quote:MAGAZIJN IS VOL ALLERT !!!!
Wij gaan ons magazijn opruimen op 8 APRIL ! Zet deze dag in je agenda !
Per actie geldt : OP = OP !
Alles tegen afbraakprijzen !! Sla je slag !! Minimaal 1 product per uur !! Maar zodra een product is uitverkocht presenteren wij u de volgende binnen enkele minuten !!
Allertquote:
Ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:.......en worden we zelfs overspoeld met vragen wanneer we er nu weer mee komen..
10 bestellen jah, goed idee, is maar 750 euroquote:En.... elke doos is uniek ! Je kunt dus 1, 2 maar ook 10 x bestellen.
10 x 39,95 = 750 euro?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef DivZero het volgende:
[..]
10 bestellen jah, goed idee, is maar 750 euro![]()
Er staat ook achter: Wat ie normaal kost.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Jij zei 75 euro![]()
Maar het zal wel van 75 voor.. zijn.
Maar ze zullen wel een voorraad LED-strips, LED-lampen en LED-troep als neppe waxinelichtjes ingeslagen hebben of iets dergelijks.
Nee, de NiceDeals PANIEK PEEUW STRESS AAAAAAH!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:06 schreef DivZero het volgende:
iBood heeft de hunt, gaan ze dit dan de NiceDeals Allert noemen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, de NiceDeals PANIEK PEEUW STRESS AAAAAAH!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:37 schreef De_Hertog het volgende:
40 euro is nog best veel voor een gok, vind ik. Die doos van iBood is meestal een tientje, daar kun je het nog wel eens voor proberen.
Volgens de wet koop op afstand heb je gelijk. Maar er staat expliciet bij dat je het niet kan terug sturen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je mag het altijd terugsturen, wet koop op afstand enz.
Dan waag je de gok niet, het is net een Staatslot in dat opzicht. Hoge aanschafprijs, potentieel hoge winst, maar je hoeft het niet te kopen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:51 schreef DivZero het volgende:
[..]
Volgens de wet koop op afstand heb je gelijk. Maar er staat expliciet bij dat je het niet kan terug sturen.
Natuurlijk sta je dan nog wel volledig in je recht, maar je weet van te voren al dat ze er moeilijk om gaan lopen doen en dat je waarschijnlijk met rechterlijke stappen moet dreigen je poen terug te prijgen...
Heb je ook gelijk in Marble. Vanwege "wet kopen op afstand" mag je dit soort dingen niet eens doen. Maarja als je dit koopt moet je gewoon het spelletje mee spelen en niet gaan huilen als het niet bevalt ;-)quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan waag je de gok niet, het is net een Staatslot in dat opzicht. Hoge aanschafprijs, potentieel hoge winst, maar je hoeft het niet te kopen.
hmmquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb de e-mail van de directeur van iBOOD voor als ik furieus ben, anders kan je gewoon service@ mailen.
quote:Delivery to the following recipient failed permanently:
service@ibood.nl
Ze hebben ook ibood in engeland, lijkt me dus niet dat .com voor nl is.quote:
is .comquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze hebben ook ibood in engeland, lijkt me dus niet dat .com voor nl is.
8 April hebben ze een "hunt" en zal hij vast goedkoper voorbij komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:36 schreef Saninl het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
Ik wil hem eigenlijk wel, maar 45,- voor een prullenbak
Ja, maar dan zal ik er niet de hele dag bij kunnen zijn, zie je net dat ik te laat benquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
8 April hebben ze een "hunt" en zal hij vast goedkoper voorbij komen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, maar dan zal ik er niet de hele dag bij kunnen zijn, zie je net dat ik te laat ben
Op een of andere manier voelt het voor mij niet aan dat het zo snel zal gaan als de ibood huntquote:MAGAZIJN IS VOL ALLERT !!!!
Wij gaan ons magazijn opruimen op 8 APRIL ! Zet deze dag in je agenda !
Per actie geldt : OP = OP !
Alles tegen afbraakprijzen !! Sla je slag !! Minimaal 1 product per uur !! Maar zodra een product is uitverkocht presenteren wij u de volgende binnen enkele minuten !!
doe mij maar eerst wat geld terugquote:Op woensdag 7 april 2010 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even proberen geld te lenen ergens vandaag
Niet persoonlijk, Canton schijnt wel goed spul te zijn als ik het zo lees op het iBood forum.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef Intrepidity het volgende:
Iemand ervaring met die speakers? Heb er niet zoveel vertrouwen in voor dat geld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |