De plastic piepjes zijn ook terug, maar Mr. Kroko bewaakt voorlopig het eendenhoekje omdat de vijver anders echt te vol zou zijn...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Poeke het volgende:
Ik vind wel dat croco en de plastic piepjes terug moeten hoor!
Dit begrijp ik niet. Jullie doen er alles aan om een goed plekje voor de eenden te maken maar gaan dan de paring zelf verstoren. Die eieren moeten toch bevrucht worden?quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Verkrachter kwam net weer de tuin in en deed een poging om Emma te verkrachten:
Vriendlief besloot actie te ondernemen...
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het gaat er altijd zo hard en Emma-onvriendelijk aan toe...quote:Op donderdag 8 april 2010 06:56 schreef NorthernStar het volgende:
Dit begrijp ik niet. Jullie doen er alles aan om een goed plekje voor de eenden te maken maar gaan dan de paring zelf verstoren. Die eieren moeten toch bevrucht worden?
Gisteren heb ik ze niet gezien (maar ben amper thuis geweest), maar vanochtend deed ik een schokkende ontdekking:quote:
Dat is het alquote:
Mja, dan zou ik ten eerste een computer moeten gaan verhuizen en ten tweede zou er van achter het raam vrij weinig te zien zijn vrees ik...quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik mis alleen de live webcam stream nog![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:59 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb de banner ff aangepast. Emma, rustig aan he, het wordt nu allemaal erg rommelig...
[ afbeelding ]
Dat doet ze toch?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:31 schreef Twinky het volgende:
Komop met die eitjes! Niet zo sjansen Emma, seksen moet je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |