Gaat dit over de schutting of over de broer die aan het sterfbed van moeder komt met zijn buiten-de-deur-scharrel? Ik kijk pas 10 minuten, maar alle sympathie voor de broer die niet buiten de deur n##ktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef gifkwal het volgende:
Het tokkie-gehalte viel me behoorlijk mee. Jammer hoor, dat mensen zo tegenover elkaar komen te staan door zoiets onbenulligs als een schutting.
Die zoon is echt!
Ik vond het eigenlijk niet de moeite waard.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Magoed, ik weet nog niet of ik volgende keer weer ga kijken
Volgens mij is het geescaleerd met die schutting, maar heeft dat vreemdgaan er ook mee te maken. De niet-vreemdgaande broer vond ik een behoorlijk ijskonijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gaat dit over de schutting of over de broer die aan het sterfbed van moeder komt met zijn buiten-de-deur-scharrel? Ik kijk pas 10 minuten, maar alle sympathie voor de broer die niet buiten de deur n##kt
En ik vond die John Williams rete-irritantquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk niet de moeite waard.
Dan ben je niet de enige, mocht die ooit voor mijn deur staan, gestuurd door mijn buren, dan heb ik spontaan ruzie met hun, terwijl ik dat nu niet hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef geppie het volgende:
[..]
En ik vond die John Williams rete-irritant
En Natasja Froger is een ideale advocaat om in te huren voor je wederpartij, wat een slappe muts zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef geppie het volgende:
[..]
En ik vond die John Williams rete-irritant
Een schatje idd, die zoonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef gifkwal het volgende:
Het tokkie-gehalte viel me behoorlijk mee. Jammer hoor, dat mensen zo tegenover elkaar komen te staan door zoiets onbenulligs als een schutting.
Die zoon is echt!
Nijmeegs, met royale voorsprong het meest irritante accent van Nederland.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef nattermann het volgende:
Waar wonen de beide heren? Klinken duidelijk als limbo's.
Over de dieren gaat het dan. volgens mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
volgende week ziet er trouwens wat spectaculairder uit.
dat is echt bonje. of ze laten het enige pittige stukje zien![]()
dat ze hopen dat haar ouders sterven aan kanker etcquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
wat stond er op die kaart dan?
Zeggen fokkers ook altijd tegen mijquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat ze hopen dat haar ouders sterven aan kanker etc
hmm, prettige kerstquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat ze hopen dat haar ouders sterven aan kanker etc
dat jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik ben alleen bang voor die pauper vriend
Ik gok elk weldenkend mens!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:00 schreef RWest het volgende:
Ik ben voor Bregje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |