quote:Op maandag 5 april 2010 17:56 schreef Fip het volgende:
Dus in plaats van Eddie Feather en Elisa, dit jaar Vincent en Vera?
Ja das waarquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:30 schreef thabit het volgende:
Ach joh, als het regent worden die beesten ook nat.
Sorry, soms doe ik ook nog andere dingen dan Emma stalken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef rac het volgende:
en zit Emma er nog?
dat lange wachten op Emma nieuws...
Gisteren de tuin grondig onder de loep genomen, maar niets kunnen vinden...quote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef Twinky het volgende:
liggen er eigenlijk al eitjes?
Maar dat is Eduard!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Driemaal raden wie er net een ontbijtje kwamen halen...
[ afbeelding ]
de "verkrachter" mag het leuke werk doen, en eduard moet naar haar geklaag luisteren, haar voeren, haar beschermen, haar vertellen dat ze helemaal geen dikke kont heeft gekregen en meer van dat soort dingen..arme eduardquote:Op woensdag 7 april 2010 14:13 schreef Fip het volgende:
[..]
Maar dat is Eduard!The plot thickens... wat voor een twisted driehoeksrelatie hebben deze eenden?
Geen idee, maar als 'ie er morgen nog is moet ik maar even z'n ringetje aflezen. Ik heb een oom die in de postduiven zit, die kan dan de eigenaar achterhalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:16 schreef Maes het volgende:Je zou toch denken dat het helemaal niet lekker ligt zo op de tegels
![]()
En Dolf? Welke rol heeft hij hier nou weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |