Link naar het twitterbericht:quote:Rita Verdonk is vanmiddag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.
De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren vielen Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.
Op haar Twitterpagina meldt Verdonk het volgende: "Filmopname gedaan voor Trots. Bekogeld met eieren en uitgemaakt voor kankerhoer en racist. Door Marokkaanse jongens natuurlijk."
suggereer je dat ze bakstenen hadden moeten gooien?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef SpecialK het volgende:
Fout dat ze met eieren gooien.
Jammer dat ze niks constructiefs hebben bijgedragen.
Ik ook. Ongemanierd tuig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben het oneens met veel van de standpunten van Verdonk, maar ik ben een groter tegenstander van dergelijke groepjes jongeren.
Ja want je hoeft niet volwassen te reageren op iets als het je niet aanstaat maar het voldoet als teken van volwassenheid om iemand uit te schelden en te bekogelenquote:Op zondag 25 april 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch is er wel degelijk een correlatie te vinden in het gedrag van Verdonk en de (primitieve) reacties van de Marokkaanse jongeren. Daarom zeg ik altijd: vorm, vorm, vorm. De vorm is net zo, zo niet nog belangrijker, dan de inhoud. Verdonk was dit "vergeten" in tijdens haar regeerperiode.²
Er is maar 1 zaak echt kansloos in dit topic, en dat werd al benoemd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Twitter, de meest kansloze uitvinding sinds de teletijdmachine van Barabas (zie Suske en Wiske).
Waarom deed je dat nou, hè, hè? Waarom ben je zo laf om voor Verdonk te werken, nou, nou?quote:regisseur Willibrord Frequin
Ik neem aan dat je Verdonk bedoelt? Ik moet zeggen dat ik een best wel tevreden gevoel kreeg om en nabij de lever toen Verdonk uit de 2de kamer verdween. En dat je nu dan ziet dat ze echt denkt dat ze een rol van betekenis kan/zal gaan spelen, dat is gewoon zielig. Maar ze heeft altijd al aan zelfoverschatting geleden.quote:Op zondag 25 april 2010 06:57 schreef raptorix het volgende:
Er is maar 1 zaak echt kansloos in dit topic, en dat werd al benoemd.
Ik weet niet welke 2e kamer jij bedoelt, maar ze zit nog altijd in die in Den Haag.quote:Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een best wel tevreden gevoel kreeg om en nabij de lever toen Verdonk uit de 2de kamer verdween.
Je hebt gelijk, ik bedoel toen ze uit de VVD fractie werd gegooid en voor zichzelf begon.quote:Op zondag 25 april 2010 10:52 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 2e kamer jij bedoelt, maar ze zit nog altijd in die in Den Haag.
quote:Op zondag 25 april 2010 10:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Verdonk bedoelt? Ik moet zeggen dat ik een best wel tevreden gevoel kreeg om en nabij de lever toen Verdonk uit de 2de kamer verdween. En dat je nu dan ziet dat ze echt denkt dat ze een rol van betekenis kan/zal gaan spelen, dat is gewoon zielig. Maar ze heeft altijd al aan zelfoverschatting geleden.²
Misschien moet je het nog eens lezen, ik praat het nergens goed, ik zeg dat er wel een correlatie is. Natuurlijk is het afkeurenswaardig gedrag van de Marokkaanse boys in kwestie. Maar dit zeggende heb ik natuurlijk ook kritiek op Verdonk zelf. Ik zie niet in waarom dit een probleem zou moeten zijn. Niet? Neen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:16 schreef raptorix het volgende:
marokanen vallen een politicus lastig, en wat doet onze marokaan? Het goed praten, dat bedoelde ik met kansloos, maar goed jouw volk heeft gewoon de aanpak nodig die het verdiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |