Dat is het alquote:
Mja, dan zou ik ten eerste een computer moeten gaan verhuizen en ten tweede zou er van achter het raam vrij weinig te zien zijn vrees ik...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis alleen de live webcam stream nog![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:59 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb de banner ff aangepast. Emma, rustig aan he, het wordt nu allemaal erg rommelig...
[ afbeelding ]
Dat doet ze toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Twinky het volgende:
Komop met die eitjes! Niet zo sjansen Emma, seksen moet je!
Het is absoluut een andere eend, kijk maar naar de kleur van de borst:quote:Op zondag 11 april 2010 14:56 schreef Scootmobiel het volgende:
Ehhh... TSE, weet je zeker dat 'Edwin' niet gewoon onze vertrouwde Eduard is...?
Als ik de foto's namelijk een beetje vergelijk, valt me op dat beide mannetjes geen witte halsband hebben, wat toch vrij zeldzaam is, dacht ik zo.![]()
Of heb ik misschien iets over het hoofd gezien? Iets waaraan je die twee uit elkaar kunt houden?
Sterker nog, naast Emma heb ik vorig jaar slechts één andere moedereend met piepjes gezien.quote:Op zondag 11 april 2010 19:20 schreef maok het volgende:
Ze is waarschijnlijk zo populair omdat ze vorig jaar met de meeste pulletjes van alle vrouwtjes bij de vijver aan kwam zetten.
Ja.quote:
Die heb ik sinds de komst van Edwin niet meer gezien...quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef Kimbell het volgende:
Is Eduard er nu ook nog? Of is die afgedropen?
Het leven is gemeeheen!quote:Op zondag 11 april 2010 19:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die heb ik sinds de komst van Edwin niet meer gezien...
Hopelijk woon je niet daar in de buurt.quote:Een 22-jarige man uit het Gelderse Hulshorst is zaterdagmiddag aangehouden voor het doodschieten van een eend. De man verklaarde tegenover de politie dat hij het beest voor zijn avondmaal wilde schieten. In zijn auto trof de politie naast het dode dier een luchtbuks, een kruisboog met pijlen, gaspatronen, twee messen en een honkbalknuppel aan.
Op de A28 ter hoogte van De Wijk in Drenthe werd de man opgepakt. Hij zei dat hij bij een winkel in Erica een telescoop en pijlen voor zijn kruisboog had gekocht. Op de terugweg zag hij de eend en twijfelde niet. De man is bekeurd voor overtreding van de Flora- en Faunawet en de Wet Wapens en Munitie.
Nee, gelukkig niet. En buiten dat, we waren hem natuurlijk gewoon met ons waterpistool te lijf gegaan!quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 19:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. En buiten dat, we waren hem natuurlijk gewoon met ons waterpistool te lijf gegaan!
Verrek, inderdaad, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 11 april 2010 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is absoluut een andere eend, kijk maar naar de kleur van de borst:
Eduard:
[ afbeelding ]
Edwin:
[ afbeelding ]
De spanning wordt ondragelijk!quote:
quote:
Eduard of Edwin of geen idee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag weer Emma en Eduard in de tuin gehad, maar ik heb helaas geen foto's kunnen maken omdat ik net pas uit mijn werk kom en ze alweer vertrokken zijn.
Hoop echt dat er snel eieren komen!
Ik weet het niet precies, maar vorig jaar lag het eerste ei op een paar zielige stukjes stro en is Emma gaanderweg het nest gaan bouwen.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:08 schreef NorthernStar het volgende:
Hoelang wachten eenden eik met het bouwen van een nest? Tot net voor het leggen van de eieren?
Geen idee wat het verschil is, waarschijnlijk zijn er ook nog wel een V3, V4, enz...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef Twinky het volgende:
V2 lijkt erg op V1, wat is het verschil?
Eduard is ook met de zon vertrokken he
Gezien de tijd van het jaar icm de amoureuze activiteiten ben ik bang dat Emma elders op een nest zit en dat de heren jullie tuin als clubhuis beschouwen....quote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen idee wat het verschil is, waarschijnlijk zijn er ook nog wel een V3, V4, enz...
Eduard heb ik niet meer gezien inderdaad. Edwin heeft net al het brood op gegeten en is ook weer vertrokken.
Ik begin er toch een beetje een hard hoofd in te krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |