vanavond ff opzoekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:21 schreef DustPuppy het volgende:
Voor die 200e episode zeker. Geniaal was dat.
De islamietjes laten zich weer kennen door daarover te gaan zeiken. Maar ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:12 schreef SicSicSics het volgende:
Dus die nep gelovigen kijken South Park!?! Ik denk dat het kijken van South Park door deze zogenaamde gelovigen meer aardbevingen veroorzaakt dan Fatima met een kort rokje!
Maar daar hoef je je toch niet druk om te maken! Als je de vrouwen niet fatsoenlijk kleed in Teheran laat allah het daar aardbevingen regenen en dan zal hij zo'n lasterende cartoon over zijn kant laten gaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem afbeelden als een geflipte beer.²
Din kiekst toch nait, mien jong.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem afbeelden als een geflipte beer.
Uiteraard ben ik tegen geweld, maar ik ben voor intelligentie én dat lijkt te ontbreken bij deze entiteiten des Southparks.²
quote:
Er zit meer intelligentie in 1 aflevering SP dan in de hele koran manquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze vragen er wel om, ze weten dat het gevoelig ligt en dan gaan ze zo'n schandalige aflevering maken waarin ze onze heilige Profeet vrede zij met hem afbeelden als een geflipte beer.
Uiteraard ben ik tegen geweld, maar ik ben voor intelligentie én dat lijkt te ontbreken bij deze entiteiten des Southparks.²
Ik wil dat je deze zin terugneemt. Ik reken op je begrip. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Er zit meer intelligentie in 1 aflevering SP dan in de hele Koran man.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Er zit meer intelligentie in 1 aflevering SP dan in de hele koran man.
en ditquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit meer intelligentie in 1 aflevering SP dan in de hele koran man.
Zanik niet zo man. Er zit meer waarheid in elke scheet van trey Parker dan in welke soera dan ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil dat je deze zin terugneemt. Ik reken op je begrip. Alvast bedankt.²
en anders?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. Ik bedoel, in die fijne M-O landen worden cartoons tegen de christenen/joden ook niet geschuwd. Of mag dat soort "grappenmakerij" dan ineens wel?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die filmpjes hebben vaak genoeg op dumpert gestaan en de reacties waren niet altijd even lief inderdaad. Maar er is niemand om vermoord of met de dood bedreigd...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken. Ik bedoel, in die fijne M-O landen worden cartoons tegen de christenen/joden ook niet geschuwd. Of mag dat soort "grappenmakerij" dan ineens wel?
Ik vind van niet, ik ben tegen beide. Natuurlijk moet ik toegeven dat ik het minder erg vind als er de spot wordt gedreven met bv. Hitler of Beatrix. De Profeet vrede zij met hem is ons dierbaar. Wij dulden daarin geen spot.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
Je hoeft niet te kijken. Ik bedoel, in die fijne M-O landen worden cartoons tegen de christenen/joden ook niet geschuwd. Of mag dat soort "grappenmakerij" dan ineens wel?
En ik wil dat je je belediging naar mijn profeten mbt hun intelligentie intrekt. En nu?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het in feite een sprookjesboek is hè, die koran. Allemaal fabeltjes.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik ben tegen beide. Natuurlijk moet ik toegeven dat ik het minder erg vind als er de spot wordt gedreven met bv. Hitler of Beatrix. De Profeet vrede zij met hem is ons dierbaar. Wij dulden daarin geen spot.²
Maar daar hoef je je toch niet druk om te maken! Als je de vrouwen niet fatsoenlijk kleed in Teheran laat allah het daar aardbevingen regenen en dan zal hij zo'n lasterende cartoon over zijn kant laten gaan?quote:
BURN!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar daar hoef je je toch niet druk om te maken! Als je de vrouwen niet fatsoenlijk kleed in Teheran laat allah het daar aardbevingen regenen en dan zal hij zo'n lasterende cartoon over zijn kant laten gaan?
Vreemde prioriteiten!![]()
Kortom: Als Hij het duldt, waarom jij dan niet? Of zeg je nu dat je het beter weet dan Hij?
Wat ik hier nog het minste van snap is het wij in "wij dulden geen spot".quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik ben tegen beide. Natuurlijk moet ik toegeven dat ik het minder erg vind als er de spot wordt gedreven met bv. Hitler of Beatrix. De Profeet vrede zij met hem is ons dierbaar. Wij dulden daarin geen spot.²
Als het echt een goddelijk wezen is dan heeft hij/zij zijn/haar dienaren niet nodig om de zondaars terecht te wijzen he. Dat lijkt me evident.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij werd niet afgebeeld als een geflipte beer, hij zat in dat kostuum omdat hij zijn gezicht niet mocht laten zien (wat in een oudere aflevering wel mocht en niemand er naar om keek). Dus nu mag ook al niet het idee opgewekt worden dat kneusje Mohammed zich ergens onzichtbaar in beeld bevindtquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:24 schreef BansheeBoy het volgende:
True that....quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Zodra "de moslims" een aanslag plegen op deze 2 is het over met de tolerantie, dat zou het allerstomste zijn wat ze kunnen doen, dan ben je als moslim ner-gens meer veilig..
Zo is het maar net. En diezelfde hypocrieten zullen daar wel keihard om lachen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:04 schreef Pantoffelsalade het volgende:
jemig,,
ze hadden toch ook zo'n aflevering over Gingers...
hallo, alle roodharige mensen komen toch ook niet massaal in opstand..
het is juist leuk om gevoelige dingen op een grappige manier uit te beelden...
zo maak je het leven eingenlijk veel makkelijker door overal open over te zijn.
maarja blijkbaar kan het allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |