Dat moet volgens mij wel de snelste klantenservice reactie ooit zijnquote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef GekkeMat het volgende:
Heb de media speler besteld op IBOOD nu .. alleen geen bevestigings mails.. wel al geld afgeschreven ... hopen dat de klantenservice wakker is..
en reactie gehad: Zou opgelost moeten zijn
Yup ik vind em ook waardeloosquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En weer een kut aanbieding.....
Weer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En weer een kut aanbieding.....
Als hij HD was, of 720p wel. Vriend van mij heeft er eentje die dat is en die was maar 100 euro. Ok audio is waarschijnlijk wat slechter...quote:Op woensdag 21 april 2010 01:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Zoiets is alleen handig als je concerten op wil nemen, maar voor de rest
Is wel de oude he. Als je studeert en MBO ofzo, kan je beter de nieuwe van slim.nl nemen voor uhhmm 1050ofzo? Of was dat nou alleen vanaf 15inch?quote:
1056.72 als student.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is wel de oude he. Als je studeert en MBO ofzo, kan je beter de nieuwe van slim.nl nemen voor uhhmm 1050ofzo? Of was dat nou alleen vanaf 15inch?
Ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd maar nog niks teruggehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef fjboere het volgende:
Is bij jullie al de MyCityDeal bioscoopbon aangekomen? Ik ben huiverig om op andere deals in te gaan voordat die bon aankomt...
ik heb hem al een tijd geleden ontvangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd maar nog niks teruggehad.
Ik ben benieuwd of iemand anders hem al wel heeft.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:28 schreef DivZero het volgende:
Waarom moesten ze nu weer een iPod dock in een BBQ verwerken ....... iBood
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:14 schreef Japsnars het volgende:
9 april al, pff. Ik ga nog maar eens een keer de poststapel doorzoeken.
gevonden dus?quote:
Haha ja. Hij bleek hier ergens onderop de stapel met post te liggen maar ik ben die envelop destijds nooit tegengekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |