Niet superscherp geprijsd ofzo, maar een oplader die gewone alkaline batterijen kan opladen is wel handig :-)quote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef delano.888 het volgende:
Nog 2 minuten en dan een nieuwe
Heftige shit dit
[ afbeelding ]
Hiervoor hadden ze een zeepdispenser met een sensorquote:Op donderdag 8 april 2010 14:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hebben ze eigenlijk al iets leuks aangeboden op nicedeals?
Shit gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hiervoor hadden ze een zeepdispenser met een sensor
Die verzendkosten worden ook steeds hogerquote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een waardeloze dingen bij nicedeal
Je was me net voor! ik ging hem oko al plaatsenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een Boomstronk-speaker nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht: och leuk voor me oma (das zo'n bomenknuffelaar)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een Boomstronk-speaker nodig![]()
![]()
[ afbeelding ]
ow... niet eens leuk voor valentijnsdag?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:28 schreef Nizno het volgende:
Biosbon van 7,50 euro in huis gekregen!!
je bent A. te mannelijk en B. veuls te jong! tsss broekkie!!quote:
Je bent potquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent A. te mannelijk en B. veuls te jong! tsss broekkie!!
die A klinkt als een compliment..... geen zorgen.... ik bedoelde het niet als compliment
jij bent hetero?quote:
quote:
Omdat wij emancipatie willen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:23 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
geachte lesbi's, als jullie zo'n hekel hebben aan mannen.......... waarom doen jullie dan zo je best om erop te lijken?
sorry, hoorde hem laatst en moest er erg om lachen.
ook al weet ik dat het onzin is, want ik ken een hele hoop supervrouwelijke lesbische dames![]()
ontopic: ook biosbon binnen.
Waarom? Noem eens een paar dingen die juist dankzij vrouwen zorgen voor een betere wereld?quote:
Sex. Zonder sex met vrouwmensen zaten al die mannen met hoge posities continue pissed te wezen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom? Noem eens een paar dingen die juist dankzij vrouwen zorgen voor een betere wereld?
Dat is andersom ook zo, geen valide punt.quote:Op zondag 11 april 2010 00:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sex. Zonder sex met vrouwmensen zaten al die mannen met hoge posities continue pissed te wezen.
Tevens, al die vrouwenproducten, daar komt wel wat winst uit
quote:RT @1dagskoopjes *hoopt dat we niet om de dag tot het moederdag (9 mei) is geweest een moederdag iBood krijgen*
Sowieso, als je zoiets aan je moeder geeft, zeg je eigenlijk "Je bent lelijk, doe er iets aan"quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Dropdown het volgende:
Weer zo'n kadobon. Mijn moeder is zo lelijk, daar valt niets meer aan te doen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef DivZero het volgende:
[ afbeelding ]
Handig ding bij 1dayfly vandaag. Alleen jammer dat ik de kleinere simpele versie nodig heb/wil...
Die heb ik een tijd geleden bij bol.com voor ongeveer 25 euro gekocht.quote:Op zondag 11 april 2010 15:03 schreef DivZero het volgende:
[ afbeelding ]
Handig ding bij 1dayfly vandaag. Alleen jammer dat ik de kleinere simpele versie nodig heb/wil...
Dankje! Die ga ik wel even bestellen, kan toch niets misgaan voor dat bedrag.quote:Op zondag 11 april 2010 15:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2332
Algemeen bekend onder het iBood volk dat het altijd lang duurt met verzendingen enzoquote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef Gestiech het volgende:
Hmm, ik heb een philips wake up light gekocht een week ofzo geleden, maar ik heb 'm nog steeds niet binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |