ik zou zeggen een priest,een thief(iig totdat je 10 punten in de theftness skill hebt), een wizard en een soldier of martial artist(je hoeft skillpoints niet te besteden en je kan ze meenemen naar de volgende klasse dus je kan de skillboost van de default klasse van de MC in principe negeren,mocht je deze niet willen boosten) qua wapens/skills hangt het er echt vanaf hoe je wilt spelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb wel juist een party![]()
Ik ga overnieuw beginnen, net besloten alleen ik weet niet wat voor party het beste is. Als iemand tips heeft. En dan per type ook welke skills je omhoog moet doen
Hangt er een beetje vanaf, er zitten iig nauwelijks puzzels in(iets wat mij bij golden sun best geirriteerd heeft) en het verhaal is behoorlijk standaard voor een JRPG, er is aan de andere kant best veel uit het spel te halen als je een honderdtal side quests, een stuk of 300 alchemy recepten, treasure hunting dmv schatkaarten en evt multiplayer meerekent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Is DQ aan te raden als je een grote fan bent van Golden Sun?
Wat is er zo handig aan de thief?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik zou zeggen een priest,een thief(iig totdat je 10 punten in de theftness skill hebt), een wizard en een soldier of martial artist(je hoeft skillpoints niet te besteden en je kan ze meenemen naar de volgende klasse dus je kan de skillboost van de default klasse van de MC in principe negeren,mocht je deze niet willen boosten) qua wapens/skills hangt het er echt vanaf hoe je wilt spelen.
Daarnaast kun je verderop in het spel nog 6 andere classes unlocken, ik zou gaan voor een specifieke wapen tree en de skill tree van desbetreffende klasse en aangezien je wapens, zodra je die gemaxed hebt, in elke klasse kunt gebruiken sneller laten groeien dan die specifieke skill.
Mijn huidige party bestaat nu uit een Ranger/Priest(spear), Thief(sword),Martial Artist(claw) en Wizard(wand).
Dat je de half-inch skill(10 punten in Acquisitviness) kunt gebruiken om rare drops van monsters te stelen, en de coup de grace je een gegarandeerde itemdrop geeft, dat is zeer handig op het moment dat je veel met alchemy wilt gaan doen aangezien rare drops normaal gesproken nog geen 3 op de 100x voorkomen en bepaalde alchemy items niet op de map gespammed worden..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat is er zo handig aan de thief?
het verhaal is minder(bij IV, V en VIII heb je meerdere characters in je party die allemaal een eigen achtergrond hebben), maar de gameplay is een stuk meer te customizen naar eigen wens(geen opgelegde classes/skilltrees).quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Is die nieuwe Dragon Quest echt heel anders? Heb het gevoel na het lezen van de reacties hier dat het flink uitgebreider is.. bij het vorige spel was het meer dat je automatisch wel op een bepaald pad kwam en als je dat een beetje goed aan het volgen was het wel goed kwam.. Krijg de indruk dat je gameplay qua verhaal echt hard gaat verschillen door verschillende characters en classes. Wel tof uiteraard.
Met controller? Dan ga ik hem wel even halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:23 schreef Reintji het volgende:
Geen pricewatch topic voor Nintendo?
Band Hero voor DS 9,99 bij Intertoys (vismarkt, Groningen) en een DS lite voor 111
Yupquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Met controller? Dan ga ik hem wel even halen
Duck Huntquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:13 schreef ellenlunatosca het volgende:
Wat zijn leuke nintendo spellen?
Da's de kopieerbeveiligingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb Zelda, Spirit Tracks en hij doet het niet!!Ik kan al bij het 'proloog' de trein niet besturen! Hij zegt dan: lever in the gearbox', maar ik zie nergens een lever en ook geen gearbox. Ook kan ik niet fluiten!! Help!! Hoe moet dit??
Hehe, niceee!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's de kopieerbeveiliging
Bij een niet-kopie is de besturing zichtbaar.
Overigens zie je dat steeds vaker hoor. Bij Chrono Trigger blijf je oneindig in de portal 'steken'. En bij Dragon Quest V blijf je varen op een oneindige boottocht.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, niceee!!!Hebben ze goed gedaan!
Wel balen voor mij
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens zie je dat steeds vaker hoor. Bij Chrono Trigger blijf je oneindig in de portal 'steken'. En bij Dragon Quest V blijf je varen op een oneindige boottocht.
Maar goed, downloaden et cetera bespreken we hier niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!![]()
Overigens kan ik van Lego Harry Potter nergens een goede versie vinden (allemaal voor opstarten al een error). Misschien ook wel bewust
Hehe, I know, daarom begon ik met klein te pratenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar goed, downloaden et cetera bespreken we hier niet.
De vraag is of het uberhaupt nut heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zoveel download ik niet meer, was het nog niet tegengekomen. Ik vind het wel goed dat ze dat doen!![]()
Overigens kan ik van Lego Harry Potter nergens een goede versie vinden (allemaal voor opstarten al een error). Misschien ook wel bewust
quote:Exclusive: Nokia Nintendo phone went through R&D at Nintendo HQ
Dreams of what could have been
There have been plenty of rumours over the years concerning Nintendo and mobile phones. After all, the Japanese mobile phone market is huge, while Nintendo is the oldest and most profitable Japanese games company, with dozens of iconic characters and a massive global audience. Surely it would be a match made in heaven?
But like many bar room discussions that seem to make sense, for some reason it's never happened. Pocket Gamer has discovered, however, that Nintendo has done more than just sit around and talk about the concept. It's seriously investigated it.
Japan meets Finland
A development source, who preferred to remain anonymous, has revealed that there was a skunkworks R&D project run by Nokia and Nintendo in the early 2000s - about the same time Nokia was working on its original N-Gage phone.
The R&D efforts, which were located at Nintendo's Japanese HQ, were successful enough that the concept of a Nintendo phone was taken to the company's board of directors for approval. It was rejected. At the time, Nintendo was starting work on what became the DS, and presumably thought a dedicated portable console made more sense. In light of the N-Gage's failure and the success of the DS - four hardware redesigns and 120 million sales down the line - you'd be hard pressed to prove Nintendo wrong.
Look before you leap
"You have to remember Nintendo is a very conservative company," our source told us. "It always has various R&D projects on the go, but most of them are eventually rejected. It's just how it operates."
Since then, the massive success of Wii and DS means that Nintendo hasn't really had to worry about the potential of mobile games. However, it's clear that the subject of the mobile sector - and connectivity in particular - occasionally comes up at Nintendo HQ.
Last year, president Satoru Iwata talked about how the requirement of a monthly subscription was a barrier for Nintendo's youthful audience. And more recently, the always-on connectivity of the 3DS (the CrossPass system) has been compared to a cellular connection, even though it seems likely to be based on wi-fi networks, with the addition of adhoc connections which will automatically pass data between 3DS devices.
So, while the likelihood of a badged Nintendo phone seems as remote as ever, what's clear is that as technology converges the mobile phone is slowly embedding itself everywhere in one form or another - even in Nintendo portables.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |