Ja, in een gezellige almere gezinswijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik vind 315000 euro wel veel en de recessie heeft er natuurlijk WEL mee te maken.
Precies, al krijg ik geld toe, dan wil ik er nog niet eens wonen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, in een gezellige almere gezinswijk
Die man had gelijk, die ratten komen gewoon omdat er water is.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Jeroen_L het volgende:
Ze hebben al 2 jaar niet meer buiten gezeten doordat er bij de buren, achter de hoge schutting, onkruid staat. Wtf.En ook dat verhaal van die rat. Ratten komen alleen af op afval. En in dat huis ligt toch echt geen afval.
Belachelijk inderdaad....als er nou overal voedselresten lagen maar zo te zien ligt er alleen maar bouwmateriaal in een verder onaf huis.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Jeroen_L het volgende:
Ze hebben al 2 jaar niet meer buiten gezeten doordat er bij de buren, achter de hoge schutting, onkruid staat. Wtf.En ook dat verhaal van die rat. Ratten komen alleen af op afval. En in dat huis ligt toch echt geen afval.
en de schoonmaakpolitie en help mijn man is klusserquote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Pizzalover het volgende:
Zitten we nou hart in aktie te kijken of bonje met de buren??
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef Ole het volgende:
[..]
en de schoonmaakpolitie en help mijn man is klusser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |