ik krreg echt plaatsvervangende schaamte bij die scènequote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Mijn god, ik ben blij dat ik niet in zo'n dorp woon, dat geroddel.
Dorp ziet voor het eerst een donkere man.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Desmonkey het volgende:
Dorp ziet John Williams ook voor het eerst.
Venhuizenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Welk dorp was dat eigenlijk? Het leek wel de tv serie flodder
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Mooi, d'r komt iig dus een nieuw seizoen. Topformat
Ah Friesland, dat verklaart alles.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Mooi, d'r komt iig dus een nieuw seizoen. Topformat
West-Friesland ligt niet in Frieslandquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah Friesland, dat verklaart alles.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
West-Friesland ligt niet in Friesland
Natasja mag mij wel vervangen worden, wat een dramaqueen met dr puppyoogjes en armpje vasthoudenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Die John is toch ech een gouden greep van rtl 4. Maar goed er komt een nieuw seizoen aan en dat is goed nieuws.
hij is een goede tegenhanger van natasquote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Die John is toch ech een gouden greep van rtl 4. Maar goed er komt een nieuw seizoen aan en dat is goed nieuws.
Die mannen ook altijd.quote:
Doe jij maar mee met Lekker Slim.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah Friesland, dat verklaart alles.
Ik heb gewoon gelijk.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:52 schreef Arcee het volgende:
Moraal van dit verhaal: als je wilt praten, neem dan geen hamer mee.
Astrid.quote:
Volgende week is het vast ook weer feest. Inwoners van een of ander gehucht, die willen dat een oud vrouwtje een boom omhakt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
-Jullie luisteren niet
-Nee wij zijn gek
Astrid-imitatiequote:
Ik denk dat die aflevering iets minder isquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat gedoe van volgende week over die boom van oma. Waar maken ze zich druk om
En Jensen! dan?quote:
Ja, en dat weglopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef Wazeggie het volgende:
Ik vond Astrid geweldig, die kop van dr ook. Je zag precies wanneer ze weer 'doe es normaaal' ging zeggen
Hahaha geniaal! Het beste vermaak is leedvermaak hequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:51 schreef Haaibaaike het volgende:
BONJE MET DE BUREN 1.338.000
Staat op de tweede plaats van de top 25.
Beetje lastig om bijvoorbeeld een dak alleen voor je eigen woning te vernieuwen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is die gast het broertje van John ofzo?
Echt weer van die drammertjes die hun buren een VVE door hun strot willen duwen, doe het dan gewoon alleen voor je eigen woning
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind het vloek- en tiergehalte nog tegenvallen.
Volgens mij komt die straks, er zijn vandaag 2 ruzies.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
waar is dat ouwe mens met die boom uit de teaser gebleven?!
komt in het 2e deel, deze week twee ruziesquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
waar is dat ouwe mens met die boom uit de teaser gebleven?!
niet iedereen wil met z'n smoel op tvquote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef JaneDoe het volgende:
wat een dom wijf is die jill, ze zit er weer niet bij
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
John heeft een verzameling van die Michelin jasjes.
ze hadden haar toch geblurd toen ze bij dr voor de deur stondenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
niet iedereen wil met z'n smoel op tv
Dat mag toch gewoon?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Dulk het volgende:
de takken boven je eigen tuin lekker wegsnoeien
Niks, maar ach ze moeten toch tijd vullen in zo een baggerprogrammaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
WAT heeft dat er nou weer mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |