29 September horen we hetquote:Op woensdag 15 september 2010 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zelf uit van 11 maart voor Europa, net als de DS. Mooie datum ook gewoon. Maar ik wil zekerheid, aan geruchten heb ik niets.
Ja, zeker weer op je verjaardagquote:Op woensdag 15 september 2010 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zelf uit van 11 maart voor Europa, net als de DS. Mooie datum ook gewoon. Maar ik wil zekerheid, aan geruchten heb ik niets.
Maar 11 maart is precies 5 jaar na de DS launch. Waarom zou je 'm niet dan launchen? Overigens is 8 december verkooptechnisch wel beter (Kerst) maar minder leuk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, zeker weer op je verjaardag
Ik vind 8 december veel leuker. Klinkt Wii-achtig, en tis eerder.
Voor een extra dimensie is altijd plekquote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar 11 maart is precies 5 jaar na de DS launch. Waarom zou je 'm niet dan launchen? Overigens is 8 december verkooptechnisch wel beter (Kerst) maar minder leuk.
Heb ook geen plek voor een 3DS in mijn december-planning
Nice. Valt me alleen wel op dat ze nog steeds dezelfde geluidjes voor sommige dingen (bijv. springen) gebruiken.quote:
Je doet jezelf een groot plezier om te beginnen bij deel 1. Je leert de karakters beter kennen en hun onderlinge relaties en er zitten toch wel verwijzingen in naar de eerdere delen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Ik heb nog nooit Prof. Layton gespeeld. Kan ik dan gewoon instappen bij de Unwound Future? Of moet ik de vorige delen hebben gespeeld?
Leukste is natuurlijk om te beginnen bij deel 1 en deel 2, maar het draait voornamelijk om de puzzels en het is niet meteen noodzakelijk omdat elke game zijn eigen verhaal kent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Rejected het volgende:
Vraagje: Ik heb nog nooit Prof. Layton gespeeld. Kan ik dan gewoon instappen bij de Unwound Future? Of moet ik de vorige delen hebben gespeeld?
En hoe is ie?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:53 schreef gamefreek het volgende:
Layton 3 alweer uitgespeeldWat gaat dat toch altijd snel bij goede games. Dan maar weer verder met Last Window.
Hij is weer super, al heb ik het idee dat de puzzels simpeler waren dan in de voorgaande delen (of ik ben slimmer gewordenquote:
Veel puzzels lijken op elkaar of komen in een wat gewijzigde vorm weer terug.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hij is weer super, al heb ik het idee dat de puzzels simpeler waren dan in de voorgaande delen (of ik ben slimmer geworden).
Die gaan we dus blind kopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hij is weer super, al heb ik het idee dat de puzzels simpeler waren dan in de voorgaande delen (of ik ben slimmer geworden). Ook een interessant verhaal met veel plotwendingen waarbij ik bij de laatste 5 hoofdstukken telkens dacht dat het wel de laatste zou zijn.
Vond de herhaling van puzzels wel meevallen, is niet zo erg als in deel 1 en 2. Denk wel dat er meer doolhoven inzitten dan voorgaande delen en weer minder schuifpuzzels.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Veel puzzels lijken op elkaar of komen in een wat gewijzigde vorm weer terug.
Krijg je ook weer een code aan het einde?
Daarom is het ook zo zuur dat Cing failliet is gegaanquote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
Heb het vervolg van Hotel Dusk al bijna uitgespeeld. Het vervolg kan zich meten met het eerste deel. Last Window.Wat een bazen bij Cing.
Ik ben al 10.000 keer dood gegaan , niet echtquote:Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef L.no het volgende:
Die New Super Mario bros ds spel is te makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |