quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef pleeborstel het volgende:
Zolang ze door UPS laten bezorgen, bestel ik er niet meer. Van Zwolle naar het depot in Apeldoorn moeten rijden om het alsnog op te halen
Lol?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:41 schreef pleeborstel het volgende:
Zolang ze door UPS laten bezorgen, bestel ik er niet meer. Van Zwolle naar het depot in Apeldoorn moeten rijden om het alsnog op te halen
Ken je dat gezegde, god straft onmiddelijk?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:47 schreef Gestiech het volgende:
Nou, ik verwacht morgen ofzo bericht van Philips. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Wel frappant. Zit je je al te ergeren aan dat het zo lang duurt, krijg je ook nog 's een defect apparaat. Alsof het zo moet zijn
quote:Op zondag 11 april 2010 16:49 schreef Gestiech het volgende:
Hmm, ik heb een philips wake up light gekocht een week ofzo geleden, maar ik heb 'm nog steeds niet binnen
quote:Op maandag 12 april 2010 18:58 schreef Gestiech het volgende:
Mijne komt ook morgen, eindelijk. Wss meteen de laatste keer dat ik daar wat bestel.. tjonge jonge.
De houdbaarheids datum is slechts 18 maanden. Maar goed, misschien bestel ik er ook een.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:21 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Had nog geen EHBO setje en nu twee voor de prijs van éénDus ook maar een setje in de auto gooit.
Dat is waarquote:Op donderdag 15 april 2010 09:01 schreef Adelante het volgende:
Pleisters en verband blijft eeuwig goed hoorAlleen dat potje betadine moet je misschien dan een keer vervangen
Da's geen gezeur maar gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde, god straft onmiddelijk?
Je hebt t zelf veroorzaakt door te zeuren over de langzame verzending![]()
[..]
[..]
Ik heb nu al 2 ochtenden serieus het idee dat er allemaal vogeltjes naast m'n raam zitten, dan word ik langzaam echt wakker en besef ik dat de wekker gaatquote:Op donderdag 15 april 2010 09:44 schreef Sirolf het volgende:
Ook ik heb gisteren m'n Wake-up light ontvangen van iBood. UPS had 'm afgeleverd bij de buren (omdat er niemand thuis was), maar vervolgens geen enkel briefje o.i.d. in de bus gedaan. Gelukkig kwamen de buren 'm zelf langsbrengen.
Vervolgens aangesloten en vanochtend aan een praktijktest onderworpen. Werkt goed!
Enige wat me opviel was een hoge maar zachte pieptoon als het heel stil is ('s nachts dus)...
Ik heb de Wakeuplight van Philips ook al lang, en heb nu die piepen maar aanstaan, van alleen die vrolijke vogels word ook ik niet meer wakkerquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Nizno het volgende:
Ik heb al een half jaar ongeveer de Medisana wake-up light en merk dat ik nu door de wekker heen slaap als er vogels op staan. Aangezien ze buiten nu al om 6 uur kwetteren en ik dus om 9 uur niet door heb dat mijn wekker door hun gekwetter heen gaat.
Dus ik word nu wakker met krekels
http://www.directsale.nl/kelkoo-sale/aanbieding.php?id=686quote:Op zondag 18 april 2010 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
Godver, iboodmails per ongeluk in de spamfolder laten belanden, envervolgens vergeten..
Nu de wake-uplight gemist..
2x!!
Ik heb om die reden het strand aanstaan. Vorig jaar tijdens de winter ook de vogels aangezet, vervolgens de halve zomer last van gehad omdat ik wakker werd door de echte vogelsquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef Nizno het volgende:
Ik heb al een half jaar ongeveer de Medisana wake-up light en merk dat ik nu door de wekker heen slaap als er vogels op staan. Aangezien ze buiten nu al om 6 uur kwetteren en ik dus om 9 uur niet door heb dat mijn wekker door hun gekwetter heen gaat.
Dus ik word nu wakker met krekels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |