi games dit?
DQ9 kwam een half jaar na de DSi in Japan uit dus in principe had het nog wel toegevoegd kunnen worden.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef Modjopower het volgende:
Alchemy![]()
Zó verslavend in DQ9. Dit is het eerste DQ spel dat ik speel, ben er erg van onder de indruk. Heb deel 8 voor de ps2 zelfs gekocht voor 5 euro online
Aan deel 8 zal je je iig geen buil vallen, 9 is ook wel tof, alhoewel ik het echt mis dat er afgezien van MC en het elfje dat je altijd afzeikt geen verdere characters zijn die uitgediept worden, nou zijn die achtergrond verhalen in de andere delen niet van hoogstaande kwaliteit ofzo, maar in de andere delen is het net het beetje extra dat de grotere side-quests aan elkaar bind en je niet het gevoel geeft dat je verschillende episodes uit een anime aan het kijken bent.quote:
En die had ik dus nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
..(een thief is zowat een noodzaak wil je je characters een beetje leuk equippen).
De meeste benodigde items voor goede wapens/armour kun je toch echt alleen verkrijgen dmv stelen en/of random item drops(en die drops zijn behoorlijk gering, zegmaaar tussen 12.5 en de 0.39 procent).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:15 schreef Modjopower het volgende:
[..]
En die had ik dus niet![]()
Heel de map door op zoek naar de ingrediënten. Saven, reset en wachten op de respawn. Heb DQ 8 vandaag binnengekregen.![]()
"A slime draws near"
In de Inn in Stornway en vanaf dat moment vind je ook recepten in boekenkasten, je kan overigens ook zelf experimenteren,zonder dat je items verliest als het recept niet werkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef vault_tec het volgende:
waar en hoe kan je alchemy gebruiken in DQ9?
dat deel heb ik gemist, ga gelijk met de boot er heen. Thanks. (heb nooit in boeken kasten gekeken dus ben tempted om overnieuw te beginnen...)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de Inn in Stornway en vanaf dat moment vind je ook recepten in boekenkasten, je kan overigens ook zelf experimenteren,zonder dat je items verliest als het recept niet werkt.
Stornway helemaal overgeslagen, of alleen niet in de inn geweest?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat deel heb ik gemist, ga gelijk met de boot er heen. Thanks. (heb nooit in boeken kasten gekeken dus ben tempted om overnieuw te beginnen...)
Allebei geweest maar ik speel soms als ik niet kan slapen heel laat en dan word ik moe... Daardoor lees ik soms alles niet meer zo helderquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stornway helemaal overgeslagen, of alleen niet in de inn geweest?
Oh ik had het zelfde met het recruiten van mn andere characters, helemaal overheen gelezen en mijn MC tot l18 lopen grinden voor het verslaan van de wight knightquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Allebei geweest maar ik speel soms als ik niet kan slapen heel laat en dan word ik moe... Daardoor lees ik soms alles niet meer zo helder
Edit: wing gebruikt, loop de inn in en ta-da filmpje waarin ik de pot te zien krijg![]()
![]()
Ik heb wel juist een partyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oh ik had het zelfde met het recruiten van mn andere characters, helemaal overheen gelezen en mijn MC tot l18 lopen grinden voor het verslaan van de wight knight
De sequel heet Last Window:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef larry_flynt het volgende:
- Hotel Dusk: Room 215 (zijn hier meer delen van?)
En als ik het goed onthouden heb komt die medio september uitquote:
ik zou zeggen een priest,een thief(iig totdat je 10 punten in de theftness skill hebt), een wizard en een soldier of martial artist(je hoeft skillpoints niet te besteden en je kan ze meenemen naar de volgende klasse dus je kan de skillboost van de default klasse van de MC in principe negeren,mocht je deze niet willen boosten) qua wapens/skills hangt het er echt vanaf hoe je wilt spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb wel juist een party![]()
Ik ga overnieuw beginnen, net besloten alleen ik weet niet wat voor party het beste is. Als iemand tips heeft. En dan per type ook welke skills je omhoog moet doen
Hangt er een beetje vanaf, er zitten iig nauwelijks puzzels in(iets wat mij bij golden sun best geirriteerd heeft) en het verhaal is behoorlijk standaard voor een JRPG, er is aan de andere kant best veel uit het spel te halen als je een honderdtal side quests, een stuk of 300 alchemy recepten, treasure hunting dmv schatkaarten en evt multiplayer meerekent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is DQ aan te raden als je een grote fan bent van Golden Sun?
Wat is er zo handig aan de thief?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou zeggen een priest,een thief(iig totdat je 10 punten in de theftness skill hebt), een wizard en een soldier of martial artist(je hoeft skillpoints niet te besteden en je kan ze meenemen naar de volgende klasse dus je kan de skillboost van de default klasse van de MC in principe negeren,mocht je deze niet willen boosten) qua wapens/skills hangt het er echt vanaf hoe je wilt spelen.
Daarnaast kun je verderop in het spel nog 6 andere classes unlocken, ik zou gaan voor een specifieke wapen tree en de skill tree van desbetreffende klasse en aangezien je wapens, zodra je die gemaxed hebt, in elke klasse kunt gebruiken sneller laten groeien dan die specifieke skill.
Mijn huidige party bestaat nu uit een Ranger/Priest(spear), Thief(sword),Martial Artist(claw) en Wizard(wand).
Dat je de half-inch skill(10 punten in Acquisitviness) kunt gebruiken om rare drops van monsters te stelen, en de coup de grace je een gegarandeerde itemdrop geeft, dat is zeer handig op het moment dat je veel met alchemy wilt gaan doen aangezien rare drops normaal gesproken nog geen 3 op de 100x voorkomen en bepaalde alchemy items niet op de map gespammed worden..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan de thief?
het verhaal is minder(bij IV, V en VIII heb je meerdere characters in je party die allemaal een eigen achtergrond hebben), maar de gameplay is een stuk meer te customizen naar eigen wens(geen opgelegde classes/skilltrees).quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Is die nieuwe Dragon Quest echt heel anders? Heb het gevoel na het lezen van de reacties hier dat het flink uitgebreider is.. bij het vorige spel was het meer dat je automatisch wel op een bepaald pad kwam en als je dat een beetje goed aan het volgen was het wel goed kwam.. Krijg de indruk dat je gameplay qua verhaal echt hard gaat verschillen door verschillende characters en classes. Wel tof uiteraard.
Met controller? Dan ga ik hem wel even halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:23 schreef Reintji het volgende:
Geen pricewatch topic voor Nintendo?
Band Hero voor DS 9,99 bij Intertoys (vismarkt, Groningen) en een DS lite voor 111
Yupquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Met controller? Dan ga ik hem wel even halen
Duck Huntquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef ellenlunatosca het volgende:
Wat zijn leuke nintendo spellen?
Da's de kopieerbeveiligingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb Zelda, Spirit Tracks en hij doet het niet!!Ik kan al bij het 'proloog' de trein niet besturen! Hij zegt dan: lever in the gearbox', maar ik zie nergens een lever en ook geen gearbox. Ook kan ik niet fluiten!! Help!! Hoe moet dit??
Hehe, niceee!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's de kopieerbeveiliging
Bij een niet-kopie is de besturing zichtbaar.
Overigens zie je dat steeds vaker hoor. Bij Chrono Trigger blijf je oneindig in de portal 'steken'. En bij Dragon Quest V blijf je varen op een oneindige boottocht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, niceee!!!Hebben ze goed gedaan!
Wel balen voor mij
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens zie je dat steeds vaker hoor. Bij Chrono Trigger blijf je oneindig in de portal 'steken'. En bij Dragon Quest V blijf je varen op een oneindige boottocht.
Maar goed, downloaden et cetera bespreken we hier niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!![]()
Overigens kan ik van Lego Harry Potter nergens een goede versie vinden (allemaal voor opstarten al een error). Misschien ook wel bewust
Hehe, I know, daarom begon ik met klein te pratenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, downloaden et cetera bespreken we hier niet.
De vraag is of het uberhaupt nut heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!![]()
Overigens kan ik van Lego Harry Potter nergens een goede versie vinden (allemaal voor opstarten al een error). Misschien ook wel bewust
quote:Exclusive: Nokia Nintendo phone went through R&D at Nintendo HQ
Dreams of what could have been
There have been plenty of rumours over the years concerning Nintendo and mobile phones. After all, the Japanese mobile phone market is huge, while Nintendo is the oldest and most profitable Japanese games company, with dozens of iconic characters and a massive global audience. Surely it would be a match made in heaven?
But like many bar room discussions that seem to make sense, for some reason it's never happened. Pocket Gamer has discovered, however, that Nintendo has done more than just sit around and talk about the concept. It's seriously investigated it.
Japan meets Finland
A development source, who preferred to remain anonymous, has revealed that there was a skunkworks R&D project run by Nokia and Nintendo in the early 2000s - about the same time Nokia was working on its original N-Gage phone.
The R&D efforts, which were located at Nintendo's Japanese HQ, were successful enough that the concept of a Nintendo phone was taken to the company's board of directors for approval. It was rejected. At the time, Nintendo was starting work on what became the DS, and presumably thought a dedicated portable console made more sense. In light of the N-Gage's failure and the success of the DS - four hardware redesigns and 120 million sales down the line - you'd be hard pressed to prove Nintendo wrong.
Look before you leap
"You have to remember Nintendo is a very conservative company," our source told us. "It always has various R&D projects on the go, but most of them are eventually rejected. It's just how it operates."
Since then, the massive success of Wii and DS means that Nintendo hasn't really had to worry about the potential of mobile games. However, it's clear that the subject of the mobile sector - and connectivity in particular - occasionally comes up at Nintendo HQ.
Last year, president Satoru Iwata talked about how the requirement of a monthly subscription was a barrier for Nintendo's youthful audience. And more recently, the always-on connectivity of the 3DS (the CrossPass system) has been compared to a cellular connection, even though it seems likely to be based on wi-fi networks, with the addition of adhoc connections which will automatically pass data between 3DS devices.
So, while the likelihood of a badged Nintendo phone seems as remote as ever, what's clear is that as technology converges the mobile phone is slowly embedding itself everywhere in one form or another - even in Nintendo portables.
Welke mediamarkt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Er zijn veel DS games bij de MediaMarkt in prijs verlaagd!
Gewoon op hem schieten toch? Kan me niet herinneren dat ik daar vast heb gezeten eigenlijk...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef miss-scofield het volgende:
Heb LEGO Harry Potter net gekocht en nu al verslaafd! Maar ik zit nu vast![]()
Year 2 - dan moet ik, geloof ik level 3 ofzo, tegen Draco Malfoy duelleren... heb een nieuwe spreuk geleerd en die moet ik dan op 'm afvuren. Maar, het lukt niet!!!! Hij vuurt vuurballen op me af en die raken me altijd!! Ik ben dus al 100x doodgegaan! Hoe moet ik die stomme Draco killlen????
Kan nergens een walkthrough vinden, alleen van andere platforms en dat spel is anders!!!
Help
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb dus net een DS, en ik probeerde op het internet van de buren te gaan, maar ik heb een wachtwoord nodig.
Is er een manier om dit te ontlopen en er gewoon op te kunnen?
Klop bij je buren aan en vraag naar het wachtwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik heb dus net een DS, en ik probeerde op het internet van de buren te gaan, maar ik heb een wachtwoord nodig.
Is er een manier om dit te ontlopen en er gewoon op te kunnen?
Kost draadloos meer? Dat is dus een van de redenen waarom ik op het internet van de buren moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Klop bij je buren aan en vraag naar het wachtwoord![]()
Anders kun je ook voor een paar centen een draadloze router halen, je betaald toch al voor je internetverbinding
The World Ends With Youquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:35 schreef vault_tec het volgende:
weet iemand nog toffe rpg's? /no dragon quest
Die.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
The World Ends With You
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:25 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Kost draadloos meer? Dat is dus een van de redenen waarom ik op het internet van de buren moet.
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Nee, draadloos is net zo duur als je normale internet. Je provider rekent dezelfde prijs en het zal hun een rotzorg zijn of je nu een draadloze router gebruikt of niet. Koop zelf voor een paar tientjes een router met WiFi, hang die aan het modem van je internetprovider en dan kun je online zonder dat je het wachtwoord van de buren nodig hebt
HYPE HYPE HYPE HYPEquote:
Ik zit nog te twijfelen, bij VGP halen en al begin oktober in de bus hebben of gewoon wachten op de EU versie die dan net 3 weken later komt (maar wel weer uit Engeland gehaald moet worden vanwege die kutvertalingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prof. Layton 3:
http://e3.nintendo.com/ds/game/?g=layton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |