Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik zo leest is de boom of takken dan toch eraf gezaagt ?
Ja tuurlijk het was in de winter opgenomen zag ik. Er lag sneeuw bij dat mens die de brief geschreven heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.
Vind het inderdaad maar een scheinheilig wijfquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
ze komt idd niet erg bang over!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
die denkt gewoon dat hij beter is dan een ander *kots*quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Opgevoed, opgeleid, ander deel van de wereld
Wat is er met die ouwe lul aan de hand
volgens mij een Duitsequote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
ja met haar willen ze wel praten, want zij is nederlander
Nee, zij praat toch ook met een accent?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
Denk het nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Plasterk het volgende:
zouden de mannelijke FOK!ers haar doen?
Het is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Godver net het einde gemist, hier verderop in de straat een autobrand
Amsterdam-Amstelland BR 1 AUTOBRAND (+Inc.net: reg.inmeld+)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |