quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
WIe had et erover dat het huis werd aangepast?!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
wedden, aan t einde van de aflevering krijgt zij allerlei cadeautjes (nieuw servies, geisoleerde muren etc.) en staan de twee buufjes te kokkerellen voor alle experts, familieleden en joyce
quote:
ze had nog even met een paar spuiten moeten zwaaienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef Blossom86 het volgende:
goed van die benedenbuuf.
met huilen kun je scoren!
een rooster wanneer ze Joyce d´r handje moeten vasthouden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Krijgen die buren nou ook nog wat?
Nee tuurlijk niet, alleen de zielepoot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Karina het volgende:
Krijgen die buren nou ook nog wat?
ff nieuwe vloer... ach ja johquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Karina het volgende:
En de veroorzaker krijgt, zoals altijd, weer kadootjes.
En hier sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef Blossom86 het volgende:
Vond dit wel een tenenkrommende aflevering.
vond die stille buurvrouw er anders behoorlijk pauper uitzienquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef HuubTuub het volgende:
Dit was wel de aflevering zonder echte paupers. Volgende week is het weer bij een kermisklant.
Ja, maar die zei niks, dus die deed alleen maar mee voor spek en bonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vond die stille buurvrouw er anders behoorlijk pauper uitzien
als er een topic voor is ben ik presentquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef HuubTuub het volgende:
Gaan we nu verder met de para-abnormalen?
ach sinds gids Leondra er niet meer bij is, is het minder leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als er een topic voor is ben ik present
Nou het is een kutwijf maar dat maakt je nog geen pauper.quote:
Mwah, ik vind haar manier van praten, doen en eruit zien behoorlijk pauperig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ach sinds gids Leondra er niet meer bij is, is het minder leuk.
[..]
Nou het is een kutwijf maar dat maakt je nog geen pauper.
Zielig achterbaks verwend kind; ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nou het is een kutwijf maar dat maakt je nog geen pauper.
jammer!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ach sinds gids Leondra er niet meer bij is, is het minder leuk.
vanuit m´n werk heb ik nogal regelmatig paupers over de vloer en Joyce valt niet echt in die groep.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Mwah, ik vind haar manier van praten, doen en eruit zien behoorlijk pauperig.
en dan kan ze haar hypotheek niet meer betalen en sinds de scheiding is het toch allemaal al een stuk moeilijker... dus moet ze de boel verkopen in deze moeilijke tijd....quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:37 schreef Blossom86 het volgende:
Maar goed, die ene buuf is dus d'r vriend kwijt nu, en de andere buuf moet haar baan opzeggen omdat ze elke dag om 2 uur bij Joyce moet zijn?
volgens mij heeft zij een beroerte ofzo gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vond die stille buurvrouw er anders behoorlijk pauper uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |