Maarten van Rossum, Johan Derksen, Mohammed Enait en Geert Wilders (als hij durft) of een andere PVVér.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat als we zelf een uitzending mochten samenstellen?
Dan zou ik Peter R. de Vries, Freek de Jonge, Maarten van Rossum en Midas Dekkers wel willen zien
En Femke natuurlijk ook weer.quote:
Op tijd zegquote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef Jac0bus het volgende:
Alle gasten op een rijtje. De uitzending staat in het teken van de bezuinigingsvoorstellen. Te gast zijn:
- Demissionair minister van Sociale Zaken Piet Hein Donner.
- GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema.
- Parlementair verslaggever Frits Wester.
- Elsevier-redacteur economie Marike Stellinga.
Als je het echt al zo snel wilt weten hoef je heus niet op Fok! te kijken hoorquote:
Ik kan haar stem nog steeds niet uitstaanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:08 schreef PLAE@ het volgende:
Het had een echte bitchfight kunnen worden vanavond maar denk eigenlijk dat Halsema daarvoor te verstandig is.
Dat heb ik met die stem van Donner.quote:
In zijn driedelige pakquote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik met die stem van Donner.
Zo'n zalvende bekakte dominee's stem en dat belerende toontje.
quote:Onrústig, ontsíén.
Ik quote hem nog een keer om dat het zó waar is.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo'n zalvende bekakte dominee's stem en dat belerende toontje.
Volgens mij zou de premie gewoon hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je bij dat hogere eigen risico ook lagere maandlasten?
Nee. Anders levert 't nog maar een beperkte besparing op.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Krijg je bij dat hogere eigen risico ook lagere maandlasten?
quote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef fratsman het volgende:
Ik hoor in mijn hoofd ook constant de tune van de Fabeltjeskrant als Donner aan het woord is. Hij kan zo invallen.
Haha ja inderdaad, ik denk dat straks die uil onder de tafel weg komtquote:Op donderdag 1 april 2010 23:21 schreef fratsman het volgende:
Ik hoor in mijn hoofd ook constant de tune van de Fabeltjeskrant als Donner aan het woord is. Hij kan zo invallen.
Iddquote:Op donderdag 1 april 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij wil Halsema de armeren helemaal niets laten betalen. En dat noemt ze dan solidariteit.
Werkschuw tuig is het niet, maar iedereen zal er op achteruit moeten gaan.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Werkschuw tuig lekker belonen voor het niets doen.
Maarja, van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:26 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij wil Halsema de armeren helemaal niets laten betalen. En dat noemt ze dan solidariteit.
NEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENEUKENEUKENPOMPENPOMPENquote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef fratsman het volgende:
Lekkere ginger daar rechtsachter Donner!
Tuurlijk wel, gewoon de uitkeringen bevriezingen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja, van een kale kip kun je niet plukken.
Nee, maar ik denk dat een aantal mensen wel werkschuw wordt als je sommige uitkeringen ziet.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Werkschuw tuig is het niet, maar iedereen zal er op achteruit moeten gaan.
De kosten bevriezen zichzelf niet, dus dat wordt dan een achteruitgang voor de mensen die nu al bij de voedselbank lopen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon de uitkeringen bevriezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |