abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2010 @ 22:29:12 #251
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_86880581
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo zuur dat Cing failliet is gegaan :'(
:Y ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 29 september 2010 @ 19:34:08 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_86992543
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:39:34 #253
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_87072684
Ik ben nog steeds af en toe de originele Brain Training aan het spelen maar nu vooral voor het voorlezen en stemherkenning. Heeft Moar Brain Training dat ook maar dan verbeterd? Of is er iets beters dan Brain Training waar je dingen moet uitspreken met stemherkenning?
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:18:13 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87243246
Naast de DSi XL Mario editie, komt er ook een DSi Mario editie in Japan. Deze gaat 3000 Yen minder kosten (15000 dus)

DSi:

DSi XL:

Welke zal ik kiezen? :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_87243629
De DSi! Vind persoonlijk de XL echt te groot en vind ik de schermen niet mooi. Lijkt wel of die Mario DSi een soort hoogglans afwerking heeft ipv dat mat zwarte.

Iemand een idee of Mario Allstars nog naar de DS gaat komen? In Japan wellicht?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 13:34:04 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87243773
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:29 schreef Reintji het volgende:
De DSi! Vind persoonlijk de XL echt te groot en vind ik de schermen niet mooi. Lijkt wel of die Mario DSi een soort hoogglans afwerking heeft ipv dat mat zwarte.

Iemand een idee of Mario Allstars nog naar de DS gaat komen? In Japan wellicht?
Ik neig zelf naar de XL.

Mario Allstars komt in Japan naar de Wii voor de verjaardag van Mario, dus die zal wel niet naar de DS komen :D
pi_87244311
Ik zou ook voor de DSi gaan hoor! Vind de XL veel te groot en omdat er in het begin nogal veel nadruk werd gelegd op het feit dat 'ie vooral erg handig is voor oude(re) mensen vind ik 'em gewoon niet zo :P
En de kleuren.. -O- Maar goed, daar komt verandering in en dat geldt nu natuurlijk sowieso al niet voor jou; die Mario versie is trouwens erg leuk!
Ik heb sinds kort een mooie roze O+
Heb ook nog het oude model liggen, maar ik speelde er bijna niet meer op omdat ik 'em niet zo mooi meer vond :@ Wilde toch graag o.a. Professor Layton spelen dus toen een DSi aangeschaft!
Moet zeggen dat het ook veel fijner speelt in vergelijking met m'n oude grijze, die voelt dan toch wel erg lomp aan..
Heb trouwens nog wel even getwijfeld of ik niet beter zou wachten tot de 3DS uit zou komen, maar uiteindelijk besloten dat niet te doen. Ik denk dat Nintendo de belofte dat DS en 3DS naast elkaar kunnen blijven bestaan wel uit kan laten komen. Ik zie al die ouders die een DSLite of DSi voor hun kind(eren) hebben gekocht namelijk niet echt meteen naar de winkel rennen voor een 3DS..
Daarnaast wacht ik liever een jaartje omdat ze dan waarschijnlijk toch wel weer met de 3DSLite ofzo komen :P
pi_87244541
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast de DSi XL Mario editie, komt er ook een DSi Mario editie in Japan. Deze gaat 3000 Yen minder kosten (15000 dus)

DSi:
[ afbeelding ]

DSi XL:
[ afbeelding ]

Welke zal ik kiezen? :o
Als je een DSi hebt zou ik voor de XL gaan, die vind ik wat mooier.
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Yachiru het volgende:
Ik denk dat Nintendo de belofte dat DS en 3DS naast elkaar kunnen blijven bestaan wel uit kan laten komen.
Hoop het maar heb die indruk niet. Qua DS-spellen loopt het in Europa al langzaam terug (sommige winkels verkopen het niet eens meer).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_87244787
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Hoop het maar heb die indruk niet. Qua DS-spellen loopt het in Europa al langzaam terug (sommige winkels verkopen het niet eens meer).
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in ja.. Het is natuurlijk wel zo dat er erg veel mensen in het bezit zijn van zo'n R4 kaartje, waardoor het voor ontwikkelaars en uitgevers al een stuk minder aantrekkelijk is om ze hier uit te geven. Ik las pas in [N]Gamer dat Nederland erg hoog op de lijst staat!
Stom dat ik daar even niet aan had gedacht! |:( Ik ging van mezelf uit dus dacht aan al die ouders die dan nog gewoon games voor de ' oude' DS consoles van hun kinderen bleven kopen in plaats van een 3DS met nieuwe 3D games. Maar goed, we moeten maar afwachten hoe het gaat.. En anders koop ik na een jaar gewoon een 3DSLite :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:03:11 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87244860
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:48 schreef Yachiru het volgende:
Ik zou ook voor de DSi gaan hoor! Vind de XL veel te groot en omdat er in het begin nogal veel nadruk werd gelegd op het feit dat 'ie vooral erg handig is voor oude(re) mensen vind ik 'em gewoon niet zo :P
Ik ben ook al een oude man natuurlijk
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:55 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment helemaal geen DS.
pi_87244948
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:01 schreef Yachiru het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat er erg veel mensen in het bezit zijn van zo'n R4 kaartje, waardoor het voor ontwikkelaars en uitgevers al een stuk minder aantrekkelijk is om ze hier uit te geven. Ik las pas in [N]Gamer dat Nederland erg hoog op de lijst staat!
Benelux is een groot probleem. Sommige uitgevers hebben nog overwogen om sommige spellen niet in de Benelux uit te brengen. Denk dat je wel een hoop budgettitels volgend jaar kunt kopen en dat DSiWare voor ontwikkelaars interessanter gaat worden.
pi_87244989
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh echt? :@ Oeps.. :P Ik bedoelde het niet vervelend ofzo hoor, maar.. nouja, in het begin waren er reclames waar van die opa's en oma's ermee aan het spelen waren en ook in tijdschriften en op websites werd vooral die doelgroep aangewezen als degene voor wie het een erg fijn apparaat zou moeten zijn.. duss.. dat bedoelde ik ermee :D
pi_87245041
quote:

[..]

[..]

Dan zou ik voor XL gaan tenzij je 'm erg veel onderweg wilt gebruiken. De DSi is dan qua grootte beter.
pi_87245086
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Aether het volgende:

[..]

Benelux is een groot probleem. Sommige uitgevers hebben nog overwogen om sommige spellen niet in de Benelux uit te brengen. Denk dat je wel een hoop budgettitels volgend jaar kunt kopen en dat DSiWare voor ontwikkelaars interessanter gaat worden.
Ik hoop het (van de DSiWare)! En gelukkig is importeren nu ook een optie, dat scheelt ook al een boel! :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:12:28 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87245247
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh echt? :@ Oeps.. :P Ik bedoelde het niet vervelend ofzo hoor, maar.. nouja, in het begin waren er reclames waar van die opa's en oma's ermee aan het spelen waren en ook in tijdschriften en op websites werd vooral die doelgroep aangewezen als degene voor wie het een erg fijn apparaat zou moeten zijn.. duss.. dat bedoelde ik ermee :D
Haha, het valt wel mee hoor ;) Ben uit de jaren '80.
pi_87245376
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Haha, het valt wel mee hoor ;) Ben uit de jaren '80.
Gelukkig maar dat je nu zegt dat het meevalt, anders noemde je mij ook oud! :{w
pi_87247212
quote:
Na mijn DSlite verloren te zijn eventjes een DSi gehad maar op een of andere manier vond ik hem niet zo prettig. Ook het gebrek aan een GBA sleuf vond ik een groot gemis. Die Mario editie is wel erg leuk trouwens.Ben weer terug naar een lite in afwachting van een 3DS.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:24:18 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87456654

Mine.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:26:34 #269
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87456731
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Ik ben al 10.000 keer dood gegaan , niet echt :)
Misschien hangt het af of je vaak ervaringen hebt met de oude games (SMB1,2,3 etc).
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:32:45 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87456964
Ik zag dit topic in V&A trouwens, voor de creatievelingen hier zonder DS:

[GRATIS] Nintendo DS (oude versie) + 2 spelletjes

:D
pi_87590924
Beetje uitgestorven topic.

Shin Megami Tensei: Strange Journey is helemaal fantastisch. ^O^

Heb ook gelijk SMT: Devil Survivor besteld.

----
pi_87666862
Amerikaanse bundel

maandag 18 oktober 2010 @ 17:53:23 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_87680466
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:15 schreef Aether het volgende:
Amerikaanse bundel

[ link | afbeelding ]
Snap niet waarom ze die Mario-games meeleveren eigenlijk... Zowel New Mario (EU) als Mario Kart (US) zijn al 1 miljoen miljard keer verkocht... Ik had liever een pre-installed Mario 25 jaar OST gehad ofzo. Maar goed, ik heb de mijne vandaag besteld bij GameMania. 189 eurootjes :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:51:49 #274
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87709032
Waar blijven de Lufia reviews nou, ben er nog maar één tegen gekomen ;(

Ondertussen spelen duizenden mensen het spel al op hun flashkaartje :O
AFC AJAX
pi_87709189
Wanneer komt lufia hier eigenlijk uit?
Ben wel weer toe aan een goede DS RPG :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')