Poeh, geen idee. Ik weet nog dat ik ineens een ei zag, en later drie, en weer later vijf, enz. Pas toen ze er allemaal lagen bleef ze lang op het nest zitten broeden.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat deed ze vorig jaar na het neuken dan? Ging ze toen ook op dr nest?
Dat moet hem wel worden zou je zeggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sinds een paar dagen zit zij opvallend vaak op het stronest:
[ afbeelding ]
Die was wel heel vroeg.quote:Toen ik vanochtend naar mijn werk reed, zag ik het eerste eendenpaartje met piepjes al.
Mja, dit is helaas wel de natuur als het om eenden gaatquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die gangbang niet iets om vrolijk van te worden zegArme Emma.
Zo weet je nooit wie de papa is.
quote:
idd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, dit is helaas wel de natuur als het om eenden gaat
DAt is als ze het in het water doen, dan krijgt het vrouwtje tussendoor niet genoeg tijd om adem te halen en verdrinkt ze....quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd.
sterker nog, ik las zelfs dat het niet ongewoon is dat de vrouwtjeseend sterft tijdens zo'n gangbang
Mooi toch he, de natuurquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is als ze het in het water doen, dan krijgt het vrouwtje tussendoor niet genoeg tijd om adem te halen en verdrinkt ze....
Maar stel dat Eduard (of Edwin) onvruchtbaar is? Zitten wij voor niets te wachten op piepjes. Dan kunnen er beter maar wat meer kerels overheen voor gegarandeerd resultaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die gangbang niet iets om vrolijk van te worden zegArme Emma.
Zo weet je nooit wie de papa is.
Klinkt heel egoistischquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Maar stel dat Eduard (of Edwin) onvruchtbaar is? Zitten wij voor niets te wachten op piepjes. Dan kunnen er beter maar wat meer kerels overheen voor gegarandeerd resultaat.
You know it makes sense.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt heel egoistisch
Maar kleine waggelende gele bolletjes dons zijn wel leuk ja
Tja, soms wel en soms een beetje hard.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:56 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Mooi toch he, de natuur![]()
Hopelijk heeft Emma ondertussen genoeg geneukt om wat mooie eitjes te gaan leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |