Dat moet volgens mij wel de snelste klantenservice reactie ooit zijnquote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef GekkeMat het volgende:
Heb de media speler besteld op IBOOD nu .. alleen geen bevestigings mails.. wel al geld afgeschreven ... hopen dat de klantenservice wakker is..
en reactie gehad: Zou opgelost moeten zijn
Yup ik vind em ook waardeloosquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En weer een kut aanbieding.....
Weer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En weer een kut aanbieding.....
Als hij HD was, of 720p wel. Vriend van mij heeft er eentje die dat is en die was maar 100 euro. Ok audio is waarschijnlijk wat slechter...quote:Op woensdag 21 april 2010 01:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Zoiets is alleen handig als je concerten op wil nemen, maar voor de rest
Is wel de oude he. Als je studeert en MBO ofzo, kan je beter de nieuwe van slim.nl nemen voor uhhmm 1050ofzo? Of was dat nou alleen vanaf 15inch?quote:
1056.72 als student.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is wel de oude he. Als je studeert en MBO ofzo, kan je beter de nieuwe van slim.nl nemen voor uhhmm 1050ofzo? Of was dat nou alleen vanaf 15inch?
Ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd maar nog niks teruggehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef fjboere het volgende:
Is bij jullie al de MyCityDeal bioscoopbon aangekomen? Ik ben huiverig om op andere deals in te gaan voordat die bon aankomt...
ik heb hem al een tijd geleden ontvangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem nu nog steeds niet ontvangen. Heb ze gisteren een email gestuurd maar nog niks teruggehad.
Ik ben benieuwd of iemand anders hem al wel heeft.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:28 schreef DivZero het volgende:
Waarom moesten ze nu weer een iPod dock in een BBQ verwerken ....... iBood
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:14 schreef Japsnars het volgende:
9 april al, pff. Ik ga nog maar eens een keer de poststapel doorzoeken.
gevonden dus?quote:
Haha ja. Hij bleek hier ergens onderop de stapel met post te liggen maar ik ben die envelop destijds nooit tegengekomen.quote:
quote:Transaction failed [SO1000]
Error message: Failure in system
Details: System generating error: acquirer. Betalen met iDEAL is nu niet mogelijk. Probeer het later nogmaals of betaal op een andere manier.
Gebeurt toch nietquote:Op zondag 25 april 2010 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
laat het eens een keer een leuke aanbieding zijn
Ik vrees t ookquote:Op zondag 25 april 2010 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebeurt toch niet
Vast iets voor moederdag, of anders is het vast iets nutteloos
Dit is geen standaardcamera hoorquote:Op maandag 26 april 2010 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een camera dus, die hebben we vorige week ook al gehad
Omdat ie zo retro is vind ik hem juist heel lelijkquote:Op maandag 26 april 2010 09:50 schreef peejdorie het volgende:
ik vind dit wel echt een gaaf ding..lekker retr
wel duur..
Besteld, had toch nog credit op mijn account van die bioscoopbonnen (wat 26 mei vervaltquote:Op woensdag 28 april 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
Mycitydeal heeft nu een waardebon van ¤20,- van PosterXXL voor slechts ¤3,-
Best leuk als je eens iets wilt afdrukken op posterformaat of op canvas.
l]
Idem, leuk om een keertje een mooie foto af te laten drukken, van de zomer naar Londen dus even een mooi plaatje schieten daar!quote:
En ook leuk om 6 euro te vangen van mede fokkersquote:Op woensdag 28 april 2010 01:57 schreef Japsnars het volgende:
Mycitydeal heeft nu een waardebon van ¤20,- van PosterXXL voor slechts ¤3,-
Best leuk als je eens iets wilt afdrukken op posterformaat of op canvas.
Dat natuurlijk ook alhoewel de meeste fokkers daar al wel een account zullen hebben wegens de bioscoopbon actiequote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
En ook leuk om 6 euro te vangen van mede fokkers![]()
Als het niet mag wil ik hem best weghalen hoor. Maar ik zie het probleem verder eigenlijk niet?quote:
Jij verdient eraan dus eigenlijk spam. Daarom mag het niet volgens mij. Maar dat beslissen de mods.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als het niet mag wil ik hem best weghalen hoor. Maar ik zie het probleem verder eigenlijk niet?
Ja oke, in dat opzicht is het wel spam.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:11 schreef toimoi het volgende:
[..]
Jij verdient eraan dus eigenlijk spam. Daarom mag het niet volgens mij. Maar dat beslissen de mods.
Van mij heb je helaas geen credits btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |