Ja, ik vrees het ook.quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Fip het volgende:
Dus in plaats van Eddie Feather en Elisa, dit jaar Vincent en Vera?
quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Eduard en De Verkrachter gingen samen op het dak staan. It's a conspiracy!![]()
[ afbeelding ]
Mja, van Eduard hoeven we dit jaar weinig te verwachten geloof ik...quote:Op maandag 5 april 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Weet je.... we kunnen nu wel allemaal afgeven op de Verkrachter, maar eigenlijk zorgt hij ervoor dat de kans op piepjes verdubbelt.
Daarom! Is het wel en Verkrachter of is het Emma's Secret Lover?quote:Op maandag 5 april 2010 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mja, van Eduard hoeven we dit jaar weinig te verwachten geloof ik...
Gelukkig zijn we morgen weer werken en hebben we geen weet van alle orgie's die zich in de achtertuin afspelen...quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom! Is het wel en Verkrachter of is het Emma's Secret Lover?
Nu ze van Eduardniet krijgt wat ze als vrouw nodig heeft?
En staat vriendje (met Supersoaker) tussen de lotsbestemming van die twee in!
Troost je met het idee dat Emma misschien wel van hard en ruig houdtquote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we morgen weer werken en hebben we geen weet van alle orgie's die zich in de achtertuin afspelen...
Ach, als er een ei uit kan, kan er vast ook wat hards ruig in.quote:Op maandag 5 april 2010 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je met het idee dat Emma misschien wel van hard en ruig houdtAl is dat natuurlijk wat vermoeiend na afloop
Perfecte muziekje eronder ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma en De Verkrachter lagen een uurtje geleden samen in het hooi te rollebollen, en Emma leek het nog oké te vinden ook...
Filmpje. En nee, ik lijd niet aan Parkinson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |