Die zie je toch al op een kilometer aankomen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Ole het volgende:
Ze kunnen hem op zijn minst flink snoeien toch?
Zoiets zal het wel worden vermoed ik
echt hehquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef geppie het volgende:
Nou het is ook niet te horen dat ze hier 58 jaar woont![]()
"Kap je de boom, dan kap je mijn moeder" Uhu
In zo'n wijk welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef Desmonkey het volgende:
Hallo, het leven in een woonwijk is ook oorlog hoor.
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja lekker groeperen tegen een mensie van 87Stel low-life tokkies
Wat voor last hebben ze van die boom? Die paar blaadjes die ze af en toe op moeten vegen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?
Die boom neemt denk ik ook veel licht weg, maar dat gaan we nu waarschijnlijk allemaal horen. Misschien zijn ze ook bang dat de boom omvalt met harde wind.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat voor last hebben ze van die boom? Die paar blaadjes die ze af en toe op moeten vegen?
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?
Gewoon even flink snoeien, probleem opgelost. Die boom hoeft niet weg lijkt me.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die boom neemt denk ik ook veel licht weg, maar dat gaan we nu waarschijnlijk allemaal horen. Misschien zijn ze ook bang dat de boom omvalt met harde wind.
Yep. En daarom gaan die tokkies dat ouwe wijf net zo lang treiteren tot ze er in blijft.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.
Kleine irritaties worden groot, dat zie je hier toch ook? Waarom moet je dan je mond houden? Als jet het tenminste op een normale manier zegt, maar dat laatste is meestal niet zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Yep. En daarom gaan die tokkies dat ouwe wijf net zo lang treiteren tot ze er in blijft.
Opgelost.
Dat zei ik ook al hoor. Wat takken eraf, opgelost.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon even flink snoeien, probleem opgelost. Die boom hoeft niet weg lijkt me.
Nou ja, boomchirurg danquote:
Niet goed opgelet. Na de langste dag gaan ze snoeienquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze binden dus alleen wat takjes vast en opgelost
Ik vertrek is wel leuk ja! Die twee tieners die op Kreta dat restaurant begonnenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een flutshow, het wordt weer tijd voor een stevige serie 'Ik Vertrek'.
Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Als ik zo leest is de boom of takken dan toch eraf gezaagt ?
Ja tuurlijk het was in de winter opgenomen zag ik. Er lag sneeuw bij dat mens die de brief geschreven heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Pas als het seizoen er rijp voor is. Mei/juni ergens.
Vind het inderdaad maar een scheinheilig wijfquote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
ze komt idd niet erg bang over!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
die vrouw heeft een behoorlijke arrogante houding voor iemand die doodsbang is
die denkt gewoon dat hij beter is dan een ander *kots*quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Opgevoed, opgeleid, ander deel van de wereld
Wat is er met die ouwe lul aan de hand
volgens mij een Duitsequote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
ja met haar willen ze wel praten, want zij is nederlander
Nee, zij praat toch ook met een accent?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
Denk het nietquote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:13 schreef Plasterk het volgende:
zouden de mannelijke FOK!ers haar doen?
Het is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:18 schreef dronkeykong het volgende:
Godver net het einde gemist, hier verderop in de straat een autobrand
Amsterdam-Amstelland BR 1 AUTOBRAND (+Inc.net: reg.inmeld+)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |