Ze hebben ook ibood in engeland, lijkt me dus niet dat .com voor nl is.quote:
is .comquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben ook ibood in engeland, lijkt me dus niet dat .com voor nl is.
8 April hebben ze een "hunt" en zal hij vast goedkoper voorbij komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:36 schreef Saninl het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
Ik wil hem eigenlijk wel, maar 45,- voor een prullenbak
Ja, maar dan zal ik er niet de hele dag bij kunnen zijn, zie je net dat ik te laat benquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
8 April hebben ze een "hunt" en zal hij vast goedkoper voorbij komen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, maar dan zal ik er niet de hele dag bij kunnen zijn, zie je net dat ik te laat ben
Op een of andere manier voelt het voor mij niet aan dat het zo snel zal gaan als de ibood huntquote:MAGAZIJN IS VOL ALLERT !!!!
Wij gaan ons magazijn opruimen op 8 APRIL ! Zet deze dag in je agenda !
Per actie geldt : OP = OP !
Alles tegen afbraakprijzen !! Sla je slag !! Minimaal 1 product per uur !! Maar zodra een product is uitverkocht presenteren wij u de volgende binnen enkele minuten !!
doe mij maar eerst wat geld terugquote:Op woensdag 7 april 2010 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even proberen geld te lenen ergens vandaag
Niet persoonlijk, Canton schijnt wel goed spul te zijn als ik het zo lees op het iBood forum.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef Intrepidity het volgende:
Iemand ervaring met die speakers? Heb er niet zoveel vertrouwen in voor dat geld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |