abonnement Unibet Coolblue
pi_87384119
Ik heb een hele tijd terug van user ach, gratis onderstaande (nog prima werkende) Nintendo DS samen met Mario Kart gekregen O+. Het is tijd om hem aan een volgende FOK!ker te geven. Tomb Raider heb ik ooit op FOK! gewonnen en die krijg je er dus ook bij!



Maar, je krijgt het ding niet zomaar. Kleur onderstaande kleurplaat in en plemp die in dit topic en vertel ons waarom jij dit ding moet hebben. User ach mag dan de gelukkige kiezen :Y.

Kleurplaat!

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:11 schreef Anne het volgende:
Sluitingsdatum is donderdag de 14e :Y :P ! Dus je hebt tot en met woensdag!


[ Bericht 11% gewijzigd door Anne op 10-10-2010 17:11:43 ]
pi_87384396
JA
pi_87384889
Itsa me, Zombie Mario! :P



Ben zelf een DS spel in elkaar aan het prutsen, dan is een DS dedicated om mee te devven wel handig omdat een emulator niet alles afvangt ;).

[ Bericht 6% gewijzigd door Anne op 10-10-2010 17:13:11 ]
pi_87385362

zo dan met de speciale pta sc verf ingekleurd.

en omdat mariokart zo old school is en lara croft een schone batseproem heeft

en de verzendkosten zijn natuurlijk voor mij

[ Bericht 9% gewijzigd door densmee op 10-10-2010 15:42:36 ]
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_87385456
Tadaaa!



Sorry, voor mijn prachtige Photoshop skills. Had het plaatje al uitgeprint maar kwam er achter dat niemand hier in huis stiften of kleurpotloden heeft, dus dan maar zo. Wat stelt het voor? Een zwarte piet Mario, cadeautjes tijd! :D Waarom zou ik hem moeten krijgen? Ik heb zelf een paar maanden geleden een DSi gekocht, maar helaas is de hype overgeslagen hier in huis en kan ik het amper zelf gebruiken. Denk ik eindelijk lekker wat te kunnen spelen, en zie dan dat mijn moeder hem heeft gestolen voor Brain Training of mijn zusje voor Nintendogs of Hamsterz. Zo kan ik nooit mijn Pikachu vangen!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:36:04 #6
53151 T42
Pinball Wizard
pi_87387159
hoelang mag je er over doen? wat is de eind datum?
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:00:50 #7
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_87387880
bij m'n zusje is het touchscherm kapot gegaan, net buiten de garantie.
Zal dr even op de hoogte brengen van deze actie.
Tot wanneer kan het plaatje worden opgestuurd?
pi_87388150
Sluitingsdatum is donderdag de 14e :Y :P ! Dus je hebt tot en met woensdag!

Ik zal het ook even in de OP zetten.
pi_87398707
Offtopic verwijderd
pi_87399002
Mogen er dingen bij getekend worden of tellen die dan niet mee?
Ik bedoel dan niet buiten de tekening maar ik bedoel op de tekening zelf binnen de lijnen
Bijvoorbeeld dat je naast de M op de pet nog A R I O zet.
The Real Life Begins With Sex
pi_87399035
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:43 schreef Remco-TXL het volgende:
Mogen er dingen bij getekend worden of tellen die dan niet mee?
Ik bedoel dan niet buiten de tekening maar ik bedoel op de tekening zelf binnen de lijnen
Bijvoorbeeld dat je naast de M op de pet nog A R I O zet.
Tuurlijk, leef je uit ^O^.
pi_87402313

heb geen zin om dingen te verzinnen waarom ik hem zou willen :D
iedereen wil hem gewoon.



love mario and ds :D




greetz.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2010 23:04:35 ]
pi_87405420
Ik verveelde me :')



Ow en de DS hoef ik eigenlijk niet omdat ik die al heb :') Al hoewel Tomb Raider mij wel leuk lijkt, dus daar hou ik me wel voor aanbevolen :P

[ Bericht 43% gewijzigd door TheSwooshdockSaints op 11-10-2010 00:36:41 ]
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_87433872
Ik heb vandaag nog niet geschopt ;).
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:31:56 #15
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_87435260
net zoals vroeger: bijna binnen de lijntjes ;)

I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_87454914


Ik zou 'm graag willen voor mijn familie. Gezellig samen met onze neefjes en nichtjes spelen.
Is goed voor hun motorische ontwikkeling en gezellig zo samenzijn!! *O*
pi_87455180
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef ROFLOL het volgende:
Tadaaa!

[ afbeelding ]

Sorry, voor mijn prachtige Photoshop skills. Had het plaatje al uitgeprint maar kwam er achter dat niemand hier in huis stiften of kleurpotloden heeft, dus dan maar zo. Wat stelt het voor? Een zwarte piet Mario, cadeautjes tijd! :D Waarom zou ik hem moeten krijgen? Ik heb zelf een paar maanden geleden een DSi gekocht, maar helaas is de hype overgeslagen hier in huis en kan ik het amper zelf gebruiken. Denk ik eindelijk lekker wat te kunnen spelen, en zie dan dat mijn moeder hem heeft gestolen voor Brain Training of mijn zusje voor Nintendogs of Hamsterz. Zo kan ik nooit mijn Pikachu vangen!
Had het mijn zusje gistermiddag hierover verteld en die heeft nog even wat extra gemaakt. :)



Dat ding naast Mario moet zo'n ster voorstellen die Mario altijd verzameld! O+
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:30:10 #18
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_87456873
Okee, hier ook een tekeningetje van mij dan :P


Reden waarom de DS hier een goed plaatsje heeft? Kan ik 'm meenemen als ik plasma doneer. Duurt 45 minuten, heb ik wat te doen :)
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:26:46 #19
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_87463288


Ik móet die DS hebben omdat ik opgegroeid ben met Nintendo. Allereerst de Game Boy en NES, die op raadselachtige wijze zijn verdwenen. Daarna heb ik een Nintendo 64 en een Game Boy Color gehad, maar deze twee hebben we aan neefjes geschonken. Nu ben ik een arme, pauperige student die zelf geen spelcomputer kan betalen, waardoor ik me te pletter verveel op mijn studentenkamer en wegkwijn in de onverdraaglijke pijn die mijn Nintendo-loosheid mij bezorgt. Een DS zou dé uitkomst bieden.
This isn't even my final form.
pi_87468983


Deze plaat is ingekleurd door mijn zoon, Marcus.

De reden waarom Marcus wil winnen [quote: Ik wil de ds winnen want de mijne is stuk en anders heb ik altijd ruzie omdat ik niet op de ds van mijn zus mag. En ds-en is goed voor mij want dan is mijn hoofd rustig en kan ik daarna beter slapen.]

mijn motivatie om marcus te laten winnen:
Helluupp! zonder ds-uurtje klimt marcus letterlijk in de gordijnen.

gr. patries
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:37:58 #21
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_87473585


Voor m'n kleine nichtje, omdat ik daar geen geld voor heb zodat ik voor mezelf bier kan kopen en ik jullie kan voorzien van mooie dronken verhalen midden in de nacht O+
En ik zelf al een DS heb :')
pi_87475351


Deze heeft mijn dochter voor haar broertje ingekleurd.
Hij word 12 november 8 jaar en omdat hij ADHD/ODD heeft zou dit voor hem een ideaal kadootje zijn zodat hij op deze manier zich even terug kan trekken als hij zich te druk heeft gemaakt.Dus zich kan ontspannen.
Op dit moment heeft hij nog een hele oude sp die steeds vaker spontaan uitvalt dus eerdaags de geest zal gaan geven.
En mijn dochter vind dat haar broertje dit verdient omdat hij het soms al moeilijk genoeg heeft.Vandaar dat ze vanavond ook gelijk aan de slag is gegaan nadat ze het had gelezen.(eigenlijk ging ze daardoor ook een beetje te laat naar bed,maar ik vond het zo'n lief gebaar dat ik haar dit heb af laten maken)
pi_87477889
Geeft toch niks. Als dat je motivatie is, is dat je motivatie :). Misschien helpt het wel.
pi_87493015
*schopje*

Laatste kans vandaag om mee te kunnen doen.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:33:31 #25
86086 SDSNATCHER2
I CUM YOU GO...
pi_87499946
Oké cool ik doe mee :)



De reden(en):

1 - Ik ben arm.
2 - IK ben freaking lelijk.
3 - IK heb een dikke vriendin
4 - & ik hou van paarden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')