Ja, we zien elkaar hier toch wel vaker?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:39 schreef sp3c het volgende:
ow nu kun je het feedback topic ineens wel vinden?
En de opper-troll komt er glimlachend weer vanaf. Alweer een succes voor de zuigers!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
South Park-makers bedreigd
Ik begrijp volkomen waarom het eerste topic is gesloten. Er werden de meest rabiate dingen geschreven. 'Jouw soort', 'aap', 'inteelt berbers', etcetera.
Trek het je niet persoonlijk aan, het gaat hier over de Nederlandse volksaard, zoals Spanjaarden bv. bekend staan om hun temperament. En daarin gaf ik Babysap dus gelijk, hij begon er over.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef Amos_ het volgende:
En waarom worden dit soort reacties niet verwijderd? Omdat het woord 'moslim' er niet in voor komt?
geen tijd meer en die ene mafkees moest er heel snel af dus heb ik de eerste 10 posts verwijderd en het topic gesloten en ik denk nog steeds niet dat ik al die andere zooi ga noten maar dat tweede topic doe ik zo weer openquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef Amos_ het volgende:
En waarom worden dit soort reacties niet verwijderd? Omdat het woord 'moslim' er niet in voor komt?
Tekenaars South Park bedreigd met de dood
Komt nogal selectief over, maar omdat het van onze grote troll vriend BSB afkomt wordt het gedoogd? Mocht hij zich erdoor beledigd voelen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan moeten ongewenste reacties maar gewoon verwijderd worden. Maar het expres even een tijdje aanzien en dan helemaal dichtgooien is een erg bekende tactiek hier.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef sp3c het volgende:
OMG!!
zijn jullie allemaal 10 jaar oud ofzo???
[..]
geen tijd meer en die ene mafkees moest er heel snel af dus heb ik de eerste 10 posts verwijderd en het topic gesloten en ik denk nog steeds niet dat ik al die andere zooi ga noten maar dat tweede topic doe ik zo weer open
Zijn opmerking, die overduidelijk uitlokkend is, is nooit weggehaald.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef sp3c het volgende:
omdat jij beweert dat hij gewoon zijn gangetje kan gaan ... dan ga ik ervan uit dat je dat soort dingen weet ja
anders krijg ik het vermoeden dat je een beetje uit je nek zit te kletsen namelijk
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Amos_ het volgende:
Ik volg 't even niet meer maar het zal wel.
Hi Spec, dank voor je tijd, maar zou je deze nog willen answeren?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, we zien elkaar hier toch wel vaker?²
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef sp3c het volgende:
het is toch niet zo ingewikkeld?
er liep een topic gruwelijk uit de hand
dat is een gegeven, snappen jullie het nog?
goed, 1 user stak met kop en schouders boven de rest uit dus heb ik een greep uit zijn repertoire genomen en het bij de fa's neergelegd
niet zo ingewikkeld toch?
maar let op nu word het heel erg moeilijk
de tijd was dus op, dus heb ik het topic gesloten in afwachting van de ban
het ging dus dicht
ik herhaal dat nog even want dat was voor minstens 1 user al te ingewikkeld dus die opent er een nieuw topic over
nu ben ik er weer, nieuw topic geopent en geen zin meer om dat oude topic door te lopen dus diegenen die zich niet konden beheersen hebben geluk gehad dankzij bovengenoemde user met het grote hoofd en de brede schouders
van hemzelf staat er geloof ik ook nog wat
niet de hele wereld draait om bansheeboyquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi Spec, dank voor je tijd, maar zou je deze nog willen answeren?²
ja naja hij was eerst wat beknopter maar ik moest er om lachenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
respect voor je heldere uitleg, maar dat had natuurlijk niet gehoeven. zaak sprak voor zichzelf.
Uiteraard, ik dacht dat jouw post een reactie op mijn post was. Vandaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet de hele wereld draait om bansheeboy
er worden ook wel eens dingen gezegd waar jij helemaal niets mee te maken hebt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand is bezig met lokale nieuwsdumps onder het mom van 'dit forum is voor nieuwsberichten'.
De originele TT mag wel weer teruggezet worden, er is geen veroordeling tot TBS. Het hoger beroep in die zaak loopt nog.quote:
TT is gewijzigd, al snap ik wel de wijziging ivm de afkorting en even denken dat het er fout stond.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:53 schreef Light het volgende:
[..]
De originele TT mag wel weer teruggezet worden, er is geen veroordeling tot TBS. Het hoger beroep in die zaak loopt nog.
Ja, was een fout van mij. Bedankt voor het wijzigen (wie het ook gedaan heeft)quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
Vrouw krijgt boete om nikab
automobiliste krijgt boete om nikab
De TT van het oudste topic is natuurlijk ook wel een beetje vaag.
Valt wel mee, na 5 biertjes snap je zijn trajectorie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef zoalshetis het volgende:spec en volgen? dat doe ik al jaren niet meer, je raakt er verward van.
Klopt, gaat ook om ex-zangeres van Milk Inc. Niet dat het de situatie minder erg maakt ofzo. Maar aangezien er al 3 topics over liepen was het beter deze dicht te doen. Al had ik het een kansje willen geven, gezien de aard van zo'n zaak. Wat iemand beweegt tot zo'n daad te komen, enz.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef paddy het volgende:
Is al vijf jaar geen popster meer, maar wanneer jij hem op een andere plek wil hebben is het jouw wens![]()
We zijn bijna een uur verder, dus volgens de TT mag jij je geld terug gaan vragenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:35 schreef Hukkie het volgende:
Kan een mod dit topic even verplaatsen naar ONZ of GC?
Dom dom dom
Mee eens en weggehaaldquote:Op zondag 25 april 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Sommige vormen van trollen vinden kennelijk aftrek, maar ik zie ze zelf liever niet in TT's terug:
Mevr. Verdonk uitgescholden. Videobeelden volgen?
Dat [urgent] is nergens voor nodig vind ik.
Ja, ik zag het. Dank je. Het ging teveel over de tt, en dat kan niet de bedoeling zijn. Nogmaals dank.quote:
spuit11quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef gelly het volgende:
Grote brand in sloppenwijk Manilla
Debiel topic
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona!quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Amos_ het volgende:
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona
Verkeerde subforum?
Die Gillette is wel goed in het verspreiden van troep. Wat een irritante gast is dat zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlaggen halfstok op verjaardag Prins Willem-Alexander
Kan men daar aub de offtopic troep welgalen van ene Gillette_M5?
Ik wil geen discussie over het Koninklijkhuis. Ik wil een discussie of dit een gepast eerbetoon is aan de 2 Mariniers die zijn gesneuveld.
Alleen omdat ik vind dat het koningshuis een farce is (waar het bericht ook deels over gaat). De intentie is niet slecht bedoeld. Ik ben het zelfs deels eens met TS. Dus ik zie geen probleem eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil geen discussie over het Koninklijkhuis. Ik wil een discussie of dit een gepast eerbetoon is aan de 2 Mariniers die zijn gesneuveld.
Kap dan ook met je gezeik over het Koningshuis an sich.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vind dat het koningshuis een farce is (waar het bericht ook deels over gaat). De intentie is niet slecht bedoeld. Ik ben het zelfs deels eens met TS. Dus ik zie geen probleem eerlijk gezegd.
Done...quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Prima als je dat wilt melden, maar je hoeft niet te blijven doorgaan. Klaar.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vind dat het koningshuis een farce is (waar het bericht ook deels over gaat). De intentie is niet slecht bedoeld. Ik ben het zelfs deels eens met TS. Dus ik zie geen probleem eerlijk gezegd.
Ok, had hier al antwoord op gegeven in dat topic erover. Nogmaals sorry.quote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima als je dat wilt melden, maar je hoeft niet te blijven doorgaan. Klaar.
Je opent er dan verder maar een topic over in een ander forum.
Daarom schreef ik ook dubbel slotquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel? Bejaarden slachtoffer multicultuur
Die is helemaal van jouquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dubbel slot![]()
Ga biljarten joh
Positieve feedback: mods on duty!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zit op mijn vingers bij dat topic
Die is helemaal van jou
Het topic wat open is dan
whut?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef Frutsel het volgende:
Oh die moet ook op slot, doe ik ff
Dan hekje verkeerd begreepn
Telegraaf is gewoon een landelijk dagblad en volgens mij nog altijd de grootste? We hebben weinig invloed op wat zij schrijven en kunnen ook niet verbieden dat mensen artikelen/TT's letterlijk overnemen. Dat is gewoon toegestaan. De meningen over de kwaliteit van die artikelen lopen uiteen... van rioolkrant tot topkrant.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef gelly het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de Telegraaf als geldige bron voor "nieuwsfeiten" onder de loep te nemen ? Ik zie nu alweer 2 topics waar het waarheidsgehalte bedroevend laag is. Dan kun je wel zeggen "ga er dan tegenin en benoem de echte feiten" maar dat heeft geen enkele zin. De schade is aangericht en figuren die als strontvliegen op een dampende drol afkomen hebben daar geen boodschap aan.
zo zou ik zijn leven noemen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:24 schreef sp3c het volgende:
noem je gelly zijn klacht nu een hoopje poep?
kietel me ff. misschien moet ik dan wel lachen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:59 schreef sp3c het volgende:
kom je daar zoveel in voor dan?
ik vind het fijn dat je jezelf blij kan maken. je lijkt wel een baby met een luier poep voor zich.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef sp3c het volgende:
dat zou niet moeten hoor want het was grappig
je zou namelijk veel in zijn leven voor moeten komen om er een dergelijk waardeoordeel over te kunnen vellen dat maakt het een vrij normale vraag maar het is grappig vanwege de suggestie dat je een hoopje poep bent
snap je??
ik heb hem wel verdient vind ik hoor
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:26 schreef sp3c het volgende:
looooooooool
wel kutgrappen over Gelly maken maar als het terugkomt is het gebeten hond modus
fine, terug ontopic
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Scorpie is net zo'n idioot als dat mens.
Wat ik zo hypocriet aan gelly vind is dat hij voor het minste geringste over users aan het janken in FB is en hij flikt hetzelfe over anderen of erger.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Amos_ het volgende:
Ah, ik wilde net die post ook al aankaarten ja. Dat gebash op een user is niet nodig, zelfs niet in relatie tot dat artikel. Want kom op, GeenstijlDie hebben geen recht van spreken wat dat betreft.
Dacht inderdaad dat "alleen" Geenstijl als bron ongewenst was. En het is een flutartikelquote:Op woensdag 28 april 2010 14:11 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom het topic nog open is trouwens.
Daarom is het ook naar GCquote:Op woensdag 28 april 2010 14:19 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dacht inderdaad dat "alleen" Geenstijl als bron ongewenst was. En het is een flutartikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |