ik krreg echt plaatsvervangende schaamte bij die scènequote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Mijn god, ik ben blij dat ik niet in zo'n dorp woon, dat geroddel.
Dorp ziet voor het eerst een donkere man.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Desmonkey het volgende:
Dorp ziet John Williams ook voor het eerst.
Venhuizenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Welk dorp was dat eigenlijk? Het leek wel de tv serie flodder
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Mooi, d'r komt iig dus een nieuw seizoen. Topformat
Ah Friesland, dat verklaart alles.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Mooi, d'r komt iig dus een nieuw seizoen. Topformat
West-Friesland ligt niet in Frieslandquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah Friesland, dat verklaart alles.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
West-Friesland ligt niet in Friesland
Natasja mag mij wel vervangen worden, wat een dramaqueen met dr puppyoogjes en armpje vasthoudenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Die John is toch ech een gouden greep van rtl 4. Maar goed er komt een nieuw seizoen aan en dat is goed nieuws.
hij is een goede tegenhanger van natasquote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Die John is toch ech een gouden greep van rtl 4. Maar goed er komt een nieuw seizoen aan en dat is goed nieuws.
Die mannen ook altijd.quote:
Doe jij maar mee met Lekker Slim.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah Friesland, dat verklaart alles.
Ik heb gewoon gelijk.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:52 schreef Arcee het volgende:
Moraal van dit verhaal: als je wilt praten, neem dan geen hamer mee.
Astrid.quote:
Volgende week is het vast ook weer feest. Inwoners van een of ander gehucht, die willen dat een oud vrouwtje een boom omhakt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
-Jullie luisteren niet
-Nee wij zijn gek
Astrid-imitatiequote:
Ik denk dat die aflevering iets minder isquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat gedoe van volgende week over die boom van oma. Waar maken ze zich druk om
En Jensen! dan?quote:
Ja, en dat weglopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef Wazeggie het volgende:
Ik vond Astrid geweldig, die kop van dr ook. Je zag precies wanneer ze weer 'doe es normaaal' ging zeggen
Hahaha geniaal! Het beste vermaak is leedvermaak hequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
BONJE MET DE BUREN 1.338.000
Staat op de tweede plaats van de top 25.
Beetje lastig om bijvoorbeeld een dak alleen voor je eigen woning te vernieuwen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is die gast het broertje van John ofzo?
Echt weer van die drammertjes die hun buren een VVE door hun strot willen duwen, doe het dan gewoon alleen voor je eigen woning
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind het vloek- en tiergehalte nog tegenvallen.
Volgens mij komt die straks, er zijn vandaag 2 ruzies.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
waar is dat ouwe mens met die boom uit de teaser gebleven?!
komt in het 2e deel, deze week twee ruziesquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
waar is dat ouwe mens met die boom uit de teaser gebleven?!
niet iedereen wil met z'n smoel op tvquote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
wat een dom wijf is die jill, ze zit er weer niet bij
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
John heeft een verzameling van die Michelin jasjes.
ze hadden haar toch geblurd toen ze bij dr voor de deur stondenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niet iedereen wil met z'n smoel op tv
Dat mag toch gewoon?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Dulk het volgende:
de takken boven je eigen tuin lekker wegsnoeien
Niks, maar ach ze moeten toch tijd vullen in zo een baggerprogrammaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
WAT heeft dat er nou weer mee te maken?
Die zie je toch al op een kilometer aankomen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Ole het volgende:
Ze kunnen hem op zijn minst flink snoeien toch?
Zoiets zal het wel worden vermoed ik
echt hehquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef geppie het volgende:
Nou het is ook niet te horen dat ze hier 58 jaar woont![]()
"Kap je de boom, dan kap je mijn moeder" Uhu
In zo'n wijk welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef Desmonkey het volgende:
Hallo, het leven in een woonwijk is ook oorlog hoor.
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja lekker groeperen tegen een mensie van 87Stel low-life tokkies
Wat voor last hebben ze van die boom? Die paar blaadjes die ze af en toe op moeten vegen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?
Die boom neemt denk ik ook veel licht weg, maar dat gaan we nu waarschijnlijk allemaal horen. Misschien zijn ze ook bang dat de boom omvalt met harde wind.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat voor last hebben ze van die boom? Die paar blaadjes die ze af en toe op moeten vegen?
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?
Gewoon even flink snoeien, probleem opgelost. Die boom hoeft niet weg lijkt me.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die boom neemt denk ik ook veel licht weg, maar dat gaan we nu waarschijnlijk allemaal horen. Misschien zijn ze ook bang dat de boom omvalt met harde wind.
Yep. En daarom gaan die tokkies dat ouwe wijf net zo lang treiteren tot ze er in blijft.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.
Kleine irritaties worden groot, dat zie je hier toch ook? Waarom moet je dan je mond houden? Als jet het tenminste op een normale manier zegt, maar dat laatste is meestal niet zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Yep. En daarom gaan die tokkies dat ouwe wijf net zo lang treiteren tot ze er in blijft.
Opgelost.
Dat zei ik ook al hoor. Wat takken eraf, opgelost.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon even flink snoeien, probleem opgelost. Die boom hoeft niet weg lijkt me.
Nou ja, boomchirurg danquote:
Niet goed opgelet. Na de langste dag gaan ze snoeienquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze binden dus alleen wat takjes vast en opgelost
Ik vertrek is wel leuk ja! Die twee tieners die op Kreta dat restaurant begonnenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een flutshow, het wordt weer tijd voor een stevige serie 'Ik Vertrek'.
Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik zo leest is de boom of takken dan toch eraf gezaagt ?
Ja tuurlijk het was in de winter opgenomen zag ik. Er lag sneeuw bij dat mens die de brief geschreven heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.
Vind het inderdaad maar een scheinheilig wijfquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
ze komt idd niet erg bang over!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
die denkt gewoon dat hij beter is dan een ander *kots*quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Opgevoed, opgeleid, ander deel van de wereld
Wat is er met die ouwe lul aan de hand
volgens mij een Duitsequote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
ja met haar willen ze wel praten, want zij is nederlander
Nee, zij praat toch ook met een accent?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
Denk het nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Plasterk het volgende:
zouden de mannelijke FOK!ers haar doen?
Het is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Godver net het einde gemist, hier verderop in de straat een autobrand
Amsterdam-Amstelland BR 1 AUTOBRAND (+Inc.net: reg.inmeld+)
Inderdaad, precies het goede woord. Een gemeen wijf, lijkt het.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een kutkakkers! 'Wij zijn wat wetenschappelijker onderlegd'. Pff.
Vooral die vrouw heeft echt een gemene uitstraling. En het feit dat ze zo schreeuwen zegt genoeg.
en zeer neerbuigendquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef geppie het volgende:
Ik vind die ouwelui wel ziekelijk irritant!
Precies. Zoals die Eitan al zei is dit echt hun hobby.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Pizzalover het volgende:
Eerst zeggen dat ze geen klachten bij de gemeente hebben neergelegd en vervolgens gewoon toegeven dat ze er zijn geweest. Erg geloofwaardigLijken mij gewoon oude mensen die niet gelukkig in hun huwelijk zijn en erg verbitterd. Dat is mijn wetenschappelijke verklaring hierover
Vreemd dat ze haar daar niet naar vroegen. Ik heb tenminste geen antwoord gehoord.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Raar verhaal, van die vrouw die op een trap staat te gluren, als dat echt waar is, dan is die vrouw echt gek.
Ik heb ook zo'n hard hoofd in..ik vrees dat het niet lang goed zou blijven ..John zei dat ook al..quote:Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Nou, kijken hoe lang dat duurt. Ik heb er een hard hoofd in.
sprak ook behoorlijk beroerd nederlands, vond hem een rare manquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Dat gezeur ook dat het er aan ligt dat hij buitenlander is en anders opgevoed en een andere opleiding... Jeez, hij kwam gewoon uit Israël toch en woont al minstens 30 jaar hier.
Daar zat ik ook op te wachten... ik denk dat John en Natasja niet tegen die Joop en Olga durfde te beginnen over Jos met zijn stukje grond. Maar vind dat ze wel moesten over beginnen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
En ik vraag me af hoe het nou zit met die andere buurman die z'n stukje grond kwijt is. Dat is niet een keer meer aangehaald. Stemmingmakerij?
Ja, of het anders niet in het programma laten zien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar zat ik ook op te wachten... ik denk dat John en Natasja niet tegen die Joop en Olga durfde te beginnen over Jos met zijn stukje grond. Maar vind dat ze wel moesten over beginnen.
Ik hoop dat ze dat hebben gesproken buiten de camera's.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, of het anders niet in het programma laten zien.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vond het idd jammer dat ze niet ingingen op die kakvrouw, met die ladder en dat staren (echt creepy is ze dan) maar ook dat ze had gelogen over die bezoekjes naar de gemeente. Ik zou haar daar echt over doorvragen en het er lekker insmeren.
De enige die ik echt symphatiek en redelijk vond was die Jessica.
Ja echt welquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:10 schreef Ellatjuh het volgende:
die oude dame stelt zich gewoon aan net als die vieze gluurder
bah bah je zou er maar naast wonen...
in het voorstukje ging het over een buurman die z'n huis verwaarloosd had waardoor 't meiske die erlangs woont 't huis niet vekrocht kreeg.quote:
Ben benieuwd hoeveel keer Natasja weer iemand empatisch aan gaat rakenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef Lauwierent het volgende:
Ik kan al niet meer wachten. Wat een chaos kunnen we vanavond weer verwachten met ons enige echte Buren-ruzie-oplos-team.
dat kan je wel stellen ja.. jeetje wat een troepquote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Ok de buren maken er een zooitje van, zijn er nooit en ze kan haar huis niet verkopen, dat is wel kut ja.
er komt een bedrijf in die het opknapt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Ole het volgende:
Gister bij de smaakpolitie was duizend keer erger
Maar de oplossing is voorspelbaar
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
er komt een bedrijf in die het opknapt.
Precies, gratis schoonmaakploeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
er komt een bedrijf in die het opknapt.
Ik heb maar een klein stukje er van gezien maar je maakt een understatement om het erger te noemen...daar liep het huis bijna zelf wegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Ole het volgende:
Gister bij de smaakpolitie was duizend keer erger
Maar de oplossing is voorspelbaar
Ja, in een gezellige almere gezinswijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik vind 315000 euro wel veel en de recessie heeft er natuurlijk WEL mee te maken.
Precies, al krijg ik geld toe, dan wil ik er nog niet eens wonen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, in een gezellige almere gezinswijk
Die man had gelijk, die ratten komen gewoon omdat er water is.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Jeroen_L het volgende:
Ze hebben al 2 jaar niet meer buiten gezeten doordat er bij de buren, achter de hoge schutting, onkruid staat. Wtf.En ook dat verhaal van die rat. Ratten komen alleen af op afval. En in dat huis ligt toch echt geen afval.
Belachelijk inderdaad....als er nou overal voedselresten lagen maar zo te zien ligt er alleen maar bouwmateriaal in een verder onaf huis.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Jeroen_L het volgende:
Ze hebben al 2 jaar niet meer buiten gezeten doordat er bij de buren, achter de hoge schutting, onkruid staat. Wtf.En ook dat verhaal van die rat. Ratten komen alleen af op afval. En in dat huis ligt toch echt geen afval.
en de schoonmaakpolitie en help mijn man is klusserquote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Pizzalover het volgende:
Zitten we nou hart in aktie te kijken of bonje met de buren??
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef Ole het volgende:
[..]
en de schoonmaakpolitie en help mijn man is klusser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |