quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben je mal. Ben allang blij dat ik binnenkort ben afgestudeerd.
Waarom je je dan opgeeft voor dat programma...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
de paarse krokodil is er nog niet klaar voor
Dat zei ze ook gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Die paarse heeft gewoon persoonlijke issues volgens mij en die wimpelt ze af op haar burenruzie
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef cora4034 het volgende:
Wat een heldere analyse van Natsaja. Die paarse rollade wil inderdaad niet.
dat had ik wel verwacht maar die paarse wil niet, dat is de grote stoorzenderquote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef nattermann het volgende:
De heren komen er uit?!
Inderdaad. Over het afreageren: 'op de buren?!'. Ik zag eindelijk licht in haar ogen verschijnen.quote:
Ja fijn bedankt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Mannen zijn wat dat betreft ook veel makkelijker, vrouwen zijn gewoonweg gemeen..
Dan was ie nu heul erg dood.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ze staat achter m zegt ze, maar als blikken konden doden...
Iddquote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Mannen zijn wat dat betreft ook veel makkelijker, vrouwen zijn gewoonweg gemeen..
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ze staat achter m zegt ze, maar als blikken konden doden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |