ach gos, kan Eduard haar niet even troosten?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze zit trouwens nog steeds helemaal alleen heel zielig in die doos...
Eduard is zojuist teruggekomen, hij staat nu op het schuurdak!
Heeft ze al gehad en er is zojuist nog een verse boterham naar buiten gegooid (#10 ofzo...)quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:
Terug Vind Pulletjes!
Misschien wil ze een lekkere boterham Ik zou me goed voor kunnen stellen dat ze zich ff wil volproppen na het drama van vandaag.
Ja, hij leek ook enorm onder de indruk tijdens het voorval.quote:
vorig jaar zat ze toch ook periodes alleen na de verkrachtingen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, Eduard lijkt er weer vandoor te zijn, terwijl Emma nu in het donder eenzaam en alleen in de vijver dobbert...
Kan wel kloppen, maar als het donker werd waren ze vaak weg. Ze zat ook vooral alleen tijdens het broeden; we zullen straks eens kijken of we eitjes kunnen vinden...quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar zat ze toch ook periodes alleen na de verkrachtingen?
En ze heeft half Fok om met haar mee te leven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef rac het volgende:
Zucht die arme Emma, verkracht en verlaten in een oude doos.
Maar gelukkig is ze weer terug
quote:Zet alle knagers dagelijks een afwisselend en natuurlijk hooimenu voor met het Nature 7-days weekpakket hooimenu van Vitakraft®.
Nature 7-days dat op wetenschappelijke basis is ontwikkeld bevat een uitgebalanceerde voedingsstoffenbalans. Hooi is onontbeerlijk voor een goede spijsvertering en ook belangrijk voor de afslijting van de knaagtanden. Aan het laatste dragen ook de knabbelhoutjes bij.
De natuurlijke ingredi�nten zijn zonder additieven en afgestemd op de knaagdiersoort. De hoogwaardige planten en kruiden zijn van biologische kwaliteit en ondergaan een behoedzaam productieproces. Hierdoor blijven zoveel mogelijk voedingsstoffen behouden.
Het weekpakket is er voor dwergkonijnen, cavia's, hamsters, degoes, muizen, chinchilla's en ratten. Als extraatje zit in het weekpakket ook nog een Kräcker, knabbelhoutjes en een cupje met heerlijke kruiden.
Misschien voor het nest, maar denk niet dat Emma's bek hiervoor gemaakt is...quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zouden ze dit lusten:
[ afbeelding ]
Is een of ander hooipakket voor hamsters met allemaal groene zooi, maar onze hamster vindt er geen flikker aan.
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze ligt nog steeds in het donker in de vijver, heel stilletjes.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef DrMarten het volgende:
Jamaar........ straks zijn de kindjes die er gaan komen helemaal niet van Eduard maar van de verkrachter
behalve als die kuik tim heetquote:Op zondag 4 april 2010 00:19 schreef camaron het volgende:
[..]
kuik is kuik!
en we houden nou eenmaal van kuikies
Die staan echt in de grond, en er zit ook nog eens een worteldoek onder de stenen. Die struikjes verplaatsen is dus absoluut niet mogelijk. Heb nog wel 2 plantenbakken die ik wat tactischer zou kunnen plaatsen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:48 schreef camaron het volgende:
Zitten die struikjes rondom de vijver in een pot in de stenen of staan ze tussen de in de aarde.
Misschien is het een idee om die naast elkaar te zetten zodat er een soort haagje ontstaat.
Kun je gras op 'n rol kopen dan? En is dat niet meteen dood als je dat niet 'plant'?quote:Op zondag 4 april 2010 17:09 schreef Poeke het volgende:
Haal meer gras! Zo'n rol gras is toch niet zo duur?
Je vriend is net zo gek van de eendjes als dat jij bentquote:Op zondag 4 april 2010 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hebben zelfs midden in de nacht nog een kat staan wegjagen die verlekkerd op de schutting zat...
Vanochtend was er weer geen eend in de tuin te bekennen, waarop Vriendlief besloot dat hij de vijver zou gaan verversen en van planten zou gaan voorzien.
Dat is 'ie ook, hoewel ik eigenlijk besloot dat 'ie de vijver ging doen...quote:Op zondag 4 april 2010 19:20 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je vriend is net zo gek van de eendjes als dat jij bent
Neuh, met een laagje aarde eronder, gaat best. Volgens m'n man kun je ook losse plaggen kopen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je gras op 'n rol kopen dan? En is dat niet meteen dood als je dat niet 'plant'?
Losse plaggen halen we wel uit het bos...quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neuh, met een laagje aarde eronder, gaat best. Volgens m'n man kun je ook losse plaggen kopen.
Je kán morgen een tuincentrum bezoeken. Als je levensmoe bent.![]()
Ik weet zeker dat ze er blij mee zijn.
Eduard was er weer.
Hij was er net wéér heel even, maar dan blijft 'ie wel op het dak. Emma zit net als gisteren heel zielig alleen in het donker in de vijver...quote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien hebben ze ruzie omdat Eduard haar niet kon beschermen tegen de verkrachter?
Misschien is ze al druk bezig met het leggen van eitjesquote:Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hij was er net wéér heel even, maar dan blijft 'ie wel op het dak. Emma zit net als gisteren heel zielig alleen in het donker in de vijver...
We hebben nog geen ei gezien, en een paar grasplaggen is ook nog geen nest natuurlijk. Maar we hebben weer goede hoop.quote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Rapaille het volgende:
Misschien is ze al druk bezig met het leggen van eitjesVolgens mij is rust dan alleen maar fijn ipv kwekkende Eduard om je heen
Ja inderdaad. Eduard moet maar een bosje bloemen gaan kopen en een doos bonbons. Of een lekker etentje regelen terwijl oma op de kleintjes past.quote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien hebben ze ruzie omdat Eduard haar niet kon beschermen tegen de verkrachter?
Misschien moet je het iets meer met een knipoog nemen...quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Dagonet het volgende:
Het is een leuk topic om te volgen dit maar af en toe slaan jullie door met de antropomorfisme hier. Je hebt het over echte eenden, niet over Donald en Katrien.
Misschien probeert ze wel paaseieren te leggen. Moet ze wel opschieten natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Misschien is ze al druk bezig met het leggen van eitjesVolgens mij is rust dan alleen maar fijn ipv kwekkende Eduard om je heen
Zal ik ze dan verven?quote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien probeert ze wel paaseieren te leggen. Moet ze wel opschieten natuurlijk.
ben jij altijd zo serieus?quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Eduard moet maar een bosje bloemen gaan kopen en een doos bonbons. Of een lekker etentje regelen terwijl oma op de kleintjes past.
Als dat niet helpt misschien relatietherapie?
Het is een leuk topic om te volgen dit maar af en toe slaan jullie door met de antropomorfisme hier. Je hebt het over echte eenden, niet over Donald en Katrien.
Ja, ik vrees het ook.quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Fip het volgende:
Dus in plaats van Eddie Feather en Elisa, dit jaar Vincent en Vera?
quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Eduard en De Verkrachter gingen samen op het dak staan. It's a conspiracy!![]()
[ afbeelding ]
Mja, van Eduard hoeven we dit jaar weinig te verwachten geloof ik...quote:Op maandag 5 april 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Weet je.... we kunnen nu wel allemaal afgeven op de Verkrachter, maar eigenlijk zorgt hij ervoor dat de kans op piepjes verdubbelt.
Daarom! Is het wel en Verkrachter of is het Emma's Secret Lover?quote:Op maandag 5 april 2010 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mja, van Eduard hoeven we dit jaar weinig te verwachten geloof ik...
Gelukkig zijn we morgen weer werken en hebben we geen weet van alle orgie's die zich in de achtertuin afspelen...quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom! Is het wel en Verkrachter of is het Emma's Secret Lover?
Nu ze van Eduardniet krijgt wat ze als vrouw nodig heeft?
En staat vriendje (met Supersoaker) tussen de lotsbestemming van die twee in!
Troost je met het idee dat Emma misschien wel van hard en ruig houdtquote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we morgen weer werken en hebben we geen weet van alle orgie's die zich in de achtertuin afspelen...
Ach, als er een ei uit kan, kan er vast ook wat hards ruig in.quote:Op maandag 5 april 2010 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je met het idee dat Emma misschien wel van hard en ruig houdtAl is dat natuurlijk wat vermoeiend na afloop
Perfecte muziekje eronder ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma en De Verkrachter lagen een uurtje geleden samen in het hooi te rollebollen, en Emma leek het nog oké te vinden ook...
Filmpje. En nee, ik lijd niet aan Parkinson.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Fip het volgende:
Dus in plaats van Eddie Feather en Elisa, dit jaar Vincent en Vera?
Ja das waarquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:30 schreef thabit het volgende:
Ach joh, als het regent worden die beesten ook nat.
Sorry, soms doe ik ook nog andere dingen dan Emma stalken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef rac het volgende:
en zit Emma er nog?
dat lange wachten op Emma nieuws...
Gisteren de tuin grondig onder de loep genomen, maar niets kunnen vinden...quote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef Twinky het volgende:
liggen er eigenlijk al eitjes?
Maar dat is Eduard!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Driemaal raden wie er net een ontbijtje kwamen halen...
[ afbeelding ]
de "verkrachter" mag het leuke werk doen, en eduard moet naar haar geklaag luisteren, haar voeren, haar beschermen, haar vertellen dat ze helemaal geen dikke kont heeft gekregen en meer van dat soort dingen..arme eduardquote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef Fip het volgende:
[..]
Maar dat is Eduard!The plot thickens... wat voor een twisted driehoeksrelatie hebben deze eenden?
Geen idee, maar als 'ie er morgen nog is moet ik maar even z'n ringetje aflezen. Ik heb een oom die in de postduiven zit, die kan dan de eigenaar achterhalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:16 schreef Maes het volgende:Je zou toch denken dat het helemaal niet lekker ligt zo op de tegels
![]()
En Dolf? Welke rol heeft hij hier nou weer in
Oh, dat zou zo maar kunnen. Zeg had jij ook niet een oom die in de duiven zit?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef thabit het volgende:
Misschien heeft Dolf eend-mail voor Emma en Eduard.
Thanks. Zie ook dat ze van ongekookte rijst houden. De tuin ligt al vol met andijvie, vogelvoer en brood, dus dat kan er ook nog wel bij.quote:
Ja, 2 zelfs.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:31 schreef Poeke het volgende:
Heeft ie overigens een ring? Het ziet er uit als een huis tuin en keuken-houtduif
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef Poeke het volgende:
eentje gekleurd eentje grijs metaal?
Nou, die heeft 'ie dan dik verloren...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef Poeke het volgende:
De gekleurde ring is een teken dat hij aan een wedstrijd mee doet. (zit een chip in)
Nóg niet. Het is koud geweest dus ze zijn gewoon paar weekjes later...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef TheAgent het volgende:
Dit is echt prachtig. Allerlei vogels in je tuin, maar nog niet datgene waar je op hoopt.
Ik zie nu dat 'ie er zelfs drie heeft. Ook een voor De Verkrachter dus...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Eentje voor Emma en eentje voor Eduard?
Valt binnenshuis schijten onder overlast?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:17 schreef Poeke het volgende:
Ik zou effe wachten, zolang je geen overlast hebt zit ie daar goed toch?
Nee, er is geen nest. Zodra ze weer weg zijn kunnen we eindelijk de vijver verschonen, ze komen steeds vaker drinken uit de emmer die bij de deur staat. Ook hebben we nog steeds die vijverplanten...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef Rapaille het volgende:
Is er wel al een echt nestje? Dan komen die eieren vanzelf. Ben nu nog een beetje bang dat E&E opeens besluiten om te verhuizen.
We willen ze gewoon zo min mogelijk storen. Daarnaast was het water zo ontzettend goor (donkerbruin) dat we ons afvroegen hoe lang de plantjes dat vol zouden houden...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef camaron het volgende:
Die vijverplantjes, durf je ze niet neer te zetten als E & E (of V) in je tuin zijn? Ik heb niet de indruk dat ze bang van jullie zijn.
De plastic piepjes zijn ook terug, maar Mr. Kroko bewaakt voorlopig het eendenhoekje omdat de vijver anders echt te vol zou zijn...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Poeke het volgende:
Ik vind wel dat croco en de plastic piepjes terug moeten hoor!
Dit begrijp ik niet. Jullie doen er alles aan om een goed plekje voor de eenden te maken maar gaan dan de paring zelf verstoren. Die eieren moeten toch bevrucht worden?quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Verkrachter kwam net weer de tuin in en deed een poging om Emma te verkrachten:
Vriendlief besloot actie te ondernemen...
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het gaat er altijd zo hard en Emma-onvriendelijk aan toe...quote:Op donderdag 8 april 2010 06:56 schreef NorthernStar het volgende:
Dit begrijp ik niet. Jullie doen er alles aan om een goed plekje voor de eenden te maken maar gaan dan de paring zelf verstoren. Die eieren moeten toch bevrucht worden?
Gisteren heb ik ze niet gezien (maar ben amper thuis geweest), maar vanochtend deed ik een schokkende ontdekking:quote:
Dat is het alquote:
Mja, dan zou ik ten eerste een computer moeten gaan verhuizen en ten tweede zou er van achter het raam vrij weinig te zien zijn vrees ik...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis alleen de live webcam stream nog![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:59 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb de banner ff aangepast. Emma, rustig aan he, het wordt nu allemaal erg rommelig...
[ afbeelding ]
Dat doet ze toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Twinky het volgende:
Komop met die eitjes! Niet zo sjansen Emma, seksen moet je!
Het is absoluut een andere eend, kijk maar naar de kleur van de borst:quote:Op zondag 11 april 2010 14:56 schreef Scootmobiel het volgende:
Ehhh... TSE, weet je zeker dat 'Edwin' niet gewoon onze vertrouwde Eduard is...?
Als ik de foto's namelijk een beetje vergelijk, valt me op dat beide mannetjes geen witte halsband hebben, wat toch vrij zeldzaam is, dacht ik zo.![]()
Of heb ik misschien iets over het hoofd gezien? Iets waaraan je die twee uit elkaar kunt houden?
Sterker nog, naast Emma heb ik vorig jaar slechts één andere moedereend met piepjes gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef maok het volgende:
Ze is waarschijnlijk zo populair omdat ze vorig jaar met de meeste pulletjes van alle vrouwtjes bij de vijver aan kwam zetten.
Ja.quote:
Die heb ik sinds de komst van Edwin niet meer gezien...quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef Kimbell het volgende:
Is Eduard er nu ook nog? Of is die afgedropen?
Het leven is gemeeheen!quote:Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die heb ik sinds de komst van Edwin niet meer gezien...
Hopelijk woon je niet daar in de buurt.quote:Een 22-jarige man uit het Gelderse Hulshorst is zaterdagmiddag aangehouden voor het doodschieten van een eend. De man verklaarde tegenover de politie dat hij het beest voor zijn avondmaal wilde schieten. In zijn auto trof de politie naast het dode dier een luchtbuks, een kruisboog met pijlen, gaspatronen, twee messen en een honkbalknuppel aan.
Op de A28 ter hoogte van De Wijk in Drenthe werd de man opgepakt. Hij zei dat hij bij een winkel in Erica een telescoop en pijlen voor zijn kruisboog had gekocht. Op de terugweg zag hij de eend en twijfelde niet. De man is bekeurd voor overtreding van de Flora- en Faunawet en de Wet Wapens en Munitie.
Nee, gelukkig niet. En buiten dat, we waren hem natuurlijk gewoon met ons waterpistool te lijf gegaan!quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. En buiten dat, we waren hem natuurlijk gewoon met ons waterpistool te lijf gegaan!
Verrek, inderdaad, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is absoluut een andere eend, kijk maar naar de kleur van de borst:
Eduard:
[ afbeelding ]
Edwin:
[ afbeelding ]
De spanning wordt ondragelijk!quote:
quote:
Eduard of Edwin of geen idee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag weer Emma en Eduard in de tuin gehad, maar ik heb helaas geen foto's kunnen maken omdat ik net pas uit mijn werk kom en ze alweer vertrokken zijn.
Hoop echt dat er snel eieren komen!
Ik weet het niet precies, maar vorig jaar lag het eerste ei op een paar zielige stukjes stro en is Emma gaanderweg het nest gaan bouwen.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef NorthernStar het volgende:
Hoelang wachten eenden eik met het bouwen van een nest? Tot net voor het leggen van de eieren?
Geen idee wat het verschil is, waarschijnlijk zijn er ook nog wel een V3, V4, enz...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef Twinky het volgende:
V2 lijkt erg op V1, wat is het verschil?
Eduard is ook met de zon vertrokken he
Gezien de tijd van het jaar icm de amoureuze activiteiten ben ik bang dat Emma elders op een nest zit en dat de heren jullie tuin als clubhuis beschouwen....quote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen idee wat het verschil is, waarschijnlijk zijn er ook nog wel een V3, V4, enz...
Eduard heb ik niet meer gezien inderdaad. Edwin heeft net al het brood op gegeten en is ook weer vertrokken.
Ik begin er toch een beetje een hard hoofd in te krijgen...
clubhuis... bordeel...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gezien de tijd van het jaar icm de amoureuze activiteiten ben ik bang dat Emma elders op een nest zit en dat de heren jullie tuin als clubhuis beschouwen....
Hier ook, wij wonen dicht bij de wijkvijver, dus de tuinen van onze straat zijn pitstop en voedseldepotquote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef Maes het volgende:
Volgens mij is het besmettelijker zitten ook steeds eenden bij mij in de tuin
oh, dat is goed nieuws!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sinds een paar dagen zit zij opvallend vaak op het stronest:
Poeh, geen idee. Ik weet nog dat ik ineens een ei zag, en later drie, en weer later vijf, enz. Pas toen ze er allemaal lagen bleef ze lang op het nest zitten broeden.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat deed ze vorig jaar na het neuken dan? Ging ze toen ook op dr nest?
Dat moet hem wel worden zou je zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sinds een paar dagen zit zij opvallend vaak op het stronest:
[ afbeelding ]
Die was wel heel vroeg.quote:Toen ik vanochtend naar mijn werk reed, zag ik het eerste eendenpaartje met piepjes al.
Mja, dit is helaas wel de natuur als het om eenden gaatquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die gangbang niet iets om vrolijk van te worden zegArme Emma.
Zo weet je nooit wie de papa is.
quote:
idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, dit is helaas wel de natuur als het om eenden gaat
DAt is als ze het in het water doen, dan krijgt het vrouwtje tussendoor niet genoeg tijd om adem te halen en verdrinkt ze....quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd.
sterker nog, ik las zelfs dat het niet ongewoon is dat de vrouwtjeseend sterft tijdens zo'n gangbang
Mooi toch he, de natuurquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is als ze het in het water doen, dan krijgt het vrouwtje tussendoor niet genoeg tijd om adem te halen en verdrinkt ze....
Maar stel dat Eduard (of Edwin) onvruchtbaar is? Zitten wij voor niets te wachten op piepjes. Dan kunnen er beter maar wat meer kerels overheen voor gegarandeerd resultaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die gangbang niet iets om vrolijk van te worden zegArme Emma.
Zo weet je nooit wie de papa is.
Klinkt heel egoistischquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Maar stel dat Eduard (of Edwin) onvruchtbaar is? Zitten wij voor niets te wachten op piepjes. Dan kunnen er beter maar wat meer kerels overheen voor gegarandeerd resultaat.
You know it makes sense.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt heel egoistisch
Maar kleine waggelende gele bolletjes dons zijn wel leuk ja
Tja, soms wel en soms een beetje hard.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Mooi toch he, de natuur![]()
Hopelijk heeft Emma ondertussen genoeg geneukt om wat mooie eitjes te gaan leggen...
Nee, alleen een Edwin die zo nu en dan op het schuurdak landt...quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
en? nog emma-nieuws vandaag?
Hij moet op Emma landen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, alleen een Edwin die zo nu en dan op het schuurdak landt...
Was het niet stiekum Emma?quote:Op zondag 18 april 2010 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Hier vandaag in de vijver van het Krankenhuis:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een mama-Ente met 14 (!) pulletjes
quote:Op zondag 18 april 2010 18:16 schreef Rewimo het volgende:
Hier vandaag in de vijver van het Krankenhuis:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een mama-Ente met 14 (!) pulletjes
Wie weet, geen idee wat haar actieradius isquote:Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Was het niet stiekum Emma?
En beterschap. Hoe lang lig je er nu al in zeg!?![]()
Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt; waarschijnlijk ligt Emma nu een paar tuinen verderop haar eieren uit te broeden. Na het ontbijt was ze vrijwel direct vertrokken. Als ik de buren van de buren van de buren eerdaags zien, zal ik het eens vragen.quote:Op maandag 19 april 2010 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen dat ze elders aan het broeden is, nu ze hele dagen niet bij jou is. Kan je er geen GPS-transmittertje aan hangen?
hier zaten er aardig watquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, ik heb hier nog helemaal geen kuikens gezien.
Tja, dus toch clubhuis bij jullie?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vier boterhammen, drie bekers eendenvoer en ze is nu nog niet uitgegeten...
Ook heeft ze de halve vijver staan leegdrinken...
Dat lijkt me sterk, aangezien piepjes niet kunnen vliegen...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Tegan het volgende:
Misschien komt ze later zwemmen met de piepjes bij jou in de tuin.
Piepjes-deurtje makenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien piepjes niet kunnen vliegen...
Ik zit eraan te denken om aan te bellen bij de buurman van de buurvrouw van de buren om te kijken of ze er daadwerkelijk een nestje heeft en om een paar foto's te maken. Maar wat moet ik dan zeggen? 'Goedenavond meneer, heeft u soms Emma Eend in uw tuin?'
"Goedenavond meneer, ik wilde net pannenkoeken bakken, maar m'n eieren zijn op."quote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om aan te bellen bij de buurman van de buurvrouw van de buren om te kijken of ze er daadwerkelijk een nestje heeft en om een paar foto's te maken. Maar wat moet ik dan zeggen? 'Goedenavond meneer, heeft u soms Emma Eend in uw tuin?'
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou er 's nachts heen gaan en het nest stelen.
Ik zou het meteen doenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
TSE moet gewoon weer een jungle van de tuin makenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Misschien is het wel beter dat ze daar geen voer krijg, dan komt ze daar niet weer terug volgend jaar. En bij jou wel.
Dat trekt weer hele andere dieren aan.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
TSE moet gewoon weer een jungle van de tuin maken
Dat heb ik net dus gedaan (tussen de schuttingen door en via de uitsparing voor de kliko's gegluurdquote:Op woensdag 21 april 2010 19:05 schreef Pablo88 het volgende:
Kun je niet over de schutting heen klimmen om wat speurwerk te verrichten?
Ik heb met niemand ruzie, als ik morgen niet te laat thuis ben zal ik eens langsgaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Als je geen ruzie met die mensen hebt oid zou ik er idd gewoon aanbellen en vragen of ze een eend met nest in de tuin hebben hoor! En dan even uitleggen dat je nieuwsgierig bent omdat jij dat hele gebeuren vorig jaar in je tuin had en ze wel nog bij jou komt eten maar dat je het vermoeden hebt...
Dan zullen ze echt wel begrijpen dat je benieuwd bent!
Jij de mijne?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:![]()
Had je mijn edit/toevoeging ook nog gezien?
Ohquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh
Ja nou je kunt het wel doen, maar neem dan ook meteen de bordjes, de waterpistolen en de slipperttts mee. En je laptop om deze reeks te laten zien. Want eerder krijg je het niet uitgelegd anders denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |