quote:Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo zuur dat Cing failliet is gegaan
Ik neig zelf naar de XL.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef Reintji het volgende:
De DSi! Vind persoonlijk de XL echt te groot en vind ik de schermen niet mooi. Lijkt wel of die Mario DSi een soort hoogglans afwerking heeft ipv dat mat zwarte.
Iemand een idee of Mario Allstars nog naar de DS gaat komen? In Japan wellicht?
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast de DSi XL Mario editie, komt er ook een DSi Mario editie in Japan. Deze gaat 3000 Yen minder kosten (15000 dus)
DSi:
[ afbeelding ]
DSi XL:
[ afbeelding ]
Welke zal ik kiezen?
Hoop het maar heb die indruk niet. Qua DS-spellen loopt het in Europa al langzaam terug (sommige winkels verkopen het niet eens meer).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Yachiru het volgende:
Ik denk dat Nintendo de belofte dat DS en 3DS naast elkaar kunnen blijven bestaan wel uit kan laten komen.
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in ja.. Het is natuurlijk wel zo dat er erg veel mensen in het bezit zijn van zo'n R4 kaartje, waardoor het voor ontwikkelaars en uitgevers al een stuk minder aantrekkelijk is om ze hier uit te geven. Ik las pas in [N]Gamer dat Nederland erg hoog op de lijst staat!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.
[..]
Hoop het maar heb die indruk niet. Qua DS-spellen loopt het in Europa al langzaam terug (sommige winkels verkopen het niet eens meer).
Ik ben ook al een oude man natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Yachiru het volgende:
Ik zou ook voor de DSi gaan hoor! Vind de XL veel te groot en omdat er in het begin nogal veel nadruk werd gelegd op het feit dat 'ie vooral erg handig is voor oude(re) mensen vind ik 'em gewoon niet zo
Ik heb op dit moment helemaal geen DS.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.
Benelux is een groot probleem. Sommige uitgevers hebben nog overwogen om sommige spellen niet in de Benelux uit te brengen. Denk dat je wel een hoop budgettitels volgend jaar kunt kopen en dat DSiWare voor ontwikkelaars interessanter gaat worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Yachiru het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat er erg veel mensen in het bezit zijn van zo'n R4 kaartje, waardoor het voor ontwikkelaars en uitgevers al een stuk minder aantrekkelijk is om ze hier uit te geven. Ik las pas in [N]Gamer dat Nederland erg hoog op de lijst staat!
Oh echt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook al een oude man natuurlijk
Dan zou ik voor XL gaan tenzij je 'm erg veel onderweg wilt gebruiken. De DSi is dan qua grootte beter.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook al een oude man natuurlijk
[..]
Ik heb op dit moment helemaal geen DS.
Ik hoop het (van de DSiWare)! En gelukkig is importeren nu ook een optie, dat scheelt ook al een boel!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Benelux is een groot probleem. Sommige uitgevers hebben nog overwogen om sommige spellen niet in de Benelux uit te brengen. Denk dat je wel een hoop budgettitels volgend jaar kunt kopen en dat DSiWare voor ontwikkelaars interessanter gaat worden.
Haha, het valt wel mee hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh echt?Oeps..
Ik bedoelde het niet vervelend ofzo hoor, maar.. nouja, in het begin waren er reclames waar van die opa's en oma's ermee aan het spelen waren en ook in tijdschriften en op websites werd vooral die doelgroep aangewezen als degene voor wie het een erg fijn apparaat zou moeten zijn.. duss.. dat bedoelde ik ermee
Gelukkig maar dat je nu zegt dat het meevalt, anders noemde je mij ook oud!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, het valt wel mee hoorBen uit de jaren '80.
Na mijn DSlite verloren te zijn eventjes een DSi gehad maar op een of andere manier vond ik hem niet zo prettig. Ook het gebrek aan een GBA sleuf vond ik een groot gemis. Die Mario editie is wel erg leuk trouwens.Ben weer terug naar een lite in afwachting van een 3DS.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb op dit moment helemaal geen DS.
Misschien hangt het af of je vaak ervaringen hebt met de oude games (SMB1,2,3 etc).quote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben al 10.000 keer dood gegaan , niet echt
Snap niet waarom ze die Mario-games meeleveren eigenlijk... Zowel New Mario (EU) als Mario Kart (US) zijn al 1 miljoen miljard keer verkocht... Ik had liever een pre-installed Mario 25 jaar OST gehad ofzo. Maar goed, ik heb de mijne vandaag besteld bij GameMania. 189 eurootjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Aether het volgende:
Amerikaanse bundel
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |