Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn, nee, dat zeg ik ook niet, maar Lindsey draaide helemaal door. Kelly zou d'r schouders er voor ophalen.
Al vanaf haar geboorte, nou kind wat heb je er een last van gehad als 2 jarige
Ze filmen voor heel het land zelfs dingen als de bevalling aan toe, kom op zeg...en dan beginnen over privacy.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:13 schreef Inca het volgende:
En Lindsy maar klagen maar wel tekenen voor nieuwe seizoen
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef dewintermuis het volgende:
Kan iemand even een kruis door bompa trekken? :|
Precies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?
Ik vond Nicolas anders weer vermoeiend en weer ouderwets flauw tegen Debby.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Nicolas en Debby grapjes maakten?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Nog meer zwart geld....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alsof ze wat anders nuttigs aant doen waren.
Ga huilen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?
Volwassen reactie weer.quote:
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Volwassen reactie weer.![]()
Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.![]()
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
Ken jij hem dan wel persoonlijk om dat laatste te weten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
Ja, hoe asociaal was datquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan.
Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan.
Dat dus.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
Ze was overspannen / had iets te veel gewerkt en zich druk gemaakt enzo.quote:
So true, en goed verwoord ook : )quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.![]()
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
dat vond ik ook erg, broeske is een keer lief, krijgt ie als beloning een dauw en een boze blik van mama!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
Poeh he, die Lindsey gister. Het zit er wel hoog! Ik vond het wel sneu dat ze Bruce wegduwde toen hij haar wilde troosten.
En verder staat bij mij tegenwooridg maar de halve aflevering er op, ik heb m standaard ingeprogrammeerd staan maar niet meer op de goede tijd blijkbaar
quote:Op zondag 28 maart 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:
ik vond het contrast bij de ouders van Sam ook wel opvallend..
Eenvoudige volkswijk, eenvoudige mensen en dan komt luxe-poppetje Kelly binnenstappen
Inderdaad, "El Sympathico"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
Nounou dat is erg.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Inderdaad, "El Sympathico"![]()
Het ergst vind ik als hij gaat speechen en daar alle cliché's bijhaalt.
En "nooit vergeten waar u vandaan komt he" en dan daarna de voorgesigneerde foto's van jezelf uitdelen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef June. het volgende:
JM vind ik zeker niet het leukste familielid, maar om nou te zeggen dat hij niet sympathiek is? Hij heeft het beste met iedereen voor, staat altijd voor mensen klaar etc. En dat hij dan vervolgens weer handtekeningen uitdeelt en overal advertenties op zijn kleding heeft staan vind ik iets anders, dat is gewoon commercieel. Of ik zoiets had gedaan is dan weer een tweede..
Same here.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Grunsfan het volgende:
Ben ook geen grote fan van JM maar hij maakt inderdaad wel altijd tijd voor de mensen die daar op zitten te wachten, van de week ook weer die dronken jongens uit Amsterdam. En hij probeert altijd iets aardigs/persoonlijks te zeggen. Dat dat niet altijd goed uit de verf komt.. (zoals met zijn Enschede opmerking..) tja, dat is dan weer een tweede.![]()
Ik vind de Pfaffs eigenlijk gewoon schatten van mensen en ik zou willen dat ik zo'n familie(band) had, lijkt me super gezellig. En dat ze totaal anders zijn dan ik, een andere smaak hebben en qua opvoeding (spenen, verwennen) en zwangerschap (drinken) andere keuzes maken, tja, ook daarin zijn het maar mensen. Ik vind het in ieder geval leuk dat ze alles aangrijpen om er een feestje van te maken, dat ze op hun manier superlief voor hun kinderen zijn en dat ze gek zijn om zich zo te laten volgen door camera's en daar mag je wat mij betreft best af en toe van balen. Ook al "weet je dat van te voren" ...alsof je nooit meer iets mag zeggen over iets wat je van te voren had kunnen weten. Vind ik zo'n dooddoener. Toen ik ging werken wist ik ook van te voren dat ik er elke dag vroeg uit moest. Toch sta ik elke ochtend weer te vloeken als de wekker gaat....![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Niemand wil toch graag dat er allerlei dingen over zijn/haar familie gezegd wordt. En bovendien, nu klaagt Lindsey er over, maar over het algemeen zeggen ze er maar weinig over.
Tja, misschien is het in dezelfde periode opgenomen, en zat het haar op dat moment heel hoog.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook alleen om Lindsey?Die compenseert het gedrag voor de hele familie.
Laatst bij Peter van der Vorst ook al, maar Vrijdag topte alles
Tja je weet niet hoe hij is zonder camera. Ik vind hem totaal niet sympathiek .quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Grunsfan het volgende:
Ben ook geen grote fan van JM maar hij maakt inderdaad wel altijd tijd voor de mensen die daar op zitten te wachten, van de week ook weer die dronken jongens uit Amsterdam. En hij probeert altijd iets aardigs/persoonlijks te zeggen. Dat dat niet altijd goed uit de verf komt.. (zoals met zijn Enschede opmerking..) tja, dat is dan weer een tweede.![]()
Naar die term ben ik al heel lang op zoek!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte.
Nee, maar op camera vind ik hem wel sympathiek. Jij vind dus niet dat hij overal voor iedereen klaar staat?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Tja je weet niet hoe hij is zonder camera. Ik vind hem totaal niet sympathiek .
Hoezo voor iedereen klaar staan dan? Negen van de tien keer is het gewoon een schnabbel, waarvoor hij dan later weer vergeet *kuch* belasting af te dragen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar op camera vind ik hem wel sympathiek. Jij vind dus niet dat hij overal voor iedereen klaar staat?
Voor de familie, fans die zomaar voor de deur staan en vrienden van de familie Pfaff?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Hoezo voor iedereen klaar staan dan? Negen van de tien keer is het gewoon een schnabbel, waarvoor hij dan later weer vergeet *kuch* belasting af te dragen.
Hij is gewoon niet oprecht sympathiek, dat jij dat nou niet zietquote:Op zondag 28 maart 2010 18:56 schreef June. het volgende:
[..]
Voor de familie, fans die zomaar voor de deur staan en vrienden van de familie Pfaff?
Je weet toch helemaal niet of hij dit ook allemaal doet wanneer de camera's niét draaien? Uiteraard wil hij dan zijn beste beentje voor zetten, net zoals de rest van de familie.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:00 schreef Grunsfan het volgende:
En jij bent wel altijd oprecht aardig tegen iedereen die je tegenkomt?![]()
Begrijp me goed, ik kan er ook niet altijd naar kijken hoe JM doet. Hoe hij denkt dat iedereen voor hem komt, als hij zijn auto alleen al ergens parkeert. Maar ik denk dat een heleboel andere BN-ers of BV-ers, of semiberoemdheden, een stuk minder enthousiast reageren op elke halve zool die iets van hem wil. En of dat nou oprecht is of niet, en waarschijnlijk niet maar ook dat is logisch, hij doet in ieder geval zijn best. Ik vind het ook vaak tenenkrommend maar he, die man is gewoon ook niet zo slim en moet ook maar en manier vinden om met al die aandacht om te gaan....
Euh ja, daar heeft ie zo'n beetje zijn beroep van gemaakt ja en blijkbaar zijn er genoeg mensen die daarvoor willen betalen want hij leeft er leuk van. En daar kunnen wij dan weer allemaal naar kijken en commentaar op geven.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Estelle_ het volgende:
[..]
En op de meeste evenementen wordt hij er gewoon voor betaald, om 'El Sympathico' uit te hangen.
*valt flauwquote:Op maandag 29 maart 2010 01:57 schreef fredjanssen het volgende:
Mensen het is gewoon een grotere fakerij, .
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Annie1980 het volgende:
dat Nicolas zijn Debby ten huwelijk gaat vragen?
Hij gaat het officieel nog aan JM vragen en daarna pas aan haar.
Ja, dit is wel erg lui en gemakkelijk zoquote:Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Rianne84 het volgende:
Wat voor apparaat had Lindsey besteld? Ik dacht dat ze daadwerkelijk zou gaan trainen
Ja dat is al oud nieuws.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Annie1980 het volgende:
Ja hallooo piepeloi, Zeg, is het hier al gemeld dat Nicolas zijn Debby ten huwelijk gaat vragen?
Hij gaat het officieel nog aan JM vragen en daarna pas aan haar. Maar ik las het net op vtm. dus inmiddels zal hij dit toch allang gedaan hebben. of zit ik hier nou echt slaapverwekkend OUD nieuws te verkondigen? hahaha...
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shania met een glas rode wijn
Opvolgster van Carmen is al gevonden
Gezien de blik van Sam niet...quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?
Ja, dat vroeg ik mij ook al af! En gezien de vraag van Bruce of ze bij Debby thuis ook veel speelgoedautos hebben en de plotselinge verlegenheid van Faye, had ik ook niet het idee dat Lyndsay daar vaak komt!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net de nieuwste aflevering te kijken en ik verbaasde me echt over de vraag van Debby aan Nicolas.. ze vraagt aan hem: " is Kelly hier eigenlijk al eens geweest"?Ze gingen een etentje geven bij hun thuis om te vertellen dat ze gaan trouwen...
Nou zei Nicolas volgens mij is ze alleen beneden geweest om haar nagels te laten doen... Ik kan daar echt niet over uit dat als je al jaren daar woont dat je zus nog nooit je huis heeft gezien...
Maar ja.. wie ben ik.. dus kom maar met het commentaar....
Tuurlijk is bijna alles fake. Ze bepalen gewoon zelf toch wat ze willen uitzenden.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Mula het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook al af! En gezien de vraag van Bruce of ze bij Debby thuis ook veel speelgoedautos hebben en de plotselinge verlegenheid van Faye, had ik ook niet het idee dat Lyndsay daar vaak komt!
Af en toe vraag ik me af of niet gewoon alles in scene is gezet!
Heb 1 keer gezien dat Kelly bij Debby in huis was. Debby was toen zwanger. Debby had schildersspullen van Nicolas gekregen, en zij hebben toen samen een schilderij gemaakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net de nieuwste aflevering te kijken en ik verbaasde me echt over de vraag van Debby aan Nicolas.. ze vraagt aan hem: " is Kelly hier eigenlijk al eens geweest"?Ze gingen een etentje geven bij hun thuis om te vertellen dat ze gaan trouwen...
Nou zei Nicolas volgens mij is ze alleen beneden geweest om haar nagels te laten doen... Ik kan daar echt niet over uit dat als je al jaren daar woont dat je zus nog nooit je huis heeft gezien...
Maar ja.. wie ben ik.. dus kom maar met het commentaar....
Ik had het meer over een reallife soap zoals The Hills waar met een script wordt gewerkt. Dat ze zelf bepalen wat er uitgezonden wordt lijkt me logisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Tuurlijk is bijna alles fake. Ze bepalen gewoon zelf toch wat ze willen uitzenden.
De speen doopte Kelly in de kinderchampagne, dus geen normale champagne. 'k Vond Debby maar overdreven reageren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef Burlapeater het volgende:
Wat mij opviel aan de 'oude' afleveringen was dat Kelly en Carmen het speentje van Liam in de champagne doopte en het hem telkens in de mond stopte. Debby was daar totaal niet blij mee.
Lindsey een luie doos is, ook ik dacht dat ze lekker zou sporten, komt opeens een futuristische kist naar boven. Ja zo kan ik ook wel van die vetranden afkomen.
En die obsessieve alles op slot doen in het huis, zowel overdag als in de vroege avond.
Bompa word ook als een kleuter in de hoek gezet, mag niet eens zijn wijntje drinken.
En Jean Marie die bij het weggaan bij de sportclub niet eens die 3 kinderen een handtekening gaf.
Ook vrij bot van nee die zijn op.
Ja, volgens mij ook hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?
Zie je, het kon ook niet anders. Ik had nog even snel gekeken of ik er misschien hier iets over zag, maar ja... je kunt moeilijk alle berichten doorlezen... maar uhm... foto's?? goh, sorry hoor, ik heb even onder een steen gelegen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Foto's en films van het aanzoek hebben we al lang en breed gehad
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:03 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Zie je, het kon ook niet anders. Ik had nog even snel gekeken of ik er misschien hier iets over zag, maar ja... je kunt moeilijk alle berichten doorlezen... maar uhm... foto's?? goh, sorry hoor, ik heb even onder een steen gelegen.
Je bent me voor, daar zat ik ook aan te denken. Je ziet de zussen idd nauwelijks bij elkaar thuis. Misschien gebeurt dat wel, maar dan wordt het niet opgenomen. En Debby was altijd druk aan het werk, dus daar zal sowieso weinig familie langs zijn geweest de afgelopen jaren.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb 1 keer gezien dat Kelly bij Debby in huis was. Debby was toen zwanger. Debby had schildersspullen van Nicolas gekregen, en zij hebben toen samen een schilderij gemaakt.
Maar vind sowieso dat je weinig ziet dat de zussen bij elkaar thuis komen in de uitzendingen. Eigenlijk alleen maar bij JM en Carmen thuis.
Ja die reactie was echtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Mirjam30 het volgende:
Degenen die de afleveringen op/via VTM kijken hebben dit al gezien, maar voor alle anderen hier het filmpje waarin de familie van het huwelijk op de hoogte wordt gebracht! Vind vooral de reactie van de moeder van Nicolas erg lief!
http://www.vtm.be/de-pfaffs/rozen-met-een-boodschap
ik moest ook heeul hard lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Paris_Texas het volgende:
Al die hometrainers langs de rand van het zwembad![]()
Ik ben benieuwd of ze ooit allemaal tegelijk gebruikt worden, wat een verspilling.
Dat jong ken net z'n veters strikken, neem 't em niet kwalijk : ' )quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam: "Brasschaat met een of twee SSen"![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
trekken die blikken tegerlijk open en waar komen ze vandaan??
Daar moest ik ook aan denken. Vriendje fijn de was aan het wegstrijken terwijl Nicolas lekker de boodschapjes haalt (in zn kermit pakjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die "vriendjes" van Nicolas die aan het strijken waren
Verdacht veel weg van een buitenvriendje van Nicolas als Debby weg is
Hoezo Debby?? Nicolas is toch zo ongeveer huisman?!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef MelR het volgende:
dat was trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strijkwerk!...of Debby heeft het echt zo druk of ze heeft gewoon een hekel aan strijken!..
en dan in de hele koffer moeten zoeken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Paris_Texas het volgende:
Hoe kun je nou tussen de douane en het busje naar het hotel de paspoorten kwijtraken
Ik zie het ook niet hoor. Nicolas vond ik eigenlijk wel altijd leuk, maar valt me de laatste tijd steeds meer op dat hij meer van die sneaky opmerkingen maakt over/tegen Debby.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Debby is weer haar vrolijke gewone zelf, wie zei nou laatst dat ze nu zoveel leuker en gezelliger was, ook in de relatie? Ik zie het allebei niet?
Moest ook wel lachen om Fay bij de fotograaf. Maar Lindsey had toch wel ff wat met dat haar van Fay kunnen doen, vond het echt nergens naar lijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.
Ik vind Debby wel wat milder geworden, vroeger had ze gewoon Nicolas overal de schuld van gegeven![]()
Fay is wel een spontaan kind
Wat bedoel je???quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:35 schreef Nizno het volgende:
sodekanonne wat is Shania erg geworden.......
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.quote:
Daar kan je haar de schuld niet van geven, ze word gewoon in de watten gelegd. Maar ja, ook dat vind ik niet erg, ze kunnen het allemaal wel ophoesten blijkbaar. En dat ze op Kelly gaat lijken qua maniertjes is ook simpel te verklaren, zij kopieert alles van der moeder, en Kenji kopieert zijn vader. Dat zag ik vanaf dat ze al jong waren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
O, dat bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat ze iets raars had gedaan of zo, snapte het al niet, want ze deed niets bijzonders.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
Ja, vond het ook weer een leuke aflevering. En idd, JM over Bompa, vond het ook zo lief.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering.De spanning tussen Debby en Nicolas is wel erg duidelijk te zien, soms denk ik echt zo van: gast doe eens iets meer om je vrouw te laten relaxen. En inderdaad beetje harde reactie op het feit dat hij lui zou zijn.
Shania en Kelly is echt duidelijk dochter en moeder.
JM over bompaHeerlijk.
Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Extranenergy het volgende:
Hoi,
er moet me toch iets van 't hart. Zagen jullie die opmerking in de herhaling van vandaag, JM zei tegen die mensen van Wall of Fame; 'dat is niet goed gepland' ofzoiets. Het ging om de toon, hij gaf de mensen van dat cementgedoe de schuld ervan dat zijn eigen familie niet stipte afspraken na kwam. Ik vond voor het eerst JM echt onrechtvaardig tegenover die mensen. De meneer van Wall of Fame reageerde wel met dat meestal de mensen die met hun hand in cement gaan al aanwezig zijn. Vond ik stoer van die man. Je komt wel op tv met zoiets. Vind het echt naar dat ik het zeggen moet, want JM geloofde ik in zijn voorkomen van sympathieke vent. Carmen suste de boel; plus voor haar.
Aflevering van vanavond was wel aardig. Heb betere gezien. Shania is niet op d'r mondje gevallen maar dat mag best. Vind Kelly ook lekker spontaan. tja, die Debby is duidelijk overspannen op het moment van vakantie. Ze zijn al bijgetrokken zoals we weten.
Tot de volgende keer!
Hahaha een echte fan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist 1.30 euro betaald om de herhaling van vanavond 23.00 te kunnen zien![]()
Kan niet slapen zonder![]()
nu lekker
Hoezo verslaafd?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist 1.30 euro betaald om de herhaling van vanavond 23.00 te kunnen zien![]()
Kan niet slapen zonder![]()
nu lekker
Ja, dat is waar ja, ze waren ook wat te vroeg inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.
Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.
"Gebruiken jullie al die knopjes?"
Toch fijn dat retards ook gewoon mee mogen vliegen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:03 schreef Starlie het volgende:
Om Fay moest ik weer erg lachen, wat een schatje is dat!!! Echt een grappig kind.
wat denk je dan om te beginnen over wat er allemaal mis kan gaan tijdens het vliegen met je twee jonge kinderen ook in de cockpit, da's vragen om een gevalletje vliegangst bij die 2. Gelukkig waren die 2 aan het rondkijken en leken ze niets van de vraag mee te krijgen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.
"Gebruiken jullie al die knopjes?"
Toch fijn dat retards ook gewoon mee mogen vliegen.
*high fivedquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaar![]()
Dat geleuter van hem over Debby's kontje.Ja want zo'n grote oma-broek maakt haar kont groot.
![]()
Die gast heeft homo op z'n voorhoofd staan, want er is geen man die zó op het uiterlijk let bij een vrouw en helemaal niet met het strakke figuur van Debby, waar niks negatiefs over valt te zeggen, lachwekkend
Die verloving is ook alleen maar om de relatie weer wat nieuws te brengen.![]()
En terecht hij had haar zo BOTS op haar neus moeten doen. Mevrouw raakt eerst de paspoorten kwijt, gaat vervolgens slapen terwijl Nicolas met de kids zit opgescheept om vervolgens te zeggen dat hij lui is..... het blijft een kutwijf.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Burlapeater het volgende:
Ik vond Nicolais erg agressief reageren toen Debby zei dat hij lui was.
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.
Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania!dat wordt leuke tv met die 2
Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.
Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.![]()
dat dacht ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Kelly en Sam zijn tien jaar getrouwd en ze vieren dit met een romantische citytrip naar New York. Terwijl een vriend op het huis zal passen, brengt Jean-Marie hen naar de luchthaven. Ook Carmen en Debby zijn al vroeg op pad. Carmen heeft al een tijd last van overtollige huid aan haar oogleden. Na lang aarzelen gaat ze langs bij de plastisch chirurg om de mogelijkheden van een operatie te bespreken. Debby zorgt voor de morele steun. In Brasschaat staat Bruce een nieuwe uitdaging te wachten, namelijk zonder wieltjes fietsen. 's Avonds maken Carmen en Jean-Marie het mooie weer op de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren in Hasselt. Sam en Kelly zijn ondertussen geland in New York. Nadat ze zijn ingecheckt in hun hotel, besluiten ze een taxi te nemen naar... een Belgisch café. En de eigenaar blijkt een enorme fan te zijn van Jean-Marie.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef Mula het volgende:
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
zo klink jij ook als je ziek bentquote:Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"
Dat duurde nog twee weken toen
Yes.quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?
Jammerquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Yes.Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
Donderdag komen de Pfaffs terug van vakantie en gaat hij dood. Dan komt volgende week ergens de begrafenis-aflevering en de Bompa-compilatieafleveringquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hah zit je erop te wachten ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Nee, juist niet, vind Bompa juist leuk. Ik reageerde alleen op wat Rauzer zei.quote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hah zit je erop te wachten ofzo
Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
Dat zeggen wij hier ook altijd van lelijke kinderen!quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:
Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
Mooi zoquote:
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
Jeej!!!
Toch nog!
Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
Nee, want Keano trok aan zn broek en toen zag je zn kontspleet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was. Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
Ja ik zat ook al te denken van hier klopt iets niet.. maar misschien bedoeld ze 7 jaar niet op verlof geweest zonder haar familie ofzo...quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Ik snap deze zin niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Volgens bedoelt hij dat er altijd vermeld wordt dat Debby nooit vrije dagen heeft/ op vakantie gaat maar altijd maar werkt (al 7 jaar dus). Maar nu wel in het vliegtuig zat naar Barbadosquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!quote:
Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
Nee maar ik begreep je dan ook gelijkquote:
Eventjes misschien maar het duurde nogalquote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
vind je het gek? ik zou ook woest zijn in eerste instantie hoor... lig je lekker warm te doezelen in de zon flikt iemand je zoiets.
Inderdaad! Naast de kapsels beiden vaak een trainingspak, kauwgom (en dan met de mond open kauwenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef amaranta het volgende:
Debby en Nicolas lijken wel broer en zus met zo;n precies zo'n kapsel he...
(dat hoor je toch vaker, dat (getrouwde) stellen in de loop der jaren steeds meer op elkaar gaan lijken?)
Ja, klopt, dat was op Barbados!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Lady-Miekie het volgende:
Oh deze is toch met die neger (was het neger?) opmerking ofzo? Of was het nou dat JM een soort nep-kickje uitdeelde aan een zwarte medewerker?
Ja, ik vind hem wel een speedotype ja. Zo ranzig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Mirjam30 het volgende:
Dave is ook erg sexy in zijn zwembroek!
Maar eh, geen Speedo's toch? Nicolas heeft zeker niks anders.
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesboquote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nicolas ziet er uit als een homo en Debby met dat vreselijke korte haar in de vorige seizoenen als een lesbo
Maar broer en zus werkt ook goed ja
Heeft Debby eigenlijk ook wel vriendinnen of alleen homo vriendjes die ze van de visagie kent?
Yepquote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesbo![]()
![]()
Jij kent het clichebeeld niet van een kort opgeschoren potten-kapsel?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesbo![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef amaranta het volgende:
In Frankrijk moeten mannen dus zulke broekjes aan he, in sommige zwembaden.
ja, kun je een beetje visualiseren???quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Hehe, ja idd normaal zie je het niet snel, ik zeg altijd maar zo; een speedo is voor mensen die echt wedstrijdzwemmen enzo
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, kun je een beetje visualiseren???
Heel die lies (van de man) vol met schaamhaar enzo. Ziet er gewoon smerig uit.
er zijn volgens mij wel een paar afleveringen gedaan dat ze wat met vriendinnen ging doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent het clichebeeld niet van een kort opgeschoren potten-kapsel?
Dat gedrag ook van haar, kenau ten top.
Daarom vroeg ik al, heeft ze wel vriendinnen of alleen maar mannen om zich heen met dat gezellige gedrag van haar.
Zie je,...pot!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef dollce het volgende:
[..]
er zijn volgens mij wel een paar afleveringen gedaan dat ze wat met vriendinnen ging doen.
wist dat deze opmerking zou komenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Crientj het volgende:
Waarom hebben de 3 dochters allemaal zo'n zwart kanten sjaal om hun hoofd heen geslagen?
Sorry, maar het ziet er nogal raar uit met die zonnebrillen er dan bij.
aaah daar is iequote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus wat een decadente vertoning die begrafenis. Sinds wanneer hou je je zonnenbril op je kop in de kerk? Leek wel een scene uit de godfather.
snap nog steeds niet dat mensen daar zoveel commentaar op gehad hebben en hebben...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus wat een decadente vertoning die begrafenis. Sinds wanneer hou je je zonnenbril op je kop in de kerk? Leek wel een scene uit de godfather.
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek. Die kanten hoofddingen misschien.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Das gewoon ouderwets zuidelijk katholiek hoor, helemaal niet heel erg raar, en wel erg passend bij hun vind ik.
Ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek.
Klopt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Die kleding van de zussen was toch de wens van Bompa?
ik dus ook precies deze gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb zo'n beetje alle afleveringen twee keer gezien maar deze heb ik dus al twee keer gemist
"ge bent zot!!"quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:
JM: "Hij was nooit nie kwaad"
Behalve als JM zich verkleedde als duivel!
GIJ ZOT!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:
JM: "Hij was nooit nie kwaad"
Behalve als JM zich verkleedde als duivel!
Die kanten hoofddingen heus wel, en een zonnebril opzetten als je de hele dag loopt te janken vind ik persoonlijk echt niet heel erg vreemd hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek. Die kanten hoofddingen misschien.
Overigens valt me dat op, als ik naar de Spaanse tabloidzenders kijk, en er daar een celeb is overleden, iedereen ook met een zonnebril rondloopt. Verberg je je betraande ogen ofzo.
Ik kan je de hand schudden... Precies hetzelfde verhaal hierquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb zo'n beetje alle afleveringen twee keer gezien maar deze heb ik dus al twee keer gemist
Ik vind het ook niet vreemd, helemaal niet als je bedenkt dat er weet ik veel hoeveel camera's op je gericht zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kanten hoofddingen heus wel, en een zonnebril opzetten als je de hele dag loopt te janken vind ik persoonlijk echt niet heel erg vreemd hoor.
Ik had deze dus ook gemist de vorige keren, psies deze aflevering elke keer, nu eindelijk wel gezien dus.
Volgens mij kun je langer uitslapen, de herhalingen zijn tegenwoordig laterquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Mirjam30 het volgende:
Nou, en ik kan mezelf ook toevoegen aan het rijtje ik-heb-alle-afleveringen-van-de-pfaffs-al-gezien-maar-de-aflevering-met-de-begrafenis-van-bompa-nog nooit.
Zag vandaag alleen het laatste stukje, wist niet dat het al zover was? Stond ook niet in mijn tv gids, daar stond in dat ze van de laatste dagen op Barbados aan het genieten waren? Maar ik heb alleen het laatste stukje gezien, dus misschien dat daar de aflevering mee startte.
En, wat een geluk, ik ben morgen vrij! Dat wordt dus om 10.25 voor de buis zitten!
dan zit je daar een uur te vroegquote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Mirjam30 het volgende:
Nou, en ik kan mezelf ook toevoegen aan het rijtje ik-heb-alle-afleveringen-van-de-pfaffs-al-gezien-maar-de-aflevering-met-de-begrafenis-van-bompa-nog nooit.
Zag vandaag alleen het laatste stukje, wist niet dat het al zover was? Stond ook niet in mijn tv gids, daar stond in dat ze van de laatste dagen op Barbados aan het genieten waren? Maar ik heb alleen het laatste stukje gezien, dus misschien dat daar de aflevering mee startte.
En, wat een geluk, ik ben morgen vrij! Dat wordt dus om 10.25 voor de buis zitten!
Of het opnemen? Of het downloaden?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef Mirjam30 het volgende:
Aha, bedankt voor de tip allemaal! Ik zie het nu ook in de gids staan, komt door Koffietijd! Maar dat is dus niet gunstig, want om 11.30 ben ik niet meer thuis!![]()
Dat wordt dan denk ik ¤ 1,30 doneren aan RTL......
Nee, gewoon downloaden via torrents of nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
Downloaden? Je bedoelt dus RTL Gemist? Dat moet je betalen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, gewoon downloaden via torrents of nieuwsgroepen
quote:
Oh nou, ik ken zat mods die alleen van het woordje al gaan steigerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Rauzer het volgende:
Het plaatsen van downloadlinks mag niet, dus dat doe ik niet. Maar ik mag toch best zeggen dat je mag downloaden, dat doet iedereen!
Zeg dat wel ja, kan niet tegen drank blijkbaar.quote:
Het ergste vond ik nog dat ie z´n zoontje op zat te stoken om tegen z´n moeder ´´wij willen tieten zien´´ te zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, kan niet tegen drank blijkbaar.
Wat een heerlijke relatie
Van d'n wikipediaquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Refurb het volgende:
De Pfaffs downloadenWas ik nooit op gekomen! Ik dacht, zal nergens te downloaden zijn.. Zo'n amateurproductie, nja morgen maar 's zoeken. trouwens, hoe is bompa gestorven?
quote:Bij Jean-Marie en Carmen woonde sinds 1985 tot zijn overlijden ook de vader van Carmen, Edilbert Seth, in huis. "Bompa" overleed in de nacht van maandag 5 op dinsdag 6 maart 2007 in zijn slaap aan een hartaanval, nadat hij al eerder ziek was geweest. Hij werd 77 jaar.
Geen ideequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Refurb het volgende:.......trouwens, hoe is bompa gestorven?
Vond het gewoon genant hoe die Nicolas zich gedroeg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:
Ben totally omgeslagen wat betreft Debby en Nicholas. Wat genant om te zien dat hij zijn zoon wilde horen zeggen 'tieten' ... icm moeders, ik kan het bijna niet omschrijven. Die Nicholas is eigenlijk best kinderachtig.
Debby zou best beter kunnen krijgen, ziet er goed uit en lijkt me steeds leuker worden, alsof rust haar echt goed doet. Maar soms is Nicholas gezellig, maar dat is vrijwel altijd samen met Sam.
Vind Lindsey zo saai, dat komt door haar leventje dat zo perfect moet zijn. Ze heeft wel heel schattige kuiltjes trouwens. Fay is leuk, Bruce is Bruce.
Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.
Blijft wel een warme familie
Dan moet ze vooral gaan trouwen, gevalletje "hoe blaas ik m'n relatie nieuw leven in"quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef JaneDoe het volgende:
moet de aflevering nog bekijken
maar zo te lezen begint iedereen er nu achter te komen waarom debby al die jaren zo zuur was
Ik kijk nu ongeveer een jaar en de laatste maand zit ik elke Vrijdagavond toch met een gevoel "eh, was dit het nou, the same old same old". Voorheen vond ik het achteraf dan een leuke aflevering, dat roep ik nu ook al een aantal weken niet meer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:
Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.
Nou dat vond ik idd helemaal genant. En Nicolas maar doorgaan en doorgaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef JaneDoe het volgende:
je zag gewoon dat keano zich af en toe geen raad wist met de situatie
Eh, ik heb geen dvd-recorder (schaam) en ik weet niet hoe je moet downloaden via die nieuwsgroepen (schaam).quote:
Nou onze mediarecorder heeft maarliefst 7 minuten opgenomen van de pfaffsquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:27 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Eh, ik heb geen dvd-recorder (schaam) en ik weet niet hoe je moet downloaden via die nieuwsgroepen (schaam).Dan blijft RTL gemist over......
Vooral in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat de kinderen meer naar Debby trekken dan naar Nicolas. Vooral op vakantie in Mexico vond ik de kindjes erg lief voor Debby. Bijv. op het strand met de cocosnoten. Nicolas zegt tegen een van de jongens dat het sap niet voor mama is (en behoorlijk serieus ook nog, had niet het idee dat het alleen maar klieren was van nicolas!), maar hij trekt zich er niks van aan en geeft het toch aan mama.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:26 schreef Extranenergy het volgende:
Ja, genant he AnneLo!!! Stel dat Keano ouder wordt en zijn vader gedraagt zich nog zo.. ik zou me ongemakkelijk voelen als ik Keano was. Nu zag je ook al dat hij niet enthousiast was en als een gek op die handen van zijn vader bleef klappen.............................
ja dat was zo mooi om te zien hoe keano zn papa op zn plek zetten "nee, papa, dit is ook voor mama"quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef Mula het volgende:
[..]
Vooral in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat de kinderen meer naar Debby trekken dan naar Nicolas. Vooral op vakantie in Mexico vond ik de kindjes erg lief voor Debby. Bijv. op het strand met de cocosnoten. Nicolas zegt tegen een van de jongens dat het sap niet voor mama is (en behoorlijk serieus ook nog, had niet het idee dat het alleen maar klieren was van nicolas!), maar hij trekt zich er niks van aan en geeft het toch aan mama.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Mirjam30 het volgende:
Ook zo belachelijk'Nicolas heeft het met Keano over vriendinnetjes en dat hij wel een vrouw moet hebben als hij later kindjes wil, dat kind is 5!!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
En die Lyndsey, mijn hemel, welke idioot komt er ook op om dat kleine kindje op die fiets te zetten?
Incompetent wijf is dat toch...
Ik vraag me bij Nicolas soms wel eens af hoe hij is zonder cameras. Debby is gek genoeg op hem om er niet alleen 2 kinderen mee te krijgen, maar ook nog om met hem te trouwen. Dus er zal-buiten het lijf- toch wel iets leuks aan hem zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het domme is nog dat hij het er ook kennelijk nooit over heeft, heb je nou zo'n klein bijdehandje als Kenji die er de hele dag over wauwelt, nou ja oke, maar Keano die snapte niet eens waar z'n vader het over had.
Maar z'n vader moest de hele dag over sex, vrouwen, sex, tieten en vrouwen praten![]()
Volgens mij hebben ze dat appartement met bijbehorende ruimte voor de zaak gewoon gekocht. Want anders hoefde Debby de huurcontracten voor die bloemenwinkel niet in orde te maken. En in het appartement is ook flink verbouwd.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef Refurb het volgende:
Ook opvallend is dat Sam-Kelly & Dave-Lindsey allemaal een eigen huis hebben gebouwd/verbouwd en dat Nicolas en Debby een appartementje hebben, dat ze volgens mij ook nog huren.
Dus volgens mij gaan die centjes ergens heeel anders naar toe?
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef Mula het volgende:
Misschien weet hij zich slecht een houding te geven voor de cameras? Dat hij daardoor een beetje stoer probeert te doen en over sex en tieten en vrouwen praat?
Echt wel!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brood uit de muur
hebben we hier in NL niet
Ik heb het nog nooit gezien. Vind het eigenlijk wel handig!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt wel!!Je ziet het niet vaak meer maar we hebben het hier wel!
Ja ik snap ook wel dat je die Bruce niet alleen laat fietsen als je zelf gaat fietsen, maar Fay is daar toch ook echt nog veel te klein voor, ga dan gewoon LOPEN met dat kind op een fietsje, nu flikkerde de fiets met Bruce dr op ook nog bijna om.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Fay zal niet ineens wegfietsen of rare fratsen uithalen, den Broes wel dus die moest achterop, maar ja dat Fay amper vooruit komt dat was ze vergeten?Waarom heeft zij ook geen 2 zitjes op de fiets
, dat snap ik al niet. Fay is nog veel te klein en Bruce heeft altijd acties, dus als je op de fiets alleen weg wilt moet je toch 2 zitjes hebben.
En Fay haar prinsesje, tja ze is toch veel kleiner, Bruce kan zelf de meeste dingen, Fay is nog veel te traag.
Ik zie dat verschil niet erg, ik zie meer "meer zorg voor de kleinste".
Dat is psies wat ik dr van denk jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Die overcompensatie bij Nicolaswat een kasthomo
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brood uit de muur
hebben we hier in NL niet
Het belang van broodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |