vanavond ff opzoekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:21 schreef DustPuppy het volgende:
Voor die 200e episode zeker. Geniaal was dat.
De islamietjes laten zich weer kennen door daarover te gaan zeiken. Maar ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
Dus die nep gelovigen kijken South Park!?! Ik denk dat het kijken van South Park door deze zogenaamde gelovigen meer aardbevingen veroorzaakt dan Fatima met een kort rokje!
Maar daar hoef je je toch niet druk om te maken! Als je de vrouwen niet fatsoenlijk kleed in Teheran laat allah het daar aardbevingen regenen en dan zal hij zo'n lasterende cartoon over zijn kant laten gaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem afbeelden als een geflipte beer.²
Din kiekst toch nait, mien jong.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem afbeelden als een geflipte beer.
Uiteraard ben ik tegen geweld, maar ik ben voor intelligentie én dat lijkt te ontbreken bij deze entiteiten des Southparks.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |