Tja, dus toch clubhuis bij jullie?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vier boterhammen, drie bekers eendenvoer en ze is nu nog niet uitgegeten...
Ook heeft ze de halve vijver staan leegdrinken...
Dat lijkt me sterk, aangezien piepjes niet kunnen vliegen...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Tegan het volgende:
Misschien komt ze later zwemmen met de piepjes bij jou in de tuin.
Piepjes-deurtje makenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien piepjes niet kunnen vliegen...
Ik zit eraan te denken om aan te bellen bij de buurman van de buurvrouw van de buren om te kijken of ze er daadwerkelijk een nestje heeft en om een paar foto's te maken. Maar wat moet ik dan zeggen? 'Goedenavond meneer, heeft u soms Emma Eend in uw tuin?'
"Goedenavond meneer, ik wilde net pannenkoeken bakken, maar m'n eieren zijn op."quote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om aan te bellen bij de buurman van de buurvrouw van de buren om te kijken of ze er daadwerkelijk een nestje heeft en om een paar foto's te maken. Maar wat moet ik dan zeggen? 'Goedenavond meneer, heeft u soms Emma Eend in uw tuin?'
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou er 's nachts heen gaan en het nest stelen.
Ik zou het meteen doenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
TSE moet gewoon weer een jungle van de tuin makenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
Misschien is het wel beter dat ze daar geen voer krijg, dan komt ze daar niet weer terug volgend jaar. En bij jou wel.
Dat trekt weer hele andere dieren aan.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef Barbaaf het volgende:
TSE moet gewoon weer een jungle van de tuin maken
Dat heb ik net dus gedaan (tussen de schuttingen door en via de uitsparing voor de kliko's gegluurdquote:Op woensdag 21 april 2010 19:05 schreef Pablo88 het volgende:
Kun je niet over de schutting heen klimmen om wat speurwerk te verrichten?
Ik heb met niemand ruzie, als ik morgen niet te laat thuis ben zal ik eens langsgaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
Als je geen ruzie met die mensen hebt oid zou ik er idd gewoon aanbellen en vragen of ze een eend met nest in de tuin hebben hoor! En dan even uitleggen dat je nieuwsgierig bent omdat jij dat hele gebeuren vorig jaar in je tuin had en ze wel nog bij jou komt eten maar dat je het vermoeden hebt...
Dan zullen ze echt wel begrijpen dat je benieuwd bent!
Jij de mijne?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:13 schreef Greys het volgende:![]()
Had je mijn edit/toevoeging ook nog gezien?
Ohquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Oh
Ja nou je kunt het wel doen, maar neem dan ook meteen de bordjes, de waterpistolen en de slipperttts mee. En je laptop om deze reeks te laten zien. Want eerder krijg je het niet uitgelegd anders denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |