ach gos, kan Eduard haar niet even troosten?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze zit trouwens nog steeds helemaal alleen heel zielig in die doos...
Eduard is zojuist teruggekomen, hij staat nu op het schuurdak!
Heeft ze al gehad en er is zojuist nog een verse boterham naar buiten gegooid (#10 ofzo...)quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:10 schreef purplerose het volgende:
Terug Vind Pulletjes!
Misschien wil ze een lekkere boterham Ik zou me goed voor kunnen stellen dat ze zich ff wil volproppen na het drama van vandaag.
Ja, hij leek ook enorm onder de indruk tijdens het voorval.quote:
vorig jaar zat ze toch ook periodes alleen na de verkrachtingen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, Eduard lijkt er weer vandoor te zijn, terwijl Emma nu in het donder eenzaam en alleen in de vijver dobbert...
Kan wel kloppen, maar als het donker werd waren ze vaak weg. Ze zat ook vooral alleen tijdens het broeden; we zullen straks eens kijken of we eitjes kunnen vinden...quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig jaar zat ze toch ook periodes alleen na de verkrachtingen?
En ze heeft half Fok om met haar mee te leven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef rac het volgende:
Zucht die arme Emma, verkracht en verlaten in een oude doos.
Maar gelukkig is ze weer terug
quote:Zet alle knagers dagelijks een afwisselend en natuurlijk hooimenu voor met het Nature 7-days weekpakket hooimenu van Vitakraft®.
Nature 7-days dat op wetenschappelijke basis is ontwikkeld bevat een uitgebalanceerde voedingsstoffenbalans. Hooi is onontbeerlijk voor een goede spijsvertering en ook belangrijk voor de afslijting van de knaagtanden. Aan het laatste dragen ook de knabbelhoutjes bij.
De natuurlijke ingredi�nten zijn zonder additieven en afgestemd op de knaagdiersoort. De hoogwaardige planten en kruiden zijn van biologische kwaliteit en ondergaan een behoedzaam productieproces. Hierdoor blijven zoveel mogelijk voedingsstoffen behouden.
Het weekpakket is er voor dwergkonijnen, cavia's, hamsters, degoes, muizen, chinchilla's en ratten. Als extraatje zit in het weekpakket ook nog een Kräcker, knabbelhoutjes en een cupje met heerlijke kruiden.
Misschien voor het nest, maar denk niet dat Emma's bek hiervoor gemaakt is...quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zouden ze dit lusten:
[ afbeelding ]
Is een of ander hooipakket voor hamsters met allemaal groene zooi, maar onze hamster vindt er geen flikker aan.
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze ligt nog steeds in het donker in de vijver, heel stilletjes.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef DrMarten het volgende:
Jamaar........ straks zijn de kindjes die er gaan komen helemaal niet van Eduard maar van de verkrachter
behalve als die kuik tim heetquote:Op zondag 4 april 2010 00:19 schreef camaron het volgende:
[..]
kuik is kuik!
en we houden nou eenmaal van kuikies
Die staan echt in de grond, en er zit ook nog eens een worteldoek onder de stenen. Die struikjes verplaatsen is dus absoluut niet mogelijk. Heb nog wel 2 plantenbakken die ik wat tactischer zou kunnen plaatsen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:48 schreef camaron het volgende:
Zitten die struikjes rondom de vijver in een pot in de stenen of staan ze tussen de in de aarde.
Misschien is het een idee om die naast elkaar te zetten zodat er een soort haagje ontstaat.
Kun je gras op 'n rol kopen dan? En is dat niet meteen dood als je dat niet 'plant'?quote:Op zondag 4 april 2010 17:09 schreef Poeke het volgende:
Haal meer gras! Zo'n rol gras is toch niet zo duur?
Je vriend is net zo gek van de eendjes als dat jij bentquote:Op zondag 4 april 2010 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hebben zelfs midden in de nacht nog een kat staan wegjagen die verlekkerd op de schutting zat...
Vanochtend was er weer geen eend in de tuin te bekennen, waarop Vriendlief besloot dat hij de vijver zou gaan verversen en van planten zou gaan voorzien.
Dat is 'ie ook, hoewel ik eigenlijk besloot dat 'ie de vijver ging doen...quote:Op zondag 4 april 2010 19:20 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je vriend is net zo gek van de eendjes als dat jij bent
Neuh, met een laagje aarde eronder, gaat best. Volgens m'n man kun je ook losse plaggen kopen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je gras op 'n rol kopen dan? En is dat niet meteen dood als je dat niet 'plant'?
Losse plaggen halen we wel uit het bos...quote:Op zondag 4 april 2010 20:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neuh, met een laagje aarde eronder, gaat best. Volgens m'n man kun je ook losse plaggen kopen.
Je kán morgen een tuincentrum bezoeken. Als je levensmoe bent.![]()
Ik weet zeker dat ze er blij mee zijn.
Eduard was er weer.
Hij was er net wéér heel even, maar dan blijft 'ie wel op het dak. Emma zit net als gisteren heel zielig alleen in het donker in de vijver...quote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien hebben ze ruzie omdat Eduard haar niet kon beschermen tegen de verkrachter?
Misschien is ze al druk bezig met het leggen van eitjesquote:Op zondag 4 april 2010 21:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hij was er net wéér heel even, maar dan blijft 'ie wel op het dak. Emma zit net als gisteren heel zielig alleen in het donker in de vijver...
We hebben nog geen ei gezien, en een paar grasplaggen is ook nog geen nest natuurlijk. Maar we hebben weer goede hoop.quote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Rapaille het volgende:
Misschien is ze al druk bezig met het leggen van eitjesVolgens mij is rust dan alleen maar fijn ipv kwekkende Eduard om je heen
Ja inderdaad. Eduard moet maar een bosje bloemen gaan kopen en een doos bonbons. Of een lekker etentje regelen terwijl oma op de kleintjes past.quote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Misschien hebben ze ruzie omdat Eduard haar niet kon beschermen tegen de verkrachter?
Misschien moet je het iets meer met een knipoog nemen...quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Dagonet het volgende:
Het is een leuk topic om te volgen dit maar af en toe slaan jullie door met de antropomorfisme hier. Je hebt het over echte eenden, niet over Donald en Katrien.
Misschien probeert ze wel paaseieren te leggen. Moet ze wel opschieten natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Misschien is ze al druk bezig met het leggen van eitjesVolgens mij is rust dan alleen maar fijn ipv kwekkende Eduard om je heen
Zal ik ze dan verven?quote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien probeert ze wel paaseieren te leggen. Moet ze wel opschieten natuurlijk.
ben jij altijd zo serieus?quote:Op zondag 4 april 2010 23:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Eduard moet maar een bosje bloemen gaan kopen en een doos bonbons. Of een lekker etentje regelen terwijl oma op de kleintjes past.
Als dat niet helpt misschien relatietherapie?
Het is een leuk topic om te volgen dit maar af en toe slaan jullie door met de antropomorfisme hier. Je hebt het over echte eenden, niet over Donald en Katrien.
Ja, ik vrees het ook.quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Fip het volgende:
Dus in plaats van Eddie Feather en Elisa, dit jaar Vincent en Vera?
quote:Op maandag 5 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Eduard en De Verkrachter gingen samen op het dak staan. It's a conspiracy!![]()
[ afbeelding ]
Mja, van Eduard hoeven we dit jaar weinig te verwachten geloof ik...quote:Op maandag 5 april 2010 17:59 schreef Cat22 het volgende:
Weet je.... we kunnen nu wel allemaal afgeven op de Verkrachter, maar eigenlijk zorgt hij ervoor dat de kans op piepjes verdubbelt.
Daarom! Is het wel en Verkrachter of is het Emma's Secret Lover?quote:Op maandag 5 april 2010 18:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mja, van Eduard hoeven we dit jaar weinig te verwachten geloof ik...
Gelukkig zijn we morgen weer werken en hebben we geen weet van alle orgie's die zich in de achtertuin afspelen...quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom! Is het wel en Verkrachter of is het Emma's Secret Lover?
Nu ze van Eduardniet krijgt wat ze als vrouw nodig heeft?
En staat vriendje (met Supersoaker) tussen de lotsbestemming van die twee in!
Troost je met het idee dat Emma misschien wel van hard en ruig houdtquote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we morgen weer werken en hebben we geen weet van alle orgie's die zich in de achtertuin afspelen...
Ach, als er een ei uit kan, kan er vast ook wat hards ruig in.quote:Op maandag 5 april 2010 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je met het idee dat Emma misschien wel van hard en ruig houdtAl is dat natuurlijk wat vermoeiend na afloop
Perfecte muziekje eronder ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma en De Verkrachter lagen een uurtje geleden samen in het hooi te rollebollen, en Emma leek het nog oké te vinden ook...
Filmpje. En nee, ik lijd niet aan Parkinson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |