quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:42 schreef Moozzie het volgende:
AMSTERDAM - De makers van de komische tekenfilmserie South Park, Matt Stone en Trey Parker, worden op een aantal Amerikaanse radicaal islamitische weblogs bedreigd met de dood. Bij een artikel over de tekenaars en hun vermeende minachting voor het geloof is een foto uit 2004 van de net vermoorde Theo van Gogh geplaatst.
De profeet verschijnt in de tweehonderdste aflevering van South Park in berenpak, tot woede van een aantal internetters.
De Amerikaanse website Revolutionmuslim.com verwijst daarbij naar een artikel over het landgoed waar de twee wonen en geeft adressen van het station dat South Park uitzendt en dat van de productiemaatschappij van Parker en Stone in Los Angeles.
Doodsbedreiging
De verantwoordelijke voor de website ontkende echter tegenover CNN dat het hier om een doodsbedreiging gaat. De informatie over waar Parker en Stone kunnen verblijven, biedt moslims de mogelijkheid tegen de uitzending te protesteren.
Op de website is echter ook een opruiende rede te horen van een voortvluchtige extremist, Anwar al-Awlaki. Hij verdedigt het doden van ''personen die de God en de profeet beschimpen''.
Wilders
Daarbij zijn naast de foto van filmmaker Theo van Gogh, ''kort nadat hij naar de hel was gezonden'', ook foto's te zien van Parker, Stone, de Nederlandse 'anti-islam' politici Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders, de Britse schrijver Salman Rushdie, de Deense tekenaar Kurt Westergaard en diens Zweedse collega Lars Vilks.
Al deze figuren zijn door hun uitingen vooral onder radicale islamieten uiterst impopulair.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)makers-bedreigd.html
Je bedoelt; naakte vrouwen in correlatie met aardbevingen!?! Jewel en dat doen ze ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hebben ze in Moslimlanden niets beter om zich druk over te maken?
Zoals South Park het al bracht:quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hebben ze in Moslimlanden niets beter om zich druk over te maken?
quote:Let's all look at why Muslims are upset. First of all, in the Muslim religion, you're not allowed to have what? Sex. Good. There's no sex until marriage in the Muslim world. Now, this would be fine except that in the Muslim religion you also can't... Anybody? Jack off. Okay, jacking it is strictly forbidden in the Muslim religion. And what do we know about the places Muslims live? They live in? Good, sand. Now put yourself in the shoes of a Muslim. It's Friday night, but you can't have sex, and you can't jack off. There's sand in your eyes and probably in the crack of your ass, and then some cartoon comes along from a country where people are getting laid, and mocks your prophet. Well, you know what? I'd be pretty pissed off too!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Let's all look at why Muslims are upset. First of all, in the Muslim religion, you're not allowed to have what? Sex. Good. There's no sex until marriage in the Muslim world. Now, this would be fine except that in the Muslim religion you also can't... Anybody? Jack off. Okay, jacking it is strictly forbidden in the Muslim religion. And what do we know about the places Muslims live? They live in? Good, sand. Now put yourself in the shoes of a Muslim. It's Friday night, but you can't have sex, and you can't jack off. There's sand in your eyes and probably in the crack of your ass, and then some cartoon comes along from a country where people are getting laid, and mocks your prophet. Well, you know what? I'd be pretty pissed off too!
Mr. Garrisonquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoals South Park het al bracht:
[..]
Slashdotten FTWquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef popolon het volgende:
Revolutionmuslim.com ligt nu plat. Die kon het dataverkeer niet meer aan.
't Is trouwens best een mooi berenpak, ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken.
Dat dus ook. Echte moslims weten wel beter dan dit soort geloofsfanatici.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:57 schreef McKillem het volgende:
Volgens mij ben je niet echt overtuigd van je religie als onzinnigheden als dit je tot dat soort daden kan pushen.
Lach je wel eens?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem verkleed als geflipte beer afbeelden.
Uiteraard ben ik tegen geweld, maar ik ben voor intelligentie én dat lijkt te ontbreken bij deze entiteiten des Southparks.²
Kun je nagaan hoe de joodse bevolking zich moet voelen, elke aflevering wordt deze namelijk door Cartman geschoffeerd bij het leven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem verkleed als geflipte beer afbeelden.
Uiteraard ben ik tegen geweld, maar ik ben voor intelligentie én dat lijkt te ontbreken bij deze entiteiten des Southparks.²
ze beelden hem niet af als geflipte bierquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Ze hadden hem in een pedoberenpak moeten doen hahahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef popolon het volgende:
't Is trouwens best een mooi berenpak, ik snap niet waar mensen zich zo druk om maken.
Ik heb de aflevering, misschien in tegenstelling tot jou, wel gezien. En daarin deden ze hem vrede zij met hem een pak van een gestoorde beer aan. Echt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:28 schreef sp3c het volgende:
ze beelden hem niet af als geflipte bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |