Totdat Golden Sun Dark Dawn uit komt natuurlijk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef Jesse_ het volgende:
Mario en Luigi is echt geniaal.
Maar The World Ends With You is imo de beste rpg op de DS
Dat is wel zeer jammer. Toch bedanktquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je kunt geen profielen op de DS maken. Tenzij het een spel is waar je meerderen kunt kiezen.
Hier gaat hij er wel komen, heb me ook meer dan prima vermaakt met de vorige delen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Sporttv het volgende:
De nieuwe Dragon Quest komt over een week uit, dit lijkt mij wel een leuk spel en hij krijgt ook een 9,5 in de ngamer. Gaan jullie hem kopen ?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef Sporttv het volgende:
De nieuwe Dragon Quest komt over een week uit, dit lijkt mij wel een leuk spel en hij krijgt ook een 9,5 in de ngamer. Gaan jullie hem kopen ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:57 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht, en voor hoe veel ? wil je ook even laten weten wat je ervan vindt ?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Te kort gespeeld om er een mening over te hebben, maar voor de gangbare prijs(39.99) bij een lokale FRS.
Ach, ik ben toch de enige die op mijn ds speeltquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
een minpunt is alvast dat er maar een savestate is, best wel jammer met de mogelijkheden die op de achterkant van het doosje genoemd worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
r4 is the best ik heb zelf r4 en mijn vriendin heeft dstt omdat ze die van haar vader kado had gekregen ze is nu ook aan het zoeken naar en r4!!
dus tipp neem meteen r4 is beter dstt hangt namelijk de hele tijd (kan ook en beetje aan de ds liggen natuurlijk)
en nu wille ze de ds kaarte verbieden![]()
dat lukt ze vast niet![]()
nds R4
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch de enige die op mijn ds speelt
Vrijdag ook maar even oppikken
Ga eens weg, jij verziekt de game-industriequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
r4 is the best ik heb zelf r4 en mijn vriendin heeft dstt omdat ze die van haar vader kado had gekregen ze is nu ook aan het zoeken naar en r4!!
dus tipp neem meteen r4 is beter dstt hangt namelijk de hele tijd (kan ook en beetje aan de ds liggen natuurlijk)
nds R4
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef mathijs23 het volgende:
nds R4
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]!
Ga 's weg uit het gamesforum, jij bent geen gamer.
Trouwens! Ik las in de NgamerJa, ik weet dat dat al bekend was op de e3, maar toen was ik alleen bezig met de 3DSdat Sonic Colors op de NDS eigenlijk Sonic Rush 3 is, geniaal, de eerste twee delen waren echt heel erg goed
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:57 schreef Jesse_ het volgende:
DQ ook gehaald, net begonnen
Maar ook in deze game geen WPA ondersteuning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |