quote:In maart start het nieuwe RTL4-programma Bonje Met De Buren. Presentatoren Natasja Froger en John Williams lossen burenruzies op.
Of het nou gaat om die buurjongen die zijn drumstel graag ’s nachts bespeelt, om die overhangende takken in je tuin met al die rotzooi in de herfst of om die buurman die altijd de sfeer verpest bij een feestje. Als bij jou de situatie met je buren ook vervelend, irritant of ongezellig is en je zou dat graag anders zien: Dat kan!
Ah, nog een fan!quote:
Oh yeahquote:
dat idd., lekker meeliften op al bestaande programma's met min of meer dezelfde opzetquote:
dat is eigenlijk wel het mooie van dit programma in combinatie met jouw OP... ik heb er nog niet eens naar gekeken (aangezien het blijkbaar nog niet op tv is) en ik erger me er nu al aan...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:18 schreef Ole het volgende:
Jullie hoeven niet te kijken hoor
Doel bereiktquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel het mooie van dit programma in combinatie met jouw OP... ik heb er nog niet eens naar gekeken (aangezien het blijkbaar nog niet op tv is) en ik erger me er nu al aan...
Dat wordt natuurlijk de moeder Theresa van het programma.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:38 schreef trovey het volgende:
Minpuntje: N.Froger......de grote afknapper zal je bedoelen![]()
Geen pretje om naar haar uitgedroogde en verlopen kop te kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Wellicht dat ik het wel ga kijken, maar er is iets wat me tegenhoud... Een zekere N. Froger...
Jazeker, via RTLgemist.nl, ik ga het ook terugkijken omdat ik eerst naar Wie is de Mol ga kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
o fuck dan moet ik werken. maar het is toch wel terug te kijken?
Als ze maar niet te zeikerig wordt. "Wat gaat er dan door je heen liefie?" "Wat doet het met je?" "aaaaaachhgguuuut, kom is hier *knuffel* "quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnx Ole, voor de topique..ik ga dat op rtlgemist kijken ..krijg ik de reclame niet. Natasja kan het wel hoor ..is in Hart in Aktie ook goed in. En John natuurlijk..
Dat zal ze misschien wel doen jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ze maar niet te zeikerig wordt. "Wat gaat er dan door je heen liefie?" "Wat doet het met je?" "aaaaaachhgguuuut, kom is hier *knuffel* "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |