Is idd sinds vorige week in de lucht.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef Thien het volgende:
Een nieuwe
http://www.mycitydeal.nl
Weet er zelf nog niet veel over, maar zag het toevallig.
oh, das dus nieuw, ik had geen ideequote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is idd sinds vorige week in de lucht.
Je mag wel wat geld opkomen halen hierquote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef delano.888 het volgende:
Oh ****
http://www.dailymania.nl/
Ik wil deze al zoooo lang zoooo graag hebben, maar heb t geld nu echt niet![]()
(voorschotje.nl doen?)![]()
![]()
Wat lief van jequote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je mag wel wat geld opkomen halen hier
quote:
In de Pricewatch van Tweakers staat ie voor 90 euro. Dus hij is goedkoop.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef donroyco het volgende:
[..], maar qua prijs/kwaliteit-verhouding?
Als je op dagaanbieding.net kijkt, zie je dat er elke dag wel ergens HDMI-kabels aangeboden wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef deepart het volgende:
Ik vind die HDMI wel een mooie aanbieding van ze, als je ze nodig hebt dan
Ook voor die prijs, 2 x 2 meter en de kwaliteit is bovengemiddeld zo te zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:23 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Als je op dagaanbieding.net kijkt, zie je dat er elke dag wel ergens HDMI-kabels aangeboden wordt.
ik kan weer eens voor 1 euro naar de biosquote:De Bioscoopbon-actie is afgelopen. De Nationale Bioscoopbon voor 1 Euro in plaats van 7,50 Euro wordt met de post verzonden. De tegoedbon kan je binnen 15 werkdagen verwachten.
MyCityDeal aanbevelen bij vrienden! Voor iedere succesvolle aanbeveling krijg je 6 euro tegoed. Dit tegoed kan je inwisselen bij toekomstige MyCityDeal acties
MyCityDeal wenst je veel plezier bij Bioscoop. MyCityDeal heeft iedere dag te gekke aanbiedingen. Jouw stad voor de halve prijs.
Nogmaals een overzicht van de deal:
Highlights
* De Nationale Bioscoopbon is in te leveren bij alle bioscopen en filmtheaters in Nederland die aangesloten zijn bij de NVB
* Voor slechts 1 Euro een mooie avond uit
* De Nationale Bioscoopbon is zeven dagen per week geldig
Voorwaarden
* Je ontvangt je Nationale Bioscoopbon per post
* Slechts 1 Nationale Bioscoopbon per persoon
* Minimum leeftijd 18 jaar
* Zolang voorraad strekt
* De Bioscoopbon wordt binnen maximaal 15 werkdagen na afloop van de actie opgestuurd
hihi ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef Nizno het volgende:
sjow...
[..]
ik kan weer eens voor 1 euro naar de bios
Haha, wat een pauperdingquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef Saninl het volgende:
Die Laptop op 1dayfly.nl das zeker bras of niet?
Ik hoop een CANON 1000Dquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef deepart het volgende:
Wat zal ibood morgen hebben voor strakke aanbieding?
quote:
Daar zijn toch wel betere opties voor?quote:
1000D is een uitstekende goedkopere beginners cameraquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zijn toch wel betere opties voor?
Heb zelf ook een Aquos, verdomd goed paneel kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Sharp 40 inch Full HD LED TV 100 Hz met Vier HDMI-Aansluitingen
Van: ¤ 1 299,00
Nu! ¤ 799,95 + (8,95)
Wel goedkoop: http://tweakers.net/price(...)uos-lc-40le700e.html
Maarja, iemand ervaring met Sharp?
Je wil een OLED van 40inch?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat die tv wel een LCD televisie is met LED-backlight ipv een LED televisie.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat die tv wel een LCD televisie is met LED-backlight ipv een LED televisie.
Bestaan wel, alleen niet betaalbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 09:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
LED-tv's bestaan nog niet, of in ieder geval niet groter dan een MP3-spelerschermpje.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bestaan wel, alleen niet betaalbaar
Maar inderdaad, ik wil een 40" OLED ja
Voor de commercie jammer genoeg nog niet neequote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik dacht namelijk dat OLED-tv's nog niet groot gemaakt konden worden.
Ik zie dat je http://1dagskoopjes.nl hebt toegevoegd. Veel dank!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Voor de nieuwe OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Dagaanbiedingenaanbieders
quote:Op vrijdag 2 april 2010 06:54 schreef murp het volgende:
hoe snel is 85 mbps?
lezen of leren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of maak je basisschool af en lees hoofdrekenen
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&hs=KaO&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=85Mbps+in+KBps&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of maak je basisschool af en lees hoofdrekenen
Gewoon delen door 8, dus ja, doe ik uit m'n hoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&hs=KaO&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=85Mbps+in+KBps&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Jij doet zoiets uit je hoofd?
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gewoon delen door 8, dus ja, doe ik uit m'n hoofd inderdaad.
(Die 2^10 handel boeit gewoon niks)
Eerst 'zeiken' met 'doe jij dit uit je hoofd', met waarschijnlijk de gedachten dat het een lastige berekening is. En dan deze reactiequote:
Nee, ik wist ook wel dat het (ongeveer) delen door 7 of 8 wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eerst 'zeiken' met 'doe jij dit uit je hoofd', met waarschijnlijk de gedachten dat het een lastige berekening is. En dan deze reactie![]()
Is niet erg hoor dat je niet goed bent in hoofdrekenen, niks om je voor te schamen
Godverdomme wat een kutstreek, kan ik die oude gaan weigeren aan de deur (moet nog verzonden worden) en deze gewoon bestellen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Wakeuplight bij ibood. Zelfde prijs als vorige week, nieuwer model.
[ afbeelding ]
Voor de geīnteresseerden, deze heeft een spaarlamp (38W) ipv halogeen (100W) en een wat flitsender design.
heb deze maar besteld voor mijn ouders, die waren er te laat bij vorige week
Je kan vrij simpel annuleren via "mijn bestellingen"quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:27 schreef Cerbie het volgende:
Geen idee, dat wordt nu ook onder de aanbieding gevraagd. Voel me wel enigszins genaaid nu![]()
Ik weet al wat er in de volgende box gaat zittenquote:Edit Moderator: Dat kan geregeld worden, bestel nu de nieuwe versie, en bel ons maandag even op om je andere bestelling te annuleren.
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
Ik kon de 4 ipv 2 natuurgeluiden niet weerstaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef Cerbie het volgende:
Ik zag hem in de commentsMaar dat is de 3480 en niet de 3475.
oh dat ben jij*zag username niet*
Ik heb de mijne niet geannuleerd. Vind het ontwerp van de nieuwe mooier, maar ben niet zo weg van de lichtkleur van spaarlampen.
ik heb die 2 extra geluiden gehoord en dat gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kon de 4 ipv 2 natuurgeluiden niet weerstaan
Wel slecht dan van iboodquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef BIGGI het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)Tas_en_2Gb_SD_Kaart/
Bah 19 maart besteld en hij is nog geeneens verzonden![]()
Zal je zien dat we volgende week een mail krijgen dat ze helemaal niet meer kunnen leveren en dat we geld terug krijgen (al vaker meegemaakt bij ibood)
Had ik dus vorige week.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zat de hele dag te twijfelen over die Wake-Up.
Wil ik hem bestellen is die uitverkocht
Het is toch een ouder model?quote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Had ik dus vorige week.
heb hem nu direct besteld toen ik hem zag, is nog een nieuwer model ook.
Jawelquote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee nu is het de HF3475, eerst de HF3470
Maar de 3470 heeft zo'n lelijk dingetje als tijd.quote:Op maandag 5 april 2010 18:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jawel
De 3470 is in 2009 uitgebracht, de 3475 al in 2008. Het hogere cijfer heeft er waarschijnlijk mee te maken dat dat de 3475 het nieuwste ontwerp (spaarlamp) is.
quote:MAGAZIJN IS VOL ALLERT !!!!
Wij gaan ons magazijn opruimen op 8 APRIL ! Zet deze dag in je agenda !
Per actie geldt : OP = OP !
Alles tegen afbraakprijzen !! Sla je slag !! Minimaal 1 product per uur !! Maar zodra een product is uitverkocht presenteren wij u de volgende binnen enkele minuten !!
Allertquote:
Ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:.......en worden we zelfs overspoeld met vragen wanneer we er nu weer mee komen..
10 bestellen jah, goed idee, is maar 750 euroquote:En.... elke doos is uniek ! Je kunt dus 1, 2 maar ook 10 x bestellen.
10 x 39,95 = 750 euro?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef DivZero het volgende:
[..]
10 bestellen jah, goed idee, is maar 750 euro![]()
Er staat ook achter: Wat ie normaal kost.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Jij zei 75 euro![]()
Maar het zal wel van 75 voor.. zijn.
Maar ze zullen wel een voorraad LED-strips, LED-lampen en LED-troep als neppe waxinelichtjes ingeslagen hebben of iets dergelijks.
Nee, de NiceDeals PANIEK PEEUW STRESS AAAAAAH!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef DivZero het volgende:
iBood heeft de hunt, gaan ze dit dan de NiceDeals Allert noemen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, de NiceDeals PANIEK PEEUW STRESS AAAAAAH!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:37 schreef De_Hertog het volgende:
40 euro is nog best veel voor een gok, vind ik. Die doos van iBood is meestal een tientje, daar kun je het nog wel eens voor proberen.
Volgens de wet koop op afstand heb je gelijk. Maar er staat expliciet bij dat je het niet kan terug sturen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je mag het altijd terugsturen, wet koop op afstand enz.
Dan waag je de gok niet, het is net een Staatslot in dat opzicht. Hoge aanschafprijs, potentieel hoge winst, maar je hoeft het niet te kopen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:51 schreef DivZero het volgende:
[..]
Volgens de wet koop op afstand heb je gelijk. Maar er staat expliciet bij dat je het niet kan terug sturen.
Natuurlijk sta je dan nog wel volledig in je recht, maar je weet van te voren al dat ze er moeilijk om gaan lopen doen en dat je waarschijnlijk met rechterlijke stappen moet dreigen je poen terug te prijgen...
Heb je ook gelijk in Marble. Vanwege "wet kopen op afstand" mag je dit soort dingen niet eens doen. Maarja als je dit koopt moet je gewoon het spelletje mee spelen en niet gaan huilen als het niet bevalt ;-)quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan waag je de gok niet, het is net een Staatslot in dat opzicht. Hoge aanschafprijs, potentieel hoge winst, maar je hoeft het niet te kopen.
hmmquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb de e-mail van de directeur van iBOOD voor als ik furieus ben, anders kan je gewoon service@ mailen.
quote:Delivery to the following recipient failed permanently:
service@ibood.nl
Ze hebben ook ibood in engeland, lijkt me dus niet dat .com voor nl is.quote:
is .comquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben ook ibood in engeland, lijkt me dus niet dat .com voor nl is.
8 April hebben ze een "hunt" en zal hij vast goedkoper voorbij komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:36 schreef Saninl het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
Ik wil hem eigenlijk wel, maar 45,- voor een prullenbak
Ja, maar dan zal ik er niet de hele dag bij kunnen zijn, zie je net dat ik te laat benquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
8 April hebben ze een "hunt" en zal hij vast goedkoper voorbij komen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, maar dan zal ik er niet de hele dag bij kunnen zijn, zie je net dat ik te laat ben
Op een of andere manier voelt het voor mij niet aan dat het zo snel zal gaan als de ibood huntquote:MAGAZIJN IS VOL ALLERT !!!!
Wij gaan ons magazijn opruimen op 8 APRIL ! Zet deze dag in je agenda !
Per actie geldt : OP = OP !
Alles tegen afbraakprijzen !! Sla je slag !! Minimaal 1 product per uur !! Maar zodra een product is uitverkocht presenteren wij u de volgende binnen enkele minuten !!
doe mij maar eerst wat geld terugquote:Op woensdag 7 april 2010 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even proberen geld te lenen ergens vandaag
Niet persoonlijk, Canton schijnt wel goed spul te zijn als ik het zo lees op het iBood forum.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef Intrepidity het volgende:
Iemand ervaring met die speakers? Heb er niet zoveel vertrouwen in voor dat geld..
Niet superscherp geprijsd ofzo, maar een oplader die gewone alkaline batterijen kan opladen is wel handig :-)quote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef delano.888 het volgende:
Nog 2 minuten en dan een nieuwe
Heftige shit dit
[ afbeelding ]
Hiervoor hadden ze een zeepdispenser met een sensorquote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hebben ze eigenlijk al iets leuks aangeboden op nicedeals?
Shit gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hiervoor hadden ze een zeepdispenser met een sensor
Die verzendkosten worden ook steeds hogerquote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een waardeloze dingen bij nicedeal
Je was me net voor! ik ging hem oko al plaatsenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een Boomstronk-speaker nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht: och leuk voor me oma (das zo'n bomenknuffelaar)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een Boomstronk-speaker nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
ow... niet eens leuk voor valentijnsdag?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:28 schreef Nizno het volgende:
Biosbon van 7,50 euro in huis gekregen!!
je bent A. te mannelijk en B. veuls te jong! tsss broekkie!!quote:
Je bent potquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent A. te mannelijk en B. veuls te jong! tsss broekkie!!
die A klinkt als een compliment..... geen zorgen.... ik bedoelde het niet als compliment
jij bent hetero?quote:
quote:
Omdat wij emancipatie willen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
geachte lesbi's, als jullie zo'n hekel hebben aan mannen.......... waarom doen jullie dan zo je best om erop te lijken?
sorry, hoorde hem laatst en moest er erg om lachen.
ook al weet ik dat het onzin is, want ik ken een hele hoop supervrouwelijke lesbische dames![]()
ontopic: ook biosbon binnen.
Waarom? Noem eens een paar dingen die juist dankzij vrouwen zorgen voor een betere wereld?quote:
Sex. Zonder sex met vrouwmensen zaten al die mannen met hoge posities continue pissed te wezen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom? Noem eens een paar dingen die juist dankzij vrouwen zorgen voor een betere wereld?
Dat is andersom ook zo, geen valide punt.quote:Op zondag 11 april 2010 00:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sex. Zonder sex met vrouwmensen zaten al die mannen met hoge posities continue pissed te wezen.
Tevens, al die vrouwenproducten, daar komt wel wat winst uit
quote:RT @1dagskoopjes *hoopt dat we niet om de dag tot het moederdag (9 mei) is geweest een moederdag iBood krijgen*
Sowieso, als je zoiets aan je moeder geeft, zeg je eigenlijk "Je bent lelijk, doe er iets aan"quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Dropdown het volgende:
Weer zo'n kadobon. Mijn moeder is zo lelijk, daar valt niets meer aan te doen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef DivZero het volgende:
[ afbeelding ]
Handig ding bij 1dayfly vandaag. Alleen jammer dat ik de kleinere simpele versie nodig heb/wil...
Die heb ik een tijd geleden bij bol.com voor ongeveer 25 euro gekocht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef DivZero het volgende:
[ afbeelding ]
Handig ding bij 1dayfly vandaag. Alleen jammer dat ik de kleinere simpele versie nodig heb/wil...
Dankje! Die ga ik wel even bestellen, kan toch niets misgaan voor dat bedrag.quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332
Algemeen bekend onder het iBood volk dat het altijd lang duurt met verzendingen enzoquote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef Gestiech het volgende:
Hmm, ik heb een philips wake up light gekocht een week ofzo geleden, maar ik heb 'm nog steeds niet binnen
Ik heb hem ook van DX, doet het super!quote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef DivZero het volgende:
[..]
Dankje! Die ga ik wel even bestellen, kan toch niets misgaan voor dat bedrag.
Oh, oke.. dan wacht ik nog maar evenquote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef DivZero het volgende:
[..]
Algemeen bekend onder het iBood volk dat het altijd lang duurt met verzendingen enzo
Mijne komt ook morgen, eindelijk. Wss meteen de laatste keer dat ik daar wat bestel.. tjonge jonge.quote:Op maandag 12 april 2010 18:41 schreef delano.888 het volgende:
Mijn eerste wake up light is als t goed is ondertussen terug aangekomen bij ibood, en mijn 2e komt als t goed is morgen aan
Wist wel van te voren dat het zo lang zou duren, staat zelfs letterlijk op hun site, tussen de 7 en 10 dagen. Daar heb ik geen problemen mee. Had alleen wat andere problemen met de andere wake up light enz.quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Mijne komt ook morgen, eindelijk. Wss meteen de laatste keer dat ik daar wat bestel.. tjonge jonge.
Voor mij ook. Had er ook geen haast mee.quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Mijne komt ook morgen, eindelijk. Wss meteen de laatste keer dat ik daar wat bestel.. tjonge jonge.
fix'dquote:Op dinsdag 13 april 2010 02:17 schreef DivZero het volgende:
De iBood van vandaag elke dag van de afgelopen week zuigt best wel hard...
of kapot aankomt, of onderdelen missen, er krassen op zitten.. etc etc.quote:Op zondag 11 april 2010 16:50 schreef DivZero het volgende:
[..]
Algemeen bekend onder het iBood volk dat het altijd lang duurt met verzendingen enzo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:43 schreef Paul het volgende:
Vanochtend voor het eerst er mee wakker geworden
- Jammer dat dat vogelgeluidje zo kort is en zo snel geloopt
- Radiobox vind ik niet zo goed, slechte kwaliteit
- Je blijft wel langer liggen in bed, je word wel releaxter wakker maar je blijft ook wat duffer liggen nog in bed
Heb net de radio even getest, totaal geen problemen mee. Heb je wel het antennesnoertje mooi hoog opgehangen?quote:
Ik had het nog nagekeken en meen dat ik gelezen heb binnen 7 dagen. Ik vind dat sowieso al absurd, moet gewoon binnen 1 of 2 dagen zijn, maar daarnaast was dit 8 dagen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wist wel van te voren dat het zo lang zou duren, staat zelfs letterlijk op hun site, tussen de 7 en 10 dagen. Daar heb ik geen problemen mee. Had alleen wat andere problemen met de andere wake up light enz.
Ik zou even contact opnemen met iBood inderdaad. Die van mij is heel fel. Mijne is ooit stuk geweest, toen met Philips zelfs geregeld. Binnen 2 dagen na opsturen kreeg ik schriftelijke bevestiging dat ze het hadden ontvangen, dat ie stuk was en dat ze me een nieuwe gingen opsturen. Binnen 5 werkdagen had ik hem in huis, geheel nieuw en een nieuwere versie omdat die van mij niet meer werd verkocht! :-)quote:Op woensdag 14 april 2010 00:28 schreef Gestiech het volgende:
Nou, heb 'm binnen, volgens mij is ie kaduuk
Alles werkt goed, behalve de lamp. Ik weet natuurlijk niet hoe fel die hoort te zijn, maar nu is de maximale sterkte minder dan het gemiddelde nachtlampje voor kinderen. Ook gaat de sterkte niet trapsgewijs omhoog, er zitten eigenlijk maar 2 standen in intensiteit in.
Fijn, kan ik dat ding weer terug gaan sturen (en weer een week, 2 weken wachten?)
Zie je wel op de display dat de sterkte tot 20 kan als je aan het bovenste wieltje draait?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:28 schreef Gestiech het volgende:
Nou, heb 'm binnen, volgens mij is ie kaduuk
Alles werkt goed, behalve de lamp. Ik weet natuurlijk niet hoe fel die hoort te zijn, maar nu is de maximale sterkte minder dan het gemiddelde nachtlampje voor kinderen. Ook gaat de sterkte niet trapsgewijs omhoog, er zitten eigenlijk maar 2 standen in intensiteit in.
Fijn, kan ik dat ding weer terug gaan sturen (en weer een week, 2 weken wachten?)
lol volgens mij iets te laat ingesteld. waardoor hij me niet wekte vanmorgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:31 schreef McGilles het volgende:
Wake-up light binnen, morgenochtend komt de eerste test
Moehahahaha kloon alertquote:Op woensdag 14 april 2010 12:37 schreef M-Stinos het volgende:
[..]
lol volgens mij iets te laat ingesteld. waardoor hij me niet wekte vanmorgen.
misschien maar even kijken bij daglicht hoe dat ding werkt
Uiteraardquote:Op woensdag 14 april 2010 01:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zie je wel op de display dat de sterkte tot 20 kan als je aan het bovenste wieltje draait?
Ik ontvang de radio perfect, maar de geluidskwaliteit is gewoon zeer slecht, mijn oude wekker had nog mooier geluid. Beetje het idee alsof je radio luistert uit een boxje van je telefoon ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb net de radio even getest, totaal geen problemen mee. Heb je wel het antennesnoertje mooi hoog opgehangen?
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef pleeborstel het volgende:
Zolang ze door UPS laten bezorgen, bestel ik er niet meer. Van Zwolle naar het depot in Apeldoorn moeten rijden om het alsnog op te halen
Lol?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef pleeborstel het volgende:
Zolang ze door UPS laten bezorgen, bestel ik er niet meer. Van Zwolle naar het depot in Apeldoorn moeten rijden om het alsnog op te halen
Ken je dat gezegde, god straft onmiddelijk?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:47 schreef Gestiech het volgende:
Nou, ik verwacht morgen ofzo bericht van Philips. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Wel frappant. Zit je je al te ergeren aan dat het zo lang duurt, krijg je ook nog 's een defect apparaat. Alsof het zo moet zijn
quote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef Gestiech het volgende:
Hmm, ik heb een philips wake up light gekocht een week ofzo geleden, maar ik heb 'm nog steeds niet binnen
quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef Gestiech het volgende:
De houdbaarheids datum is slechts 18 maanden. Maar goed, misschien bestel ik er ook een.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Had nog geen EHBO setje en nu twee voor de prijs van éénDus ook maar een setje in de auto gooit.
Dat is waarquote:Op donderdag 15 april 2010 09:01 schreef Adelante het volgende:
Pleisters en verband blijft eeuwig goed hoorAlleen dat potje betadine moet je misschien dan een keer vervangen
Da's geen gezeur maar gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde, god straft onmiddelijk?
Je hebt t zelf veroorzaakt door te zeuren over de langzame verzending![]()
[..]
[..]
Ik heb nu al 2 ochtenden serieus het idee dat er allemaal vogeltjes naast m'n raam zitten, dan word ik langzaam echt wakker en besef ik dat de wekker gaatquote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef Sirolf het volgende:
Ook ik heb gisteren m'n Wake-up light ontvangen van iBood. UPS had 'm afgeleverd bij de buren (omdat er niemand thuis was), maar vervolgens geen enkel briefje o.i.d. in de bus gedaan. Gelukkig kwamen de buren 'm zelf langsbrengen.
Vervolgens aangesloten en vanochtend aan een praktijktest onderworpen. Werkt goed!
Enige wat me opviel was een hoge maar zachte pieptoon als het heel stil is ('s nachts dus)...
Ik heb de Wakeuplight van Philips ook al lang, en heb nu die piepen maar aanstaan, van alleen die vrolijke vogels word ook ik niet meer wakkerquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Nizno het volgende:
Ik heb al een half jaar ongeveer de Medisana wake-up light en merk dat ik nu door de wekker heen slaap als er vogels op staan. Aangezien ze buiten nu al om 6 uur kwetteren en ik dus om 9 uur niet door heb dat mijn wekker door hun gekwetter heen gaat.
Dus ik word nu wakker met krekels
http://www.directsale.nl/kelkoo-sale/aanbieding.php?id=686quote:Op zondag 18 april 2010 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
Godver, iboodmails per ongeluk in de spamfolder laten belanden, envervolgens vergeten..
Nu de wake-uplight gemist..
2x!!
Ik heb om die reden het strand aanstaan. Vorig jaar tijdens de winter ook de vogels aangezet, vervolgens de halve zomer last van gehad omdat ik wakker werd door de echte vogelsquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Nizno het volgende:
Ik heb al een half jaar ongeveer de Medisana wake-up light en merk dat ik nu door de wekker heen slaap als er vogels op staan. Aangezien ze buiten nu al om 6 uur kwetteren en ik dus om 9 uur niet door heb dat mijn wekker door hun gekwetter heen gaat.
Dus ik word nu wakker met krekels
Dat moet volgens mij wel de snelste klantenservice reactie ooit zijnquote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef GekkeMat het volgende:
Heb de media speler besteld op IBOOD nu .. alleen geen bevestigings mails.. wel al geld afgeschreven ... hopen dat de klantenservice wakker is..
en reactie gehad: Zou opgelost moeten zijn
Yup ik vind em ook waardeloosquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En weer een kut aanbieding.....
Weer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En weer een kut aanbieding.....
Als hij HD was, of 720p wel. Vriend van mij heeft er eentje die dat is en die was maar 100 euro. Ok audio is waarschijnlijk wat slechter...quote:Op woensdag 21 april 2010 01:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Zoiets is alleen handig als je concerten op wil nemen, maar voor de rest
Is wel de oude he. Als je studeert en MBO ofzo, kan je beter de nieuwe van slim.nl nemen voor uhhmm 1050ofzo? Of was dat nou alleen vanaf 15inch?quote:
1056.72 als student.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is wel de oude he. Als je studeert en MBO ofzo, kan je beter de nieuwe van slim.nl nemen voor uhhmm 1050ofzo? Of was dat nou alleen vanaf 15inch?
Ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd maar nog niks teruggehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef fjboere het volgende:
Is bij jullie al de MyCityDeal bioscoopbon aangekomen? Ik ben huiverig om op andere deals in te gaan voordat die bon aankomt...
ik heb hem al een tijd geleden ontvangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd maar nog niks teruggehad.
Ik ben benieuwd of iemand anders hem al wel heeft.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:28 schreef DivZero het volgende:
Waarom moesten ze nu weer een iPod dock in een BBQ verwerken ....... iBood
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:14 schreef Japsnars het volgende:
9 april al, pff. Ik ga nog maar eens een keer de poststapel doorzoeken.
gevonden dus?quote:
Haha ja. Hij bleek hier ergens onderop de stapel met post te liggen maar ik ben die envelop destijds nooit tegengekomen.quote:
quote:Transaction failed [SO1000]
Error message: Failure in system
Details: System generating error: acquirer. Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
Gebeurt toch nietquote:Op zondag 25 april 2010 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
laat het eens een keer een leuke aanbieding zijn
Ik vrees t ookquote:Op zondag 25 april 2010 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet
Vast iets voor moederdag, of anders is het vast iets nutteloos
Dit is geen standaardcamera hoorquote:Op maandag 26 april 2010 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een camera dus, die hebben we vorige week ook al gehad
Omdat ie zo retro is vind ik hem juist heel lelijkquote:Op maandag 26 april 2010 09:50 schreef peejdorie het volgende:
ik vind dit wel echt een gaaf ding..lekker retr
wel duur..
Besteld, had toch nog credit op mijn account van die bioscoopbonnen (wat 26 mei vervaltquote:Op woensdag 28 april 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
Mycitydeal heeft nu een waardebon van ¤20,- van PosterXXL voor slechts ¤3,-
Best leuk als je eens iets wilt afdrukken op posterformaat of op canvas.
l]
Idem, leuk om een keertje een mooie foto af te laten drukken, van de zomer naar Londen dus even een mooi plaatje schieten daar!quote:
En ook leuk om 6 euro te vangen van mede fokkersquote:Op woensdag 28 april 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
Mycitydeal heeft nu een waardebon van ¤20,- van PosterXXL voor slechts ¤3,-
Best leuk als je eens iets wilt afdrukken op posterformaat of op canvas.
Dat natuurlijk ook alhoewel de meeste fokkers daar al wel een account zullen hebben wegens de bioscoopbon actiequote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
En ook leuk om 6 euro te vangen van mede fokkers![]()
Als het niet mag wil ik hem best weghalen hoor. Maar ik zie het probleem verder eigenlijk niet?quote:
Jij verdient eraan dus eigenlijk spam. Daarom mag het niet volgens mij. Maar dat beslissen de mods.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als het niet mag wil ik hem best weghalen hoor. Maar ik zie het probleem verder eigenlijk niet?
Ja oke, in dat opzicht is het wel spam.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef toimoi het volgende:
[..]
Jij verdient eraan dus eigenlijk spam. Daarom mag het niet volgens mij. Maar dat beslissen de mods.
Van mij heb je helaas geen credits btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |