quote:In maart start het nieuwe RTL4-programma Bonje Met De Buren. Presentatoren Natasja Froger en John Williams lossen burenruzies op.
Of het nou gaat om die buurjongen die zijn drumstel graag ’s nachts bespeelt, om die overhangende takken in je tuin met al die rotzooi in de herfst of om die buurman die altijd de sfeer verpest bij een feestje. Als bij jou de situatie met je buren ook vervelend, irritant of ongezellig is en je zou dat graag anders zien: Dat kan!
Ah, nog een fan!quote:
Oh yeahquote:
dat idd., lekker meeliften op al bestaande programma's met min of meer dezelfde opzetquote:
dat is eigenlijk wel het mooie van dit programma in combinatie met jouw OP... ik heb er nog niet eens naar gekeken (aangezien het blijkbaar nog niet op tv is) en ik erger me er nu al aan...quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:18 schreef Ole het volgende:
Jullie hoeven niet te kijken hoor
Doel bereiktquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel het mooie van dit programma in combinatie met jouw OP... ik heb er nog niet eens naar gekeken (aangezien het blijkbaar nog niet op tv is) en ik erger me er nu al aan...
Dat wordt natuurlijk de moeder Theresa van het programma.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:38 schreef trovey het volgende:
Minpuntje: N.Froger......de grote afknapper zal je bedoelen![]()
Geen pretje om naar haar uitgedroogde en verlopen kop te kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Wellicht dat ik het wel ga kijken, maar er is iets wat me tegenhoud... Een zekere N. Froger...
Jazeker, via RTLgemist.nl, ik ga het ook terugkijken omdat ik eerst naar Wie is de Mol ga kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
o fuck dan moet ik werken. maar het is toch wel terug te kijken?
Als ze maar niet te zeikerig wordt. "Wat gaat er dan door je heen liefie?" "Wat doet het met je?" "aaaaaachhgguuuut, kom is hier *knuffel* "quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Thnx Ole, voor de topique..ik ga dat op rtlgemist kijken ..krijg ik de reclame niet. Natasja kan het wel hoor ..is in Hart in Aktie ook goed in. En John natuurlijk..
Dat zal ze misschien wel doen jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ze maar niet te zeikerig wordt. "Wat gaat er dan door je heen liefie?" "Wat doet het met je?" "aaaaaachhgguuuut, kom is hier *knuffel* "
Met een vleugje r&pquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook maar even, het gaat weer over een schutting natuurlijk... het is net de Rijdende Rechter.
Is dat die jankerd? Zo ja, ik ook!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb aanzienlijk meer sympathie voor die gescheiden man
Dat dacht ik dus ook al.. Beetje sneuquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme kado's ook, ze mochten zeker allleen bij dat tuincentrum iets kopen.
ik denk broabandersquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Waar wonen de beide heren? Klinken duidelijk als limbo's.
dat is de heks die de boel loopt op te stokenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef cora4034 het volgende:
Aha de vrouw gaat zich er mee bemoeien. Het pijnpunt.
Gaat dit over de schutting of over de broer die aan het sterfbed van moeder komt met zijn buiten-de-deur-scharrel? Ik kijk pas 10 minuten, maar alle sympathie voor de broer die niet buiten de deur n##ktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef gifkwal het volgende:
Het tokkie-gehalte viel me behoorlijk mee. Jammer hoor, dat mensen zo tegenover elkaar komen te staan door zoiets onbenulligs als een schutting.
Die zoon is echt!
Ik vond het eigenlijk niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Magoed, ik weet nog niet of ik volgende keer weer ga kijken
Volgens mij is het geescaleerd met die schutting, maar heeft dat vreemdgaan er ook mee te maken. De niet-vreemdgaande broer vond ik een behoorlijk ijskonijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gaat dit over de schutting of over de broer die aan het sterfbed van moeder komt met zijn buiten-de-deur-scharrel? Ik kijk pas 10 minuten, maar alle sympathie voor de broer die niet buiten de deur n##kt
En ik vond die John Williams rete-irritantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk niet de moeite waard.
Dan ben je niet de enige, mocht die ooit voor mijn deur staan, gestuurd door mijn buren, dan heb ik spontaan ruzie met hun, terwijl ik dat nu niet hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef geppie het volgende:
[..]
En ik vond die John Williams rete-irritant
En Natasja Froger is een ideale advocaat om in te huren voor je wederpartij, wat een slappe muts zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef geppie het volgende:
[..]
En ik vond die John Williams rete-irritant
Een schatje idd, die zoonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef gifkwal het volgende:
Het tokkie-gehalte viel me behoorlijk mee. Jammer hoor, dat mensen zo tegenover elkaar komen te staan door zoiets onbenulligs als een schutting.
Die zoon is echt!
Nijmeegs, met royale voorsprong het meest irritante accent van Nederland.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Waar wonen de beide heren? Klinken duidelijk als limbo's.
Over de dieren gaat het dan. volgens mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
volgende week ziet er trouwens wat spectaculairder uit.
dat is echt bonje. of ze laten het enige pittige stukje zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |