Die zie je toch al op een kilometer aankomen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Ole het volgende:
Ze kunnen hem op zijn minst flink snoeien toch?
Zoiets zal het wel worden vermoed ik
echt hehquote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef geppie het volgende:
Nou het is ook niet te horen dat ze hier 58 jaar woont![]()
"Kap je de boom, dan kap je mijn moeder" Uhu
In zo'n wijk welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:13 schreef Desmonkey het volgende:
Hallo, het leven in een woonwijk is ook oorlog hoor.
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja lekker groeperen tegen een mensie van 87Stel low-life tokkies
Wat voor last hebben ze van die boom? Die paar blaadjes die ze af en toe op moeten vegen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?
Die boom neemt denk ik ook veel licht weg, maar dat gaan we nu waarschijnlijk allemaal horen. Misschien zijn ze ook bang dat de boom omvalt met harde wind.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat voor last hebben ze van die boom? Die paar blaadjes die ze af en toe op moeten vegen?
Oh ja, tuurlijk, want een boom is toch wel een onoverkomelijk probleem voor de mensheid.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een onzin, het gaat niet tegen haar, maar tegen die boom. Moet je maar niet zeggen dat je ergens last van hebt omdat diegene toevallig oud is?
Gewoon even flink snoeien, probleem opgelost. Die boom hoeft niet weg lijkt me.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die boom neemt denk ik ook veel licht weg, maar dat gaan we nu waarschijnlijk allemaal horen. Misschien zijn ze ook bang dat de boom omvalt met harde wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |