Ja, dat idee krijg ik nu ook wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel duidelijk dat de paarse trien de grootste boosdoener is
je vergeet "einde oefening"quote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Die appeltaart zag er wel lekker uit trouwens.
Ik ben klaarstopwoordje van haar.
Dat zat ik net ook al te denken, die krijgen straks nog ruzie met elkaarquote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef Arctura het volgende:
Straks liggen ze nog in een scheiding om die appeltaart, Paarsje en haar man.
Wordt die niet moe van zichzelf.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef SpaceCheeks het volgende:
Nee dat mens is 1 en al weerstand
Laten we een appeltaart bakken, dan is alles weer goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
ook echt iets voor natasja froger om te komen met t idee om een appeltaart te bakken
Nou ja het werkte best goed eigenlijk, zonder dat paarse wijf was het een stuk minder vijandigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laten we een appeltaart bakken, dan is alles weer goed.
Dat "zijn kinderen tenminste niet dood gaan", o.i.d. Paars en haar man zijn een dochter verloren.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Bamba het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat heeft die ene gezegt over dode kinderen?
Het is de moeite waard.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef trovey het volgende:
Straks even kijken op Uitzending gemist, zit nu House te kijken
Heeft ze zelf niet eens door, vermoed ik. Ze lijkt me verteerd door verdriet. Boos op de wereld. En die man laat zich - mede uit angst voor haar - door haar opnaaien.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ja lijkt me echt vermoeiend, altijd zo'n zuurpruim te zijn
oeh... Ik denk dat mijn buurman dan toch ook in de boom kon gaan hangen... MITS hij dat daadwekelijk gezegd heeft dan.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Arctura het volgende:
[..]
Dat "zijn kinderen tenminste niet dood gaan", o.i.d. Paars en haar man zijn een dochter verloren.
"onze kinderen blijven tenminste leven" (dochter van de buren is op 14jarige leeftijd overleden)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Bamba het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat heeft die ene gezegt over dode kinderen?
Kan alsnog.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef bluejean het volgende:
[..]
Heeft ze zelf niet eens door, vermoed ik. Ze lijkt me verteerd door verdriet. Boos op de wereld. En die man laat zich - mede uit angst voor haar - door haar opnaaien.
Ik had psychologie moeten gaan studeren.
Gesponsord door Koopmansquote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
ook echt iets voor natasja froger om te komen met t idee om een appeltaart te bakken
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben je mal. Ben allang blij dat ik binnenkort ben afgestudeerd.
Waarom je je dan opgeeft voor dat programma...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
de paarse krokodil is er nog niet klaar voor
Dat zei ze ook gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Die paarse heeft gewoon persoonlijke issues volgens mij en die wimpelt ze af op haar burenruzie
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef cora4034 het volgende:
Wat een heldere analyse van Natsaja. Die paarse rollade wil inderdaad niet.
dat had ik wel verwacht maar die paarse wil niet, dat is de grote stoorzenderquote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef nattermann het volgende:
De heren komen er uit?!
Inderdaad. Over het afreageren: 'op de buren?!'. Ik zag eindelijk licht in haar ogen verschijnen.quote:
Ja fijn bedankt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Mannen zijn wat dat betreft ook veel makkelijker, vrouwen zijn gewoonweg gemeen..
Dan was ie nu heul erg dood.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ze staat achter m zegt ze, maar als blikken konden doden...
Iddquote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Mannen zijn wat dat betreft ook veel makkelijker, vrouwen zijn gewoonweg gemeen..
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ze staat achter m zegt ze, maar als blikken konden doden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |