Mee eens en weggehaaldquote:Op zondag 25 april 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Sommige vormen van trollen vinden kennelijk aftrek, maar ik zie ze zelf liever niet in TT's terug:
Mevr. Verdonk uitgescholden. Videobeelden volgen?
Dat [urgent] is nergens voor nodig vind ik.
Ja, ik zag het. Dank je. Het ging teveel over de tt, en dat kan niet de bedoeling zijn. Nogmaals dank.quote:
spuit11quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef gelly het volgende:
Grote brand in sloppenwijk Manilla
Debiel topic
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona!quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Amos_ het volgende:
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona
Verkeerde subforum?
Die Gillette is wel goed in het verspreiden van troep. Wat een irritante gast is dat zeg.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlaggen halfstok op verjaardag Prins Willem-Alexander
Kan men daar aub de offtopic troep welgalen van ene Gillette_M5?
Ik wil geen discussie over het Koninklijkhuis. Ik wil een discussie of dit een gepast eerbetoon is aan de 2 Mariniers die zijn gesneuveld.
Alleen omdat ik vind dat het koningshuis een farce is (waar het bericht ook deels over gaat). De intentie is niet slecht bedoeld. Ik ben het zelfs deels eens met TS. Dus ik zie geen probleem eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wil geen discussie over het Koninklijkhuis. Ik wil een discussie of dit een gepast eerbetoon is aan de 2 Mariniers die zijn gesneuveld.
Kap dan ook met je gezeik over het Koningshuis an sich.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vind dat het koningshuis een farce is (waar het bericht ook deels over gaat). De intentie is niet slecht bedoeld. Ik ben het zelfs deels eens met TS. Dus ik zie geen probleem eerlijk gezegd.
Done...quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Prima als je dat wilt melden, maar je hoeft niet te blijven doorgaan. Klaar.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik vind dat het koningshuis een farce is (waar het bericht ook deels over gaat). De intentie is niet slecht bedoeld. Ik ben het zelfs deels eens met TS. Dus ik zie geen probleem eerlijk gezegd.
Ok, had hier al antwoord op gegeven in dat topic erover. Nogmaals sorry.quote:Op maandag 26 april 2010 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima als je dat wilt melden, maar je hoeft niet te blijven doorgaan. Klaar.
Je opent er dan verder maar een topic over in een ander forum.
Daarom schreef ik ook dubbel slotquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Frutsel? Bejaarden slachtoffer multicultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |