quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Anne het volgende:
Sluitingsdatum is donderdag de 14e![]()
! Dus je hebt tot en met woensdag!
Tuurlijk, leef je uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:43 schreef Remco-TXL het volgende:
Mogen er dingen bij getekend worden of tellen die dan niet mee?
Ik bedoel dan niet buiten de tekening maar ik bedoel op de tekening zelf binnen de lijnen
Bijvoorbeeld dat je naast de M op de pet nog A R I O zet.
Had het mijn zusje gistermiddag hierover verteld en die heeft nog even wat extra gemaakt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef ROFLOL het volgende:
Tadaaa!
[ afbeelding ]
Sorry, voor mijn prachtige Photoshop skills. Had het plaatje al uitgeprint maar kwam er achter dat niemand hier in huis stiften of kleurpotloden heeft, dus dan maar zo. Wat stelt het voor? Een zwarte piet Mario, cadeautjes tijd!Waarom zou ik hem moeten krijgen? Ik heb zelf een paar maanden geleden een DSi gekocht, maar helaas is de hype overgeslagen hier in huis en kan ik het amper zelf gebruiken. Denk ik eindelijk lekker wat te kunnen spelen, en zie dan dat mijn moeder hem heeft gestolen voor Brain Training of mijn zusje voor Nintendogs of Hamsterz. Zo kan ik nooit mijn Pikachu vangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop