quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand is bezig met lokale nieuwsdumps onder het mom van 'dit forum is voor nieuwsberichten'.
De originele TT mag wel weer teruggezet worden, er is geen veroordeling tot TBS. Het hoger beroep in die zaak loopt nog.quote:
TT is gewijzigd, al snap ik wel de wijziging ivm de afkorting en even denken dat het er fout stond.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:53 schreef Light het volgende:
[..]
De originele TT mag wel weer teruggezet worden, er is geen veroordeling tot TBS. Het hoger beroep in die zaak loopt nog.
Ja, was een fout van mij. Bedankt voor het wijzigen (wie het ook gedaan heeft)quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
Vrouw krijgt boete om nikab
automobiliste krijgt boete om nikab
De TT van het oudste topic is natuurlijk ook wel een beetje vaag.
Valt wel mee, na 5 biertjes snap je zijn trajectorie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef zoalshetis het volgende:spec en volgen? dat doe ik al jaren niet meer, je raakt er verward van.
Klopt, gaat ook om ex-zangeres van Milk Inc. Niet dat het de situatie minder erg maakt ofzo. Maar aangezien er al 3 topics over liepen was het beter deze dicht te doen. Al had ik het een kansje willen geven, gezien de aard van zo'n zaak. Wat iemand beweegt tot zo'n daad te komen, enz.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef paddy het volgende:
Is al vijf jaar geen popster meer, maar wanneer jij hem op een andere plek wil hebben is het jouw wens![]()
We zijn bijna een uur verder, dus volgens de TT mag jij je geld terug gaan vragenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:35 schreef Hukkie het volgende:
Kan een mod dit topic even verplaatsen naar ONZ of GC?
Dom dom dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |