quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
WIe had et erover dat het huis werd aangepast?!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
wedden, aan t einde van de aflevering krijgt zij allerlei cadeautjes (nieuw servies, geisoleerde muren etc.) en staan de twee buufjes te kokkerellen voor alle experts, familieleden en joyce
quote:
ze had nog even met een paar spuiten moeten zwaaienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef Blossom86 het volgende:
goed van die benedenbuuf.
met huilen kun je scoren!
een rooster wanneer ze Joyce d´r handje moeten vasthouden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Krijgen die buren nou ook nog wat?
Nee tuurlijk niet, alleen de zielepoot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Krijgen die buren nou ook nog wat?
ff nieuwe vloer... ach ja johquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Karina het volgende:
En de veroorzaker krijgt, zoals altijd, weer kadootjes.
En hier sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef Blossom86 het volgende:
Vond dit wel een tenenkrommende aflevering.
vond die stille buurvrouw er anders behoorlijk pauper uitzienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef HuubTuub het volgende:
Dit was wel de aflevering zonder echte paupers. Volgende week is het weer bij een kermisklant.
Ja, maar die zei niks, dus die deed alleen maar mee voor spek en bonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vond die stille buurvrouw er anders behoorlijk pauper uitzien
als er een topic voor is ben ik presentquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef HuubTuub het volgende:
Gaan we nu verder met de para-abnormalen?
ach sinds gids Leondra er niet meer bij is, is het minder leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als er een topic voor is ben ik present
Nou het is een kutwijf maar dat maakt je nog geen pauper.quote:
Mwah, ik vind haar manier van praten, doen en eruit zien behoorlijk pauperig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ach sinds gids Leondra er niet meer bij is, is het minder leuk.
[..]
Nou het is een kutwijf maar dat maakt je nog geen pauper.
Zielig achterbaks verwend kind; ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nou het is een kutwijf maar dat maakt je nog geen pauper.
jammer!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ach sinds gids Leondra er niet meer bij is, is het minder leuk.
vanuit m´n werk heb ik nogal regelmatig paupers over de vloer en Joyce valt niet echt in die groep.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar manier van praten, doen en eruit zien behoorlijk pauperig.
en dan kan ze haar hypotheek niet meer betalen en sinds de scheiding is het toch allemaal al een stuk moeilijker... dus moet ze de boel verkopen in deze moeilijke tijd....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef Blossom86 het volgende:
Maar goed, die ene buuf is dus d'r vriend kwijt nu, en de andere buuf moet haar baan opzeggen omdat ze elke dag om 2 uur bij Joyce moet zijn?
volgens mij heeft zij een beroerte ofzo gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vond die stille buurvrouw er anders behoorlijk pauper uitzien
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef Ole het volgende:
Ik had eigenl;ijk verwacht dat ze wel een insulinepomp zou krijgen, of anders extra coaching om haar aanvallen beter te beheersen..
Het is en blijft een rotziekte maar in deze aflevering wordt het als excuus gebruikt terwijl het echt beter onder controle te krijgen is als Joyce zichzelf niet zo zielig vindt de hele tijd...gewoon een beetje ruggegraat krijgen en accepteren dat je nou eenmaal iets hebt waar je niet op zat te wachten maar wat je nou eenmaal hebt en waar je niet vanaf zal komen de rest van je leven (en geloof me, ik weet waarover ik praat al is het dan geen suikerziekte).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef Ole het volgende:
En ook nog: bij een kennis van me is pas een jaar of twee geleden diabetes geconstateerd. Hij heeft mij ook verteld dat het, vooral vlak voor hij moet spuiten, invloed heeft op zijn stemming.
Hij is 50+ en heeft een vaste relatie, maar toch.
Ze is inderdaad aardigquote:Op zondag 21 maart 2010 11:58 schreef Ole het volgende:
Die onderbuuf kon alles goed verwoorden inderdaad! Lijkt me juist een topbuurvrouw!
Wat zij zegtquote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef gifkwal het volgende:
Ik hoop dat ik er op die leeftijd ook nog zo mooi en stijlvol uit zie als de onderbuurvrouw
Ergens ook wel logisch dat ze zich niet aan dat geluid storen, ze luisteren/ maken die muziek zelf ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef trovey het volgende:
Het zal uiteindelijk wel lukken om een oplossing te vinden (dat lukt ze altijd op een wonderbaarlijke manier) maar de overlastbezorgers geven nu niet echt de indruk echt lekkere buren te zijn....ze storen zich niet aan het geluid...tja dat wil niet zeggen dat anderen dat niet doen
Ja dát en dat Natasja en John voor één partij opkomen dat vind ik ook zo stom.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef trovey het volgende:
En de altijd wonderbaarlijke omslag bij de buren lijkt te zijn gekomen....blijft dat altijd verdacht vinden bij dit programma
Vast wel...je moet het wel even spannend houden in zo'n programmaquote:
Heus wel hoor, dit is zó nepquote:
Ja en waar ook he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:53 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een irritant mens![]()
Ook fijn dat iedereen nu weet hoevaak ze per dag met elkaar naar bed gaan.
Ja dat ze zelf lekker teruggaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef geppie het volgende:
Zegt dat Italiaanse mormel dat die ander maar in Afrika moet gaan wonen
Dat was een leuke vrouw ja, haar vriend is niet in beeld geweest, had waarschijnlijk geen trek in al die onzin.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die blonde buurvrouw was best lekker
Inderdaad, maar het programma slaat ook nergens op. Die goedmaakscene op het einde kwam me nogal nep en geknutseld over, ik kan me ook niet voorstellen dat dat goed blijft gaan als de RTL-filmploeg eenmaal weg is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:42 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dat was een leuke vrouw ja, haar vriend is niet in beeld geweest, had waarschijnlijk geen trek in al die onzin.
Dat gaat denk ik na deze uitzending niet zo makkelijk wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt een totale helse nachtmerrie om naast twee van zulke gekken te wonen
er is maar 1 oplossing, zo snel mogelijk dat huis proberen te verkopen
Vandaar dat de buurman haar ook druk knuffeldequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die blonde buurvrouw was best lekker
hahaha, viel het jou ook op?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vandaar dat de buurman haar ook druk knuffelde
Hahaha die mensen wonen bij mij in de straat, paar deuren verder maar ik zie ze nooit. Nu snap ik iig waarom de gordijnen daar altijd dicht zijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en waar ook he.In de keuken, in de woonkamer....
![]()
Dat vond ik ook stom dat ze nog geen woord Nederlands spreekt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom spreekt die Italiaanse na 6 maanden in NL nog geen woord van onze taal? Ze komt dan wel uit de EU, maar hallohoo? Inburgeren met die hap, en daarna aan het werk.
Heeft ze ook geen tijd meer om de godsganse dag te strijken, te zingen en te seksen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:12 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Hahaha die mensen wonen bij mij in de straat, paar deuren verder maar ik zie ze nooit. Nu snap ik iig waarom de gordijnen daar altijd dicht zijn
Kunnen ze hun gang gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:12 schreef SpaceCheeks het volgende:
[..]
Hahaha die mensen wonen bij mij in de straat, paar deuren verder maar ik zie ze nooit. Nu snap ik iig waarom de gordijnen daar altijd dicht zijn
?wat klopte er dan niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:32 schreef Stali het volgende:
Leuk zo'n doorgeslagen gelukszoekende Siciliaanse krijshoer naast je.
Ik kreeg ergens een beetje het idee dat zij overdag aan herrie meer sjouwt dan de verliefde Calimero weet.
Hedwig had beter niet aan dit programma mee kunnen doen maar aan een verkoopprogramma met makelaars. Maar goed, of je dit een argeloze ander aan zou kunnen doen.
Triest.
Overigens slechte montage in deze aflevering. E.e.a. klopte niet.
Hij was zelf toch ook Italiaans?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Italianen zijn gewoon opgefokt volk, zou ik ook niet als buren willen. Aan d'r man zag je overduidelijk dat 'ie gewoon een geile Italiaanse wou, wat een sjon
Weet niet of het aan de montage lag. Ik riep dat wel even snel inderdaad. Maar ik vond bepaalde dingen onlogisch. Neem bijv. tegen het einde, Hedwig vertelde overstuur buiten de buurman te hebben aangesproken toen hij thuiskwam. Op het moment erna is er een scene met Hedwig en Natascha op de bank die het gekrijs van Carmen aanhoren. "Dit is geen zingen."quote:
Ik zat me sowieso dit keer af te vragen hoe ze dit hele programma produceren, die mensen zijn opeens dagen achter elkaar zogenaamd thuis, volgens mij is het gewoon in 1 dag opgenomen met wat kledingwissels. Misschien zijn het wel allemaal acteursquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet niet of het aan de montage lag. Ik riep dat wel even snel inderdaad. Maar ik vond bepaalde dingen onlogisch. Neem bijv. tegen het einde, Hedwig vertelde overstuur buiten de buurman te hebben aangesproken toen hij thuiskwam. Op het moment erna is er een scene met Hedwig en Natascha op de bank die het gekrijs van Carmen aanhoren. "Dit is geen zingen."
Calimero was er helemaal klaar mee maar als Hedwig aan de deur komt volgt er een einde als "ze leefden nog lang en gelukkig". Das gek, vind ik.
Of Iedereen heeft daar last van stemmingswisselingen of er klopt iets niet en dan denk ik nog aan de montage. Wie weet is alles wel in scene gezet maar e.e.a. rammelde een beetje. En wat ik me verder ook nog afvraag, Natascha gaat langs op de school e.d. maar niet bij de buren aan de andere kant.
Het lijkt me dat wanneer de overlast zo groot is dat de buren aan de andere kant daar toch ook wel last van hebben.
Je zou nog wel een goed gelijk kunnen hebben ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zat me sowieso dit keer af te vragen hoe ze dit hele programma produceren, die mensen zijn opeens dagen achter elkaar zogenaamd thuis, volgens mij is het gewoon in 1 dag opgenomen met wat kledingwissels. Misschien zijn het wel allemaal acteurs
Denk dat het wel echt is, met heel veel regie en heel veel ingefluister wat ze moeten zeggen en doen etcquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zou nog wel een goed gelijk kunnen hebben ook..
Natascha komt regelrecht uit de visagie maar als kijker moet je denken dat zij en John hebben geslapen in die camper. Hedwig zag er ook nogal gestyleerd uit op het einde.
Leuk burenconflict dit keer en op internet waren er tal van promo´s te vinden. Veel aandacht en het verhaal rammelt toch wel een beetje. Zou best heel goed allemaal nep kunnen zijn. Maar toch, ik kijk het wel graag en volgende week ook weer. Zo is het ook..
Die blonde is aardig neukbaar, maar oerdomquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef gifkwal het volgende:
Graftak die Italiaanse. Het blondje meisje leek mij heel redelijk. Vond het wel zielig dat ze daarna aan die tafel waarop die twee aso's vaak liggen te batsen moest gaan zitten eten.
Overigens heb ik ook zo'n Italiaans krijswijf naast me wonen, ik kan altijd letterlijk haar telefoongesprekken volgen.
Waarom vond je haar dom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Die blonde is aardig neukbaar, maar oerdom![]()
Ik ben niet zo goed met gezichten maar Hedwig deed me af en toe denken aan Charlize Theron.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Paul het volgende:
Ik vond haar ook niet zo dom, ik denk dat ze m'n aanstaande vriendin gaat worden zelfs
"Ik weet dat ze anders zijn als ons [...] "quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Paul het volgende:
Ik vond haar ook niet zo dom, ik denk dat ze m'n aanstaande vriendin gaat worden zelfs
Dat is dialectquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:07 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
"Ik weet dat ze anders zijn als ons [...] "
Quote van d'r
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:48 schreef annotationgame het volgende:
ze doen net alsof het allemaal een "happy end" is, maar denk niet dat het probleem echt over is. Zijn er mensen die daar in de buurt wonen en "inside information" hebben?
quote:Een Duits stelletje is door de huisbaas uit huis gezet omdat ze te luidruchtig waren tijdens de seks. Er kwamen diverse klachten binnen over het volume van de vrijpartijen, waarna de huisbaas niets anders kon doen dan het koppel uit huis te verwijderen.
Michael Krug en Nicole Kühn, allebei 25 jaar oud, zorgden ervoor dat vrijwel het gehele appartementencomplex kon meegenieten van hun seksuele uitspattingen. De twee moeten voor 15 april hun huis hebben verlaten.
Het afgelopen jaar kwamen liefst vijftien klachten binnen over het koppel. Michael en Nicole hebben inmiddels een nieuw huis gevonden, zo meldt Bild
quote:
Daarom kijk ik dat nooit, da's zo saai.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
Oh het gaat ook weer over een stukje grond, dat zie je ook altijd in de Rijdende Rechter.
Bij nader inzien zijn ze beide evenmafquote:Op donderdag 1 april 2010 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een maf volk, maar die lui met dat grote gezin zijn volgens mij het mafst met hun ranzige camper
Dat wijf van de buren is erger.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een maf volk, maar die lui met dat grote gezin zijn volgens mij het mafst met hun ranzige camper
Inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij is er een verzoek ingediend om normaal te doen
Wat een eigenwijs naar mens inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat wijf van de buren is erger.
nee dan ook paars natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze ook nog even naar de kapper voor een kort pittig rood kapsel
Ja, dat idee krijg ik nu ook wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is wel duidelijk dat de paarse trien de grootste boosdoener is
je vergeet "einde oefening"quote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Die appeltaart zag er wel lekker uit trouwens.
Ik ben klaarstopwoordje van haar.
Dat zat ik net ook al te denken, die krijgen straks nog ruzie met elkaarquote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef Arctura het volgende:
Straks liggen ze nog in een scheiding om die appeltaart, Paarsje en haar man.
Wordt die niet moe van zichzelf.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef SpaceCheeks het volgende:
Nee dat mens is 1 en al weerstand
Laten we een appeltaart bakken, dan is alles weer goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
ook echt iets voor natasja froger om te komen met t idee om een appeltaart te bakken
Nou ja het werkte best goed eigenlijk, zonder dat paarse wijf was het een stuk minder vijandigquote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laten we een appeltaart bakken, dan is alles weer goed.
Dat "zijn kinderen tenminste niet dood gaan", o.i.d. Paars en haar man zijn een dochter verloren.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Bamba het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat heeft die ene gezegt over dode kinderen?
Het is de moeite waard.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef trovey het volgende:
Straks even kijken op Uitzending gemist, zit nu House te kijken
Heeft ze zelf niet eens door, vermoed ik. Ze lijkt me verteerd door verdriet. Boos op de wereld. En die man laat zich - mede uit angst voor haar - door haar opnaaien.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:13 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ja lijkt me echt vermoeiend, altijd zo'n zuurpruim te zijn
oeh... Ik denk dat mijn buurman dan toch ook in de boom kon gaan hangen... MITS hij dat daadwekelijk gezegd heeft dan.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Arctura het volgende:
[..]
Dat "zijn kinderen tenminste niet dood gaan", o.i.d. Paars en haar man zijn een dochter verloren.
"onze kinderen blijven tenminste leven" (dochter van de buren is op 14jarige leeftijd overleden)quote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Bamba het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat heeft die ene gezegt over dode kinderen?
Kan alsnog.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef bluejean het volgende:
[..]
Heeft ze zelf niet eens door, vermoed ik. Ze lijkt me verteerd door verdriet. Boos op de wereld. En die man laat zich - mede uit angst voor haar - door haar opnaaien.
Ik had psychologie moeten gaan studeren.
Gesponsord door Koopmansquote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
ook echt iets voor natasja froger om te komen met t idee om een appeltaart te bakken
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ben je mal. Ben allang blij dat ik binnenkort ben afgestudeerd.
Waarom je je dan opgeeft voor dat programma...quote:Op donderdag 1 april 2010 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
de paarse krokodil is er nog niet klaar voor
Dat zei ze ook gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Die paarse heeft gewoon persoonlijke issues volgens mij en die wimpelt ze af op haar burenruzie
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef cora4034 het volgende:
Wat een heldere analyse van Natsaja. Die paarse rollade wil inderdaad niet.
dat had ik wel verwacht maar die paarse wil niet, dat is de grote stoorzenderquote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef nattermann het volgende:
De heren komen er uit?!
Inderdaad. Over het afreageren: 'op de buren?!'. Ik zag eindelijk licht in haar ogen verschijnen.quote:
Ja fijn bedankt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Mannen zijn wat dat betreft ook veel makkelijker, vrouwen zijn gewoonweg gemeen..
Dan was ie nu heul erg dood.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ze staat achter m zegt ze, maar als blikken konden doden...
Iddquote:Op donderdag 1 april 2010 21:27 schreef Bamba het volgende:
Mannen zijn wat dat betreft ook veel makkelijker, vrouwen zijn gewoonweg gemeen..
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef SpaceCheeks het volgende:
Ze staat achter m zegt ze, maar als blikken konden doden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |