Lijkt me ook niets meer dan de juiste beslissing. Indien de Prins/Koninklijk Huis dit niet zou hebben gedaan dan zou me dat zeer zwaar tegenvallen.quote:Ook op verjaardag prins vlaggen halfstok
Uitgegeven: 26 april 2010 19:12
Laatst gewijzigd: 26 april 2010 19:12
DEN HAAG - De vlaggen op alle locaties van Defensie gaan halfstok op de dagen van de uitvaarten van de omgekomen korporaal van de mariniers Jeroen Houweling en van marinier Marc Harders.
© ANPHierdoor hangt ook dinsdag, op de verjaardag van prins Willem-Alexander, de vlag niet in top.
Demissionair minister Eimert van Middelkoop (Defensie) heeft hierover overleg gehad met het Koninklijk Huis en uit respect voor de gesneuvelde militairen dit besluit genomen.
Houweling en Harders kwamen vorige week in de Afghaanse provincie Uruzgan om het leven toen hun rupsvoertuig op een bermbom reed.
© ANP
Kap eens met je geziek in dit topic (en in NWS) Als je wil discussieren over het koningshuis open je elders een topic in een fora wat daarvoor geschikt is)quote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ok, sorry, het was niet de bedoeling om offtopic te gaan, aangezien mijn mening deels te maken had met het bericht.quote:Op maandag 26 april 2010 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kap eens met je geziek iin dit topic (en in NWS) Als je wil discussieren over het koningshuis open je elders een topic in een fora wat daarvoor geschikt is)
Zou nog mooier zijn als Nederland niet als het braafste jongetje van de klas de hielen van de VS bleef likken en onze jongens gewoon hier hield.quote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef Hukkie het volgende:
Zou nog mooier zijn als men er op koninginnedag iets mee doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |