Is idd sinds vorige week in de lucht.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef Thien het volgende:
Een nieuwe
http://www.mycitydeal.nl
Weet er zelf nog niet veel over, maar zag het toevallig.
oh, das dus nieuw, ik had geen ideequote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is idd sinds vorige week in de lucht.
Je mag wel wat geld opkomen halen hierquote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef delano.888 het volgende:
Oh ****
http://www.dailymania.nl/
Ik wil deze al zoooo lang zoooo graag hebben, maar heb t geld nu echt niet![]()
(voorschotje.nl doen?)![]()
![]()
Wat lief van jequote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je mag wel wat geld opkomen halen hier
quote:
In de Pricewatch van Tweakers staat ie voor 90 euro. Dus hij is goedkoop.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:40 schreef donroyco het volgende:
[..], maar qua prijs/kwaliteit-verhouding?
Als je op dagaanbieding.net kijkt, zie je dat er elke dag wel ergens HDMI-kabels aangeboden wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:42 schreef deepart het volgende:
Ik vind die HDMI wel een mooie aanbieding van ze, als je ze nodig hebt dan
Ook voor die prijs, 2 x 2 meter en de kwaliteit is bovengemiddeld zo te zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:23 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Als je op dagaanbieding.net kijkt, zie je dat er elke dag wel ergens HDMI-kabels aangeboden wordt.
ik kan weer eens voor 1 euro naar de biosquote:De Bioscoopbon-actie is afgelopen. De Nationale Bioscoopbon voor 1 Euro in plaats van 7,50 Euro wordt met de post verzonden. De tegoedbon kan je binnen 15 werkdagen verwachten.
MyCityDeal aanbevelen bij vrienden! Voor iedere succesvolle aanbeveling krijg je 6 euro tegoed. Dit tegoed kan je inwisselen bij toekomstige MyCityDeal acties
MyCityDeal wenst je veel plezier bij Bioscoop. MyCityDeal heeft iedere dag te gekke aanbiedingen. Jouw stad voor de halve prijs.
Nogmaals een overzicht van de deal:
Highlights
* De Nationale Bioscoopbon is in te leveren bij alle bioscopen en filmtheaters in Nederland die aangesloten zijn bij de NVB
* Voor slechts 1 Euro een mooie avond uit
* De Nationale Bioscoopbon is zeven dagen per week geldig
Voorwaarden
* Je ontvangt je Nationale Bioscoopbon per post
* Slechts 1 Nationale Bioscoopbon per persoon
* Minimum leeftijd 18 jaar
* Zolang voorraad strekt
* De Bioscoopbon wordt binnen maximaal 15 werkdagen na afloop van de actie opgestuurd
hihi ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef Nizno het volgende:
sjow...
[..]
ik kan weer eens voor 1 euro naar de bios
Haha, wat een pauperdingquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef Saninl het volgende:
Die Laptop op 1dayfly.nl das zeker bras of niet?
Ik hoop een CANON 1000Dquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef deepart het volgende:
Wat zal ibood morgen hebben voor strakke aanbieding?
quote:
Daar zijn toch wel betere opties voor?quote:
1000D is een uitstekende goedkopere beginners cameraquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar zijn toch wel betere opties voor?
Heb zelf ook een Aquos, verdomd goed paneel kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Sharp 40 inch Full HD LED TV 100 Hz met Vier HDMI-Aansluitingen
Van: ¤ 1 299,00
Nu! ¤ 799,95 + (8,95)
Wel goedkoop: http://tweakers.net/price(...)uos-lc-40le700e.html
Maarja, iemand ervaring met Sharp?
Je wil een OLED van 40inch?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat die tv wel een LCD televisie is met LED-backlight ipv een LED televisie.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef McGilles het volgende:
Jammer dat die tv wel een LCD televisie is met LED-backlight ipv een LED televisie.
Bestaan wel, alleen niet betaalbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 09:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
LED-tv's bestaan nog niet, of in ieder geval niet groter dan een MP3-spelerschermpje.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bestaan wel, alleen niet betaalbaar
Maar inderdaad, ik wil een 40" OLED ja
Voor de commercie jammer genoeg nog niet neequote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik dacht namelijk dat OLED-tv's nog niet groot gemaakt konden worden.
Ik zie dat je http://1dagskoopjes.nl hebt toegevoegd. Veel dank!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Voor de nieuwe OP:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Dagaanbiedingenaanbieders
quote:Op vrijdag 2 april 2010 06:54 schreef murp het volgende:
hoe snel is 85 mbps?
lezen of leren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of maak je basisschool af en lees hoofdrekenen
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&hs=KaO&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=85Mbps+in+KBps&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of maak je basisschool af en lees hoofdrekenen
Gewoon delen door 8, dus ja, doe ik uit m'n hoofd inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&client=firefox-a&hs=KaO&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=85Mbps+in+KBps&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Jij doet zoiets uit je hoofd?
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gewoon delen door 8, dus ja, doe ik uit m'n hoofd inderdaad.
(Die 2^10 handel boeit gewoon niks)
Eerst 'zeiken' met 'doe jij dit uit je hoofd', met waarschijnlijk de gedachten dat het een lastige berekening is. En dan deze reactiequote:
Nee, ik wist ook wel dat het (ongeveer) delen door 7 of 8 wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eerst 'zeiken' met 'doe jij dit uit je hoofd', met waarschijnlijk de gedachten dat het een lastige berekening is. En dan deze reactie![]()
Is niet erg hoor dat je niet goed bent in hoofdrekenen, niks om je voor te schamen
Godverdomme wat een kutstreek, kan ik die oude gaan weigeren aan de deur (moet nog verzonden worden) en deze gewoon bestellen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Wakeuplight bij ibood. Zelfde prijs als vorige week, nieuwer model.
[ afbeelding ]
Voor de geīnteresseerden, deze heeft een spaarlamp (38W) ipv halogeen (100W) en een wat flitsender design.
heb deze maar besteld voor mijn ouders, die waren er te laat bij vorige week
Je kan vrij simpel annuleren via "mijn bestellingen"quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:27 schreef Cerbie het volgende:
Geen idee, dat wordt nu ook onder de aanbieding gevraagd. Voel me wel enigszins genaaid nu![]()
Ik weet al wat er in de volgende box gaat zittenquote:Edit Moderator: Dat kan geregeld worden, bestel nu de nieuwe versie, en bel ons maandag even op om je andere bestelling te annuleren.
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
Ik kon de 4 ipv 2 natuurgeluiden niet weerstaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef Cerbie het volgende:
Ik zag hem in de commentsMaar dat is de 3480 en niet de 3475.
oh dat ben jij*zag username niet*
Ik heb de mijne niet geannuleerd. Vind het ontwerp van de nieuwe mooier, maar ben niet zo weg van de lichtkleur van spaarlampen.
ik heb die 2 extra geluiden gehoord en dat gaat echt nergens overquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kon de 4 ipv 2 natuurgeluiden niet weerstaan
Wel slecht dan van iboodquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:42 schreef BIGGI het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)Tas_en_2Gb_SD_Kaart/
Bah 19 maart besteld en hij is nog geeneens verzonden![]()
Zal je zien dat we volgende week een mail krijgen dat ze helemaal niet meer kunnen leveren en dat we geld terug krijgen (al vaker meegemaakt bij ibood)
Had ik dus vorige week.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zat de hele dag te twijfelen over die Wake-Up.
Wil ik hem bestellen is die uitverkocht
Het is toch een ouder model?quote:Op zondag 4 april 2010 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Had ik dus vorige week.
heb hem nu direct besteld toen ik hem zag, is nog een nieuwer model ook.
Jawelquote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee nu is het de HF3475, eerst de HF3470
Maar de 3470 heeft zo'n lelijk dingetje als tijd.quote:Op maandag 5 april 2010 18:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jawel
De 3470 is in 2009 uitgebracht, de 3475 al in 2008. Het hogere cijfer heeft er waarschijnlijk mee te maken dat dat de 3475 het nieuwste ontwerp (spaarlamp) is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |