Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik zo leest is de boom of takken dan toch eraf gezaagt ?
Ja tuurlijk het was in de winter opgenomen zag ik. Er lag sneeuw bij dat mens die de brief geschreven heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.
Vind het inderdaad maar een scheinheilig wijfquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
ze komt idd niet erg bang over!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
die denkt gewoon dat hij beter is dan een ander *kots*quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Opgevoed, opgeleid, ander deel van de wereld
Wat is er met die ouwe lul aan de hand
volgens mij een Duitsequote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
ja met haar willen ze wel praten, want zij is nederlander
Nee, zij praat toch ook met een accent?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
Denk het nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Plasterk het volgende:
zouden de mannelijke FOK!ers haar doen?
Het is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Godver net het einde gemist, hier verderop in de straat een autobrand
Amsterdam-Amstelland BR 1 AUTOBRAND (+Inc.net: reg.inmeld+)
Inderdaad, precies het goede woord. Een gemeen wijf, lijkt het.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een kutkakkers! 'Wij zijn wat wetenschappelijker onderlegd'. Pff.
Vooral die vrouw heeft echt een gemene uitstraling. En het feit dat ze zo schreeuwen zegt genoeg.
en zeer neerbuigendquote:Op donderdag 15 april 2010 21:28 schreef geppie het volgende:
Ik vind die ouwelui wel ziekelijk irritant!
Precies. Zoals die Eitan al zei is dit echt hun hobby.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:31 schreef Pizzalover het volgende:
Eerst zeggen dat ze geen klachten bij de gemeente hebben neergelegd en vervolgens gewoon toegeven dat ze er zijn geweest. Erg geloofwaardigLijken mij gewoon oude mensen die niet gelukkig in hun huwelijk zijn en erg verbitterd. Dat is mijn wetenschappelijke verklaring hierover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |