abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79636904

JM en Carmen

Familie Liébart-Pfaff

Familie Gooris-Pfaff

Familie Volders-Pfaff

Bompa

Elke werkdag op RTL7 rond de klok van 19:50 uur
En elke vrijdagavond nieuwe afleveringen op RTL4 rond 22:30 uur

vorige topic: De Pfaffs #16: "Dat mag niet he!"
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79636936
En Lindsy maar klagen maar wel tekenen voor nieuwe seizoen
Twinning = boring
pi_79637134
Ik denk dat ze ook indirect haar moeder even aanpakte voor het feit dat ze die bladen in huis heeft.
pi_79637142
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Fijn, nee, dat zeg ik ook niet , maar Lindsey draaide helemaal door. Kelly zou d'r schouders er voor ophalen.
Al vanaf haar geboorte, nou kind wat heb je er een last van gehad als 2 jarige

Ze filmen voor heel het land zelfs dingen als de bevalling aan toe, kom op zeg... en dan beginnen over privacy.
Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.
Maar als 2 jarige er last van hebben vond ik ook erg lachwekkend.
pi_79637161
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:31 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.

Nou hartverscheurend "Lindsey zwanger van een 3e" ongelofelijk, daar breekt je hart van hoor
En daar moest ze Dave ook nog over bellen. "Schrik niet"
En dan ervoor melden dat het maar goed is dat ze zo'n goeie relatie hebben. Maar wel Dave moeten bellen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:33:55 #6
225540 Pugg
Friends forever
pi_79637181
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:13 schreef Inca het volgende:
En Lindsy maar klagen maar wel tekenen voor nieuwe seizoen

Tja, als het geld maar goed is.................
pi_79637184
Kan iemand even een kruis door bompa trekken? :|
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79637237
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef dewintermuis het volgende:
Kan iemand even een kruis door bompa trekken? :|
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?
pi_79637299
Ik vond het eik best wel schattig en lief dat JM met een grijns en bewondering vertelde dat hij het nagel-zetten van Debby toch een kunst vond
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:50:09 #10
208890 June.
Seriously?
pi_79637420
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?
Precies.
Shine bright like a diamond.
pi_79637761
geen leuke topictitel? (tevens slechte tvp)
pi_79637851
Terug vind pfaff
pi_79638084
Terug Vind Pfaff
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:45:36 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79638193
Is het niemand opgevallen dat Nicolas en Debby grapjes maakten?
Met dat van dan kun je eindelijk eens voor me koken?
En wat ga jij dan doen?
Ja niks natuurlijk.
Geweldig, voor het eerst dat ze echt leuk waren
Lyndsey was echt vreselijk zeg.
Dave deed niet eens mee geloof ik he, of wel?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79638440
Leuke aflevering.Debby en Nicholas waren erg schattig en grappig samen,hun relatie is volwassener en het doet ze beide goed dat Debby nu een kleinere nagelstudio heeft.Ik ben benieuwd naar hun vakantie volgende week.

JM en Carmen bij de bar in het theater vond ik ook erg om te zien

Ik vind het vrij opvallend dat iedereen behalve Lyndsey, stabieler en gelukkiger overkomt.Na de belasting en vreemdgaan schandalen en Debby's ziekte lijkt het wel dat ze bijna allemaal wat meer tot bezinning zijn gekomen.

Lyndsey i.p.v. Debby is nu de stoorfactor en ik vind nog steeds dat ze het moederschap en de verhalen in de pers niet goed aan kan,ze blijft er maar over doorzagen
pi_79639667
Mijn god, die Lindsey . Als je niet wil dat er over je geroddeld wordt, moet je niet met je kop op tv komen. In haar geval helemaal, omdat zij haar bekendheid dankt aan haar optreden in een serie waarin haar privéleven centraal staat.
pi_79640289
boehoe de koe is verdrietig...
pi_79640595
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Go hard or go home
pi_79641507
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Nicolas en Debby grapjes maakten?
Ik vond Nicolas anders weer vermoeiend en weer ouderwets flauw tegen Debby.
Ploft ze na die eerste werkdag op de bank "wat zeg je ben je moe?"
"Ben je moe?"
Of is dat dat zogenaamd leuke humor? Dan zien we die al maanden toch

Nou wat is de relatie harmonieus, ik moet het nog zien
pi_79641525
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
pi_79642703
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Nog meer zwart geld....
pi_79644492
Wat ik trouwens niet vond kunnen afgelopen week. Toen Jean Marie, Lindsey en Nicolas ergens naar toe moesten en dat Lindsey en Nicolas vast stonden in de file.
Jean Marie stapt op een aantal politieagenten af om te vragen of ze Lindsey en Nicolas even uit de file kunnen halen . En dan doen ze het ook nog .

[ Bericht 0% gewijzigd door Pannenkoeken op 27-03-2010 16:00:34 ]
pi_79645430
Alsof ze wat anders nuttigs aant doen waren.
pi_79646436
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alsof ze wat anders nuttigs aant doen waren.
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?
pi_79646872
Wordt tijd dat ik weer ga kijken....
pi_79648793
Die monoloog van Lindsey ! Deed me denken aan Kelly nadat JM dat ongeluk in Italië had gehad . Bruce was wel lief !
Willem-Jan van Puffelen
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:05:31 #28
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_79650475
TVP! Dit topic mag ik natuurlijk niet missen
pi_79651271
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:38 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?
Ga huilen.
pi_79651476
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ga huilen.
Volwassen reactie weer.

Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
't es tit tat 't ut es!
pi_79651533
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Estelle_ het volgende:

[..]

Volwassen reactie weer.

Ik vind het ook belachelijk, ze zijn niet meer of minder dan de rest van de bevolking omdat ze met hun kop op tv komen.
JM kan best af en toe arrogant zijn, al wil hij vooral laten uitschijnen dat hij heel sympathiek is. Overal waar hij komt, denkt hij dat ze op hem staan te wachten.
Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
pi_79651720
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dit vind ik dus zo makkelijk. Je kent hem niet eens en toch weet je dit allemaal. Zoals ik hem zie in de series komt hij juist heel geintereseerd en totaal niet arrogant over.
Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan .
pi_79651801
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ken jij hem dan wel persoonlijk om dat laatste te weten? Eerst mij verwijten en dan doe je net hetzelfde.
Dat is een mening, hoe ik hem dus zie en blijkbaar kan dat dus erg verschillen.

Maar antwoord dan niet met 'ga huilen' als iemand een andere mening heeft, dat is pas makkelijk!
't es tit tat 't ut es!
pi_79652104
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik vind het anders vrij arrogant dat je de politie op laat draven omdat je dochter en schoonzoon in de file staan .
Ja, hoe asociaal was dat !
Willem-Jan van Puffelen
pi_79652604
TerugVindPfaff
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_79653076
Poeh he, die Lindsey gister. Het zit er wel hoog! Ik vond het wel sneu dat ze Bruce wegduwde toen hij haar wilde troosten.

En verder staat bij mij tegenwooridg maar de halve aflevering er op, ik heb m standaard ingeprogrammeerd staan maar niet meer op de goede tijd blijkbaar
pi_79653459
De tijd zou ik voortaan maar heel ruim nemen. X Factor begint volgende week geloof ik met liveshows, dus dat gaat weer enorm uitlopen.
pi_79654545
DWM vind 23:00 sowieso te laat, dan ligt ik al lang in mijn holletje te miepen.
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79656866
van mij mag het wel wat later komen!!! want nu moet ik steeds heen en weer zappen tussen lost en de pfaffs!!!
pi_79660569
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
pi_79660659
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Vond het eigenlijk wel lachwekkend dat de politie het ook daadwerkelijk deed toen JM het vroeg.
Dat dus. Ik vond het wel grappig dat hij het vroeg, maar dat ze het nog deden was ook weer ernstig.
Wel aardig van ze!
pi_79660707
Ziekte van Debby? What did I miss?
pi_79661124
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ziekte van Debby? What did I miss?
Ze was overspannen / had iets te veel gewerkt en zich druk gemaakt enzo. Is ze uiteindelijk voor in het ziekenhuis opgenomen.
pi_79663812
quote:

[..]

Volwassen reactie weer.

So true, en goed verwoord ook : )
pi_79663889
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:21 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Dat is het ook zeker. Zeker weer mensen die onder de indruk waren van "bekende mensen"
pi_79664037
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Grunsfan het volgende:
Poeh he, die Lindsey gister. Het zit er wel hoog! Ik vond het wel sneu dat ze Bruce wegduwde toen hij haar wilde troosten.
En verder staat bij mij tegenwooridg maar de halve aflevering er op, ik heb m standaard ingeprogrammeerd staan maar niet meer op de goede tijd blijkbaar
dat vond ik ook erg, broeske is een keer lief, krijgt ie als beloning een dauw en een boze blik van mama!
want ja, mama was veel te druk met hysterisch zijn om niks...

waarom heet dit topic niet; "ik zal u afdrogen"? dat zou een mooie geweest zijn
  zondag 28 maart 2010 @ 10:42:20 #47
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79664101
ik vond het contrast bij de ouders van Sam ook wel opvallend..
Eenvoudige volkswijk, eenvoudige mensen en dan komt luxe-poppetje Kelly binnenstappen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_79665005
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:42 schreef E.T. het volgende:
ik vond het contrast bij de ouders van Sam ook wel opvallend..
Eenvoudige volkswijk, eenvoudige mensen en dan komt luxe-poppetje Kelly binnenstappen

Daar moest ik een tijdje terug al om lachen eigenlijk, toen ik voor het eerst zag waar Sam z'n ouders wonen
  zondag 28 maart 2010 @ 11:49:02 #49
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_79665188
De ouders van Sam

Lekker gewoon het bord op schoot, oude juxebox in de hoek en gewoon balletjes in de soep i.p.v. kreeft
  zondag 28 maart 2010 @ 12:10:25 #50
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_79665672
quote:

[..]

Volwassen reactie weer.

Inderdaad, "El Sympathico"

Het ergst vind ik als hij gaat speechen en daar alle cliché's bijhaalt.

En "nooit vergeten waar u vandaan komt he" en dan daarna de voorgesigneerde foto's van jezelf uitdelen.
pi_79666072
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:10 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Inderdaad, "El Sympathico"

Het ergst vind ik als hij gaat speechen en daar alle cliché's bijhaalt.

En "nooit vergeten waar u vandaan komt he" en dan daarna de voorgesigneerde foto's van jezelf uitdelen.
Nounou dat is erg.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:37:35 #52
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_79666414
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:25 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nounou dat is erg.
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:53:55 #53
208890 June.
Seriously?
pi_79666861
JM vind ik zeker niet het leukste familielid, maar om nou te zeggen dat hij niet sympathiek is? Hij heeft het beste met iedereen voor, staat altijd voor mensen klaar etc. En dat hij dan vervolgens weer handtekeningen uitdeelt en overal advertenties op zijn kleding heeft staan vind ik iets anders, dat is gewoon commercieel. Of ik zoiets had gedaan is dan weer een tweede..
pi_79667387
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef June. het volgende:
JM vind ik zeker niet het leukste familielid, maar om nou te zeggen dat hij niet sympathiek is? Hij heeft het beste met iedereen voor, staat altijd voor mensen klaar etc. En dat hij dan vervolgens weer handtekeningen uitdeelt en overal advertenties op zijn kleding heeft staan vind ik iets anders, dat is gewoon commercieel. Of ik zoiets had gedaan is dan weer een tweede..
Heb wel respect voor hem, heeft altijd tijd voor een praatje of een handtekening uitdelen, waar hij ook is en hoe druk hij het heeft.
En daarbij komt nog dat hij het heel slim heeft aangepakt, om nog zo lang na zijn voetbalcarrière overal nog voor gevraagd te worden.
pi_79667588
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Same here.

Ik neem het programma meestal op en dan spoel ik gewoon alle stukjes met JM door, en zeker die 'speeches'.
't es tit tat 't ut es!
pi_79668411
Ben ook geen grote fan van JM maar hij maakt inderdaad wel altijd tijd voor de mensen die daar op zitten te wachten, van de week ook weer die dronken jongens uit Amsterdam. En hij probeert altijd iets aardigs/persoonlijks te zeggen. Dat dat niet altijd goed uit de verf komt.. (zoals met zijn Enschede opmerking..) tja, dat is dan weer een tweede.

Ik vind de Pfaffs eigenlijk gewoon schatten van mensen en ik zou willen dat ik zo'n familie(band) had, lijkt me super gezellig. En dat ze totaal anders zijn dan ik, een andere smaak hebben en qua opvoeding (spenen, verwennen) en zwangerschap (drinken) andere keuzes maken, tja, ook daarin zijn het maar mensen. Ik vind het in ieder geval leuk dat ze alles aangrijpen om er een feestje van te maken, dat ze op hun manier superlief voor hun kinderen zijn en dat ze gek zijn om zich zo te laten volgen door camera's en daar mag je wat mij betreft best af en toe van balen. Ook al "weet je dat van te voren" ...alsof je nooit meer iets mag zeggen over iets wat je van te voren had kunnen weten. Vind ik zo'n dooddoener. Toen ik ging werken wist ik ook van te voren dat ik er elke dag vroeg uit moest. Toch sta ik elke ochtend weer te vloeken als de wekker gaat....
pi_79670171
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Grunsfan het volgende:
Ben ook geen grote fan van JM maar hij maakt inderdaad wel altijd tijd voor de mensen die daar op zitten te wachten, van de week ook weer die dronken jongens uit Amsterdam. En hij probeert altijd iets aardigs/persoonlijks te zeggen. Dat dat niet altijd goed uit de verf komt.. (zoals met zijn Enschede opmerking..) tja, dat is dan weer een tweede.

Ik vind de Pfaffs eigenlijk gewoon schatten van mensen en ik zou willen dat ik zo'n familie(band) had, lijkt me super gezellig. En dat ze totaal anders zijn dan ik, een andere smaak hebben en qua opvoeding (spenen, verwennen) en zwangerschap (drinken) andere keuzes maken, tja, ook daarin zijn het maar mensen. Ik vind het in ieder geval leuk dat ze alles aangrijpen om er een feestje van te maken, dat ze op hun manier superlief voor hun kinderen zijn en dat ze gek zijn om zich zo te laten volgen door camera's en daar mag je wat mij betreft best af en toe van balen. Ook al "weet je dat van te voren" ...alsof je nooit meer iets mag zeggen over iets wat je van te voren had kunnen weten. Vind ik zo'n dooddoener. Toen ik ging werken wist ik ook van te voren dat ik er elke dag vroeg uit moest. Toch sta ik elke ochtend weer te vloeken als de wekker gaat....
Ben het helemaal met je eens. Niemand wil toch graag dat er allerlei dingen over zijn/haar familie gezegd wordt. En bovendien, nu klaagt Lindsey er over, maar over het algemeen zeggen ze er maar weinig over.
pi_79670213
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:53 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Niemand wil toch graag dat er allerlei dingen over zijn/haar familie gezegd wordt. En bovendien, nu klaagt Lindsey er over, maar over het algemeen zeggen ze er maar weinig over.

Het gaat toch ook alleen om Lindsey? Die compenseert het gedrag voor de hele familie.
Laatst bij Peter van der Vorst ook al, maar Vrijdag topte alles
pi_79674680
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het gaat toch ook alleen om Lindsey? Die compenseert het gedrag voor de hele familie.
Laatst bij Peter van der Vorst ook al, maar Vrijdag topte alles
Tja, misschien is het in dezelfde periode opgenomen, en zat het haar op dat moment heel hoog.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:30:17 #60
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_79674940
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Grunsfan het volgende:

Tja je weet niet hoe hij is zonder camera. Ik vind hem totaal niet sympathiek .
pi_79675551
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Naar die term ben ik al heel lang op zoek!
  zondag 28 maart 2010 @ 18:32:18 #62
208890 June.
Seriously?
pi_79676630
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:30 schreef fredjanssen het volgende:

[..]

Tja je weet niet hoe hij is zonder camera. Ik vind hem totaal niet sympathiek .
Nee, maar op camera vind ik hem wel sympathiek. Jij vind dus niet dat hij overal voor iedereen klaar staat?
  zondag 28 maart 2010 @ 18:48:37 #63
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_79677072
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef June. het volgende:

[..]

Nee, maar op camera vind ik hem wel sympathiek. Jij vind dus niet dat hij overal voor iedereen klaar staat?
Hoezo voor iedereen klaar staan dan? Negen van de tien keer is het gewoon een schnabbel, waarvoor hij dan later weer vergeet *kuch* belasting af te dragen.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:56:55 #64
208890 June.
Seriously?
pi_79677327
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Hoezo voor iedereen klaar staan dan? Negen van de tien keer is het gewoon een schnabbel, waarvoor hij dan later weer vergeet *kuch* belasting af te dragen.
Voor de familie, fans die zomaar voor de deur staan en vrienden van de familie Pfaff?
  zondag 28 maart 2010 @ 19:12:16 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79677771
JM vind ik in het nieuwe seizoen wel beter te hebben
pi_79679602
Jahoor ben ik eens twee dagen niet online, zijn jullie ondertussen gewoon alweer een topic verder...

Goed bezig!
pi_79685972
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:56 schreef June. het volgende:

[..]

Voor de familie, fans die zomaar voor de deur staan en vrienden van de familie Pfaff?
Hij is gewoon niet oprecht sympathiek, dat jij dat nou niet ziet
pi_79687216
En jij bent wel altijd oprecht aardig tegen iedereen die je tegenkomt?

Begrijp me goed, ik kan er ook niet altijd naar kijken hoe JM doet. Hoe hij denkt dat iedereen voor hem komt, als hij zijn auto alleen al ergens parkeert. Maar ik denk dat een heleboel andere BN-ers of BV-ers, of semiberoemdheden, een stuk minder enthousiast reageren op elke halve zool die iets van hem wil. En of dat nou oprecht is of niet, en waarschijnlijk niet maar ook dat is logisch, hij doet in ieder geval zijn best. Ik vind het ook vaak tenenkrommend maar he, die man is gewoon ook niet zo slim en moet ook maar en manier vinden om met al die aandacht om te gaan....
pi_79687926
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:00 schreef Grunsfan het volgende:
En jij bent wel altijd oprecht aardig tegen iedereen die je tegenkomt?

Begrijp me goed, ik kan er ook niet altijd naar kijken hoe JM doet. Hoe hij denkt dat iedereen voor hem komt, als hij zijn auto alleen al ergens parkeert. Maar ik denk dat een heleboel andere BN-ers of BV-ers, of semiberoemdheden, een stuk minder enthousiast reageren op elke halve zool die iets van hem wil. En of dat nou oprecht is of niet, en waarschijnlijk niet maar ook dat is logisch, hij doet in ieder geval zijn best. Ik vind het ook vaak tenenkrommend maar he, die man is gewoon ook niet zo slim en moet ook maar en manier vinden om met al die aandacht om te gaan....
Je weet toch helemaal niet of hij dit ook allemaal doet wanneer de camera's niét draaien? Uiteraard wil hij dan zijn beste beentje voor zetten, net zoals de rest van de familie.
En op de meeste evenementen wordt hij er gewoon voor betaald, om 'El Sympathico' uit te hangen.
't es tit tat 't ut es!
pi_79688947
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Estelle_ het volgende:

[..]

En op de meeste evenementen wordt hij er gewoon voor betaald, om 'El Sympathico' uit te hangen.
Euh ja, daar heeft ie zo'n beetje zijn beroep van gemaakt ja en blijkbaar zijn er genoeg mensen die daarvoor willen betalen want hij leeft er leuk van. En daar kunnen wij dan weer allemaal naar kijken en commentaar op geven.
pi_79695134
Mensen het is gewoon een grotere fakerij, maar wel vermakelijk
.
pi_79697751
Die Lindsey vrijdag, wat een drama zeg!!
pi_79700846
quote:
Op maandag 29 maart 2010 01:57 schreef fredjanssen het volgende:
Mensen het is gewoon een grotere fakerij, .
*valt flauw
Is er dan niets meer echt??
Go hard or go home
pi_79712023
Ja hallooo piepeloi, Zeg, is het hier al gemeld dat Nicolas zijn Debby ten huwelijk gaat vragen?
Hij gaat het officieel nog aan JM vragen en daarna pas aan haar. Maar ik las het net op vtm. dus inmiddels zal hij dit toch allang gedaan hebben. of zit ik hier nou echt slaapverwekkend OUD nieuws te verkondigen? hahaha...
pi_79712911
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Annie1980 het volgende:
dat Nicolas zijn Debby ten huwelijk gaat vragen?
Hij gaat het officieel nog aan JM vragen en daarna pas aan haar.

Foto's en films van het aanzoek hebben we al lang en breed gehad
pi_79717163
TVP

De boekskes van ons tanti Lindseyke!

Ik ging bijna meehuilen.
pi_79721156
Wat voor apparaat had Lindsey besteld? Ik dacht dat ze daadwerkelijk zou gaan trainen
pi_79721290
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:31 schreef Rianne84 het volgende:
Wat voor apparaat had Lindsey besteld? Ik dacht dat ze daadwerkelijk zou gaan trainen
Ja, dit is wel erg lui en gemakkelijk zo .
pi_79721702
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Annie1980 het volgende:
Ja hallooo piepeloi, Zeg, is het hier al gemeld dat Nicolas zijn Debby ten huwelijk gaat vragen?
Hij gaat het officieel nog aan JM vragen en daarna pas aan haar. Maar ik las het net op vtm. dus inmiddels zal hij dit toch allang gedaan hebben. of zit ik hier nou echt slaapverwekkend OUD nieuws te verkondigen? hahaha...
Ja dat is al oud nieuws.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:00:13 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79722532
Shania met een glas rode wijn
Opvolgster van Carmen is al gevonden
  maandag 29 maart 2010 @ 21:00:52 #81
125420 Starlie
pi_79722562
Zat net de nieuwste aflevering te kijken en ik verbaasde me echt over de vraag van Debby aan Nicolas.. ze vraagt aan hem: " is Kelly hier eigenlijk al eens geweest"? Ze gingen een etentje geven bij hun thuis om te vertellen dat ze gaan trouwen...

Nou zei Nicolas volgens mij is ze alleen beneden geweest om haar nagels te laten doen... Ik kan daar echt niet over uit dat als je al jaren daar woont dat je zus nog nooit je huis heeft gezien...

Maar ja.. wie ben ik.. dus kom maar met het commentaar....
pi_79723025
Dat handtekeningen uitdelen ! JM zegt ineens dat ie klaar is, de voorzitter vraagt of iedereen al gehad heeft en echt gewoon die hele rij steekt zijn hand op. Wat een knulligheid zeg !
Willem-Jan van Puffelen
pi_79723630
Kenji: no way
pi_79723909
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Shania met een glas rode wijn
Opvolgster van Carmen is al gevonden
Was dat niet gewoon een wijnglas met cola erin?
  maandag 29 maart 2010 @ 21:29:18 #85
125420 Starlie
pi_79724002
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Gezien de blik van Sam niet...
pi_79724027
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef Starlie het volgende:

[..]

Gezien de blik van Sam niet...
Die heb ik niet gezien, dat zou wel erg zijn dan zeg .
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 21:43:07 #87
240917 Mula
pi_79724665
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Zat net de nieuwste aflevering te kijken en ik verbaasde me echt over de vraag van Debby aan Nicolas.. ze vraagt aan hem: " is Kelly hier eigenlijk al eens geweest"? Ze gingen een etentje geven bij hun thuis om te vertellen dat ze gaan trouwen...

Nou zei Nicolas volgens mij is ze alleen beneden geweest om haar nagels te laten doen... Ik kan daar echt niet over uit dat als je al jaren daar woont dat je zus nog nooit je huis heeft gezien...

Ja, dat vroeg ik mij ook al af! En gezien de vraag van Bruce of ze bij Debby thuis ook veel speelgoedautos hebben en de plotselinge verlegenheid van Faye, had ik ook niet het idee dat Lyndsay daar vaak komt!

Af en toe vraag ik me af of niet gewoon alles in scene is gezet!
pi_79726785
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja, dat vroeg ik mij ook al af! En gezien de vraag van Bruce of ze bij Debby thuis ook veel speelgoedautos hebben en de plotselinge verlegenheid van Faye, had ik ook niet het idee dat Lyndsay daar vaak komt!

Af en toe vraag ik me af of niet gewoon alles in scene is gezet!
Tuurlijk is bijna alles fake. Ze bepalen gewoon zelf toch wat ze willen uitzenden.

[ Bericht 4% gewijzigd door fredjanssen op 29-03-2010 22:37:05 ]
pi_79729204
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:

Heb 1 keer gezien dat Kelly bij Debby in huis was. Debby was toen zwanger. Debby had schildersspullen van Nicolas gekregen, en zij hebben toen samen een schilderij gemaakt.
Maar vind sowieso dat je weinig ziet dat de zussen bij elkaar thuis komen in de uitzendingen. Eigenlijk alleen maar bij JM en Carmen thuis.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 23:08:01 #90
240917 Mula
pi_79729270
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef fredjanssen het volgende:

[..]

Tuurlijk is bijna alles fake. Ze bepalen gewoon zelf toch wat ze willen uitzenden.
Ik had het meer over een reallife soap zoals The Hills waar met een script wordt gewerkt. Dat ze zelf bepalen wat er uitgezonden wordt lijkt me logisch.
pi_79729560
Ik wil graag die nieuwste aflevering ook zien! Kan dat online?
We hebben wel een Belgische zender maar VTM niet geloof ik...

Vond het wel een gezellig aflevering vandaag. Carmen was wel gezellig deze keer.
pi_79731940
Wat mij opviel aan de 'oude' afleveringen was dat Kelly en Carmen het speentje van Liam in de champagne doopte en het hem telkens in de mond stopte. Debby was daar totaal niet blij mee.

Lindsey een luie doos is, ook ik dacht dat ze lekker zou sporten, komt opeens een futuristische kist naar boven. Ja zo kan ik ook wel van die vetranden afkomen.

En die obsessieve alles op slot doen in het huis, zowel overdag als in de vroege avond.

Bompa word ook als een kleuter in de hoek gezet, mag niet eens zijn wijntje drinken.

En Jean Marie die bij het weggaan bij de sportclub niet eens die 3 kinderen een handtekening gaf.
Ook vrij bot van nee die zijn op.
pi_79732944
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:04 schreef Burlapeater het volgende:
Wat mij opviel aan de 'oude' afleveringen was dat Kelly en Carmen het speentje van Liam in de champagne doopte en het hem telkens in de mond stopte. Debby was daar totaal niet blij mee.

Lindsey een luie doos is, ook ik dacht dat ze lekker zou sporten, komt opeens een futuristische kist naar boven. Ja zo kan ik ook wel van die vetranden afkomen.

En die obsessieve alles op slot doen in het huis, zowel overdag als in de vroege avond.

Bompa word ook als een kleuter in de hoek gezet, mag niet eens zijn wijntje drinken.

En Jean Marie die bij het weggaan bij de sportclub niet eens die 3 kinderen een handtekening gaf.
Ook vrij bot van nee die zijn op.
De speen doopte Kelly in de kinderchampagne, dus geen normale champagne. 'k Vond Debby maar overdreven reageren.
Bompa had zeker al genoeg wijntjes gehad, dat heb ik niet mee gekregen. Maar anders krijgt ie z'n wijntjes echt wel binnen.

Wat bedoel je met alles obsessief op slot doen, de deuren? Want als je dat bedoelt, ik heb ook altijd de deuren op slot, ook overdag. Heb één keer meegemaakt dat ik de achterdeur niet op slot had. Kom ik van boven staat er ineens een wildvreemde vent in onze keuken. Hij rende gelukkig direkt weg, maar dat hoef ik echt niet weer mee te maken.
pi_79732963
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ja, volgens mij ook hoor.
pi_79735910
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Foto's en films van het aanzoek hebben we al lang en breed gehad
Zie je, het kon ook niet anders. Ik had nog even snel gekeken of ik er misschien hier iets over zag, maar ja... je kunt moeilijk alle berichten doorlezen... maar uhm... foto's?? goh, sorry hoor, ik heb even onder een steen gelegen.
pi_79736900
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:03 schreef Annie1980 het volgende:

[..]

Zie je, het kon ook niet anders. Ik had nog even snel gekeken of ik er misschien hier iets over zag, maar ja... je kunt moeilijk alle berichten doorlezen... maar uhm... foto's?? goh, sorry hoor, ik heb even onder een steen gelegen.

No worries Het was grappig omdat je schrijft "hij gaat haar vragen" alsof het nog moet gebeuren Terwijl het al gebeurd is en ook al lang de pers in is
pi_79738681
Al die hometrainers langs de rand van het zwembad

Ik ben benieuwd of ze ooit allemaal tegelijk gebruikt worden, wat een verspilling.
Syl moet winnen!
pi_79764625
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Heb 1 keer gezien dat Kelly bij Debby in huis was. Debby was toen zwanger. Debby had schildersspullen van Nicolas gekregen, en zij hebben toen samen een schilderij gemaakt.
Maar vind sowieso dat je weinig ziet dat de zussen bij elkaar thuis komen in de uitzendingen. Eigenlijk alleen maar bij JM en Carmen thuis.
Je bent me voor, daar zat ik ook aan te denken. Je ziet de zussen idd nauwelijks bij elkaar thuis. Misschien gebeurt dat wel, maar dan wordt het niet opgenomen. En Debby was altijd druk aan het werk, dus daar zal sowieso weinig familie langs zijn geweest de afgelopen jaren.
pi_79764833
Degenen die de afleveringen op/via VTM kijken hebben dit al gezien, maar voor alle anderen hier het filmpje waarin de familie van het huwelijk op de hoogte wordt gebracht! Vind vooral de reactie van de moeder van Nicolas erg lief!

http://www.vtm.be/de-pfaffs/rozen-met-een-boodschap
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:41:40 #100
125420 Starlie
pi_79768637
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Mirjam30 het volgende:
Degenen die de afleveringen op/via VTM kijken hebben dit al gezien, maar voor alle anderen hier het filmpje waarin de familie van het huwelijk op de hoogte wordt gebracht! Vind vooral de reactie van de moeder van Nicolas erg lief!

http://www.vtm.be/de-pfaffs/rozen-met-een-boodschap
Ja die reactie was echt Lijkt me ook echt een heel lief mens!!!
pi_79789546
Jammer dat ik de afleveringen van 20:00 al gezien heb.
Herhaling
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:07:36 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79801787
Sam: "Brasschaat met een of twee SSen"
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:27:32 #103
176471 oh-oh
pi_79802738
JM met die fans, das echt wel vreselijk lief toch he!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_79804652
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Paris_Texas het volgende:
Al die hometrainers langs de rand van het zwembad

Ik ben benieuwd of ze ooit allemaal tegelijk gebruikt worden, wat een verspilling.
ik moest ook heeul hard lachen
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam: "Brasschaat met een of twee SSen"
Dat jong ken net z'n veters strikken, neem 't em niet kwalijk : ' )
pi_79805599
Die groep hometrainers zijn voor zijn wielerploeg.

Verder leuke aflevering weer. Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de nieuwste afleveringen,
fijn die stukjes film op vtm. Vind Kelly en Sam zo niet passen fysiek... zo'n klein mannetje en een echte vrouw.
Maar ze zijn verliefd en blij; that's the important|!
pi_79843088
Handig; zo'n huisvriend die voor je strijkt!
  donderdag 1 april 2010 @ 20:04:11 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79843203
Wat dacht je van die Roomba die voor je zuigt
Kan Nicolas zich volledig op zijn hobby richten
pi_79843258
Zo, tien minuutjes Pfaffs en het volgende valt mij op vandaag:

- Nicolaas ziet eruit als een zwerver in dat joggingpak wat volgens mij nog van Debby is ook.
- Jose Maria moet natuurlijk Jose Mourinho zijn, trainer van Inter.

Daarnaast vraag ik mij altijd het navolgende af; ik heb een grote groep vrienden en een nog grotere groep kennissen en familie. In die hele groep mensen zit 1 oom die op niet hetero is, laat er dan nog een tussen zitten die nog niet uit de kast is en je komt op 2 personen die op mannen vallen. BIj de familie Pfaff zie je altijd een heel leger homo's ...... trekken die blikken tegerlijk open en waar komen ze vandaan??
pi_79846447
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
trekken die blikken tegerlijk open en waar komen ze vandaan??

Die doen de plamuur en poeder en haartjes, de Belgische Leco's
pi_79846543
Wat een afschuwelijk groen pakje had die kerel aan
  donderdag 1 april 2010 @ 22:05:48 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79848591
Die "vriendjes" van Nicolas die aan het strijken waren

Verdacht veel weg van een buitenvriendje van Nicolas als Debby weg is
pi_79848808
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die "vriendjes" van Nicolas die aan het strijken waren

Verdacht veel weg van een buitenvriendje van Nicolas als Debby weg is
Daar moest ik ook aan denken. Vriendje fijn de was aan het wegstrijken terwijl Nicolas lekker de boodschapjes haalt (in zn kermit pakje ).
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_79849487
dat was trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strijkwerk!...of Debby heeft het echt zo druk of ze heeft gewoon een hekel aan strijken!..
pi_79879525
Zometeen weer! En dan later vanavond weer de Pfaffs...
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:49:44 #115
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79880060
Nu dus
pi_79886551
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef MelR het volgende:
dat was trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strijkwerk!...of Debby heeft het echt zo druk of ze heeft gewoon een hekel aan strijken!..
Hoezo Debby?? Nicolas is toch zo ongeveer huisman?!
Syl moet winnen!
pi_79888502
jean marie om half 11 's morgens aan de limoncello, de roddelbladen zullen smullen
arme lyndsey
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:29:21 #118
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_79888680
Die Carmen....wat kan dat wijf zeiken zeuren en zagen zeg. Ongelovelijk..die stem van haar maakt het er ook niet echt bepaald gezelliger op.
pi_79888854
Debby is weer haar vrolijke gewone zelf, wie zei nou laatst dat ze nu zoveel leuker en gezelliger was, ook in de relatie? Ik zie het allebei niet?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 2 april 2010 @ 23:35:07 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79888906
sodekanonne wat is Shania erg geworden.......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_79889059
Hoe kun je nou tussen de douane en het busje naar het hotel de paspoorten kwijtraken
Syl moet winnen!
pi_79889067
Ik vond Nicolais erg agressief reageren toen Debby zei dat hij lui was.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 2 april 2010 @ 23:42:23 #123
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79889198
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Paris_Texas het volgende:
Hoe kun je nou tussen de douane en het busje naar het hotel de paspoorten kwijtraken
en dan in de hele koffer moeten zoeken...
Dat heb je toch in een losse tas? of ben ik nou gek??

op de luchthaven laten liggen... djiezz...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_79889350
Tsja.... dat in de koffer zoeken was mij ook een raadsel, je weet toch dat je je paspoort daar nog hebt laten zien, maar goed, idd op de luchthaven laten liggen.... it happens.
Syl moet winnen!
pi_79889596
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.

Ik vind Debby wel wat milder geworden, vroeger had ze gewoon Nicolas overal de schuld van gegeven

Fay is wel een spontaan kind
pi_79889652
Lelijk kind die Fay

En Nicolai mag wel meer om zijn vrouw denken hij had der toch kunnen laten slapen in het vliegtuig
Twinning = boring
pi_79889665
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Debby is weer haar vrolijke gewone zelf, wie zei nou laatst dat ze nu zoveel leuker en gezelliger was, ook in de relatie? Ik zie het allebei niet?
Ik zie het ook niet hoor. Nicolas vond ik eigenlijk wel altijd leuk, maar valt me de laatste tijd steeds meer op dat hij meer van die sneaky opmerkingen maakt over/tegen Debby.
pi_79889706
Fay is
pi_79889734
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:
Carmen met dat hoedje, die lange jas en dat gebrabbel tegen dat "hondje", het is net een seniele oude vrouw.

Ik vind Debby wel wat milder geworden, vroeger had ze gewoon Nicolas overal de schuld van gegeven

Fay is wel een spontaan kind
Moest ook wel lachen om Fay bij de fotograaf. Maar Lindsey had toch wel ff wat met dat haar van Fay kunnen doen, vond het echt nergens naar lijken.
pi_79889749
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:35 schreef Nizno het volgende:
sodekanonne wat is Shania erg geworden.......
Wat bedoel je???
pi_79889790
Hoi,

er moet me toch iets van 't hart. Zagen jullie die opmerking in de herhaling van vandaag, JM zei tegen die mensen van Wall of Fame; 'dat is niet goed gepland' ofzoiets. Het ging om de toon, hij gaf de mensen van dat cementgedoe de schuld ervan dat zijn eigen familie niet stipte afspraken na kwam. Ik vond voor het eerst JM echt onrechtvaardig tegenover die mensen. De meneer van Wall of Fame reageerde wel met dat meestal de mensen die met hun hand in cement gaan al aanwezig zijn. Vond ik stoer van die man. Je komt wel op tv met zoiets. Vind het echt naar dat ik het zeggen moet, want JM geloofde ik in zijn voorkomen van sympathieke vent. Carmen suste de boel; plus voor haar.

Aflevering van vanavond was wel aardig. Heb betere gezien. Shania is niet op d'r mondje gevallen maar dat mag best. Vind Kelly ook lekker spontaan. tja, die Debby is duidelijk overspannen op het moment van vakantie. Ze zijn al bijgetrokken zoals we weten.

Tot de volgende keer!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 3 april 2010 @ 00:00:12 #132
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79889820
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:58 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Wat bedoel je???
lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
pi_79890109
Leuke aflevering. De spanning tussen Debby en Nicolas is wel erg duidelijk te zien, soms denk ik echt zo van: gast doe eens iets meer om je vrouw te laten relaxen. En inderdaad beetje harde reactie op het feit dat hij lui zou zijn.
Shania en Kelly is echt duidelijk dochter en moeder.
JM over bompa Heerlijk.
pi_79890812
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

lang niet meer de branie die ze altijd was... Heb het een tijdje niet kunnen zien omdat ik normaal gesproken werk rond de tijd dat het wordt uitgezonden.. Tis nu echt een kittig dametje geworden met dr stemmetje dat op Kelly begint te lijken.
Daar kan je haar de schuld niet van geven, ze word gewoon in de watten gelegd. Maar ja, ook dat vind ik niet erg, ze kunnen het allemaal wel ophoesten blijkbaar. En dat ze op Kelly gaat lijken qua maniertjes is ook simpel te verklaren, zij kopieert alles van der moeder, en Kenji kopieert zijn vader. Dat zag ik vanaf dat ze al jong waren.

Nicolais begint met steeds meer te irriteren, staat ie een beetje quasi dom te filmen en kut opmerkingen te maken, terwijl Debby alle tassen doorzoekt voor die paspoorten, zij was al doodmoe omdat meneer haar niet liet slapen. Naar mannetje, of zoals ze daar zeggen, naar manneke.

De beetje 'normaalste' van het hele stel vind ik toch Dave en Lindsey, ze zijn bij vlagen saai, maar ze zijn gewoon hun zelf. Ik vind Bruce echt het leukste van iedereen. Typisch zijn vader, ook van die droge opmerkingen met wat humor. Dat Dave vroeg waarom hij bij hen wou slapen antwoordde hij schattig dat ie verdrietig was omdat ie uit bed was gevallen. je kan ook zien dat hij nu al super veel om zijn zusje geeft, dat geeft toch aan hoe dat later zal zijn.

Jean Marie was vanavond lekker gewoon, geen verplichtingen ten aanzien van feestjes ofzo, nee lekker aan het werk, borreltje erbij en even een ode aan Bompa, die zal wel knipogen en lachend mee borrelen daar boven.
pi_79891144
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

O, dat bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat ze iets raars had gedaan of zo, snapte het al niet, want ze deed niets bijzonders.
pi_79891190
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Leuke aflevering. De spanning tussen Debby en Nicolas is wel erg duidelijk te zien, soms denk ik echt zo van: gast doe eens iets meer om je vrouw te laten relaxen. En inderdaad beetje harde reactie op het feit dat hij lui zou zijn.
Shania en Kelly is echt duidelijk dochter en moeder.
JM over bompa Heerlijk.
Ja, vond het ook weer een leuke aflevering. En idd, JM over Bompa, vond het ook zo lief.
pi_79891246
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:59 schreef Extranenergy het volgende:
Hoi,

er moet me toch iets van 't hart. Zagen jullie die opmerking in de herhaling van vandaag, JM zei tegen die mensen van Wall of Fame; 'dat is niet goed gepland' ofzoiets. Het ging om de toon, hij gaf de mensen van dat cementgedoe de schuld ervan dat zijn eigen familie niet stipte afspraken na kwam. Ik vond voor het eerst JM echt onrechtvaardig tegenover die mensen. De meneer van Wall of Fame reageerde wel met dat meestal de mensen die met hun hand in cement gaan al aanwezig zijn. Vond ik stoer van die man. Je komt wel op tv met zoiets. Vind het echt naar dat ik het zeggen moet, want JM geloofde ik in zijn voorkomen van sympathieke vent. Carmen suste de boel; plus voor haar.

Aflevering van vanavond was wel aardig. Heb betere gezien. Shania is niet op d'r mondje gevallen maar dat mag best. Vind Kelly ook lekker spontaan. tja, die Debby is duidelijk overspannen op het moment van vakantie. Ze zijn al bijgetrokken zoals we weten.

Tot de volgende keer!
Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:58:44 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79891341
Zojuist 1.30 euro betaald om de herhaling van vanavond 23.00 te kunnen zien

Kan niet slapen zonder

nu lekker
pi_79891384
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

Kan niet slapen zonder

nu lekker
Hahaha een echte fan. Slaap lekker!
pi_79891391
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

Kan niet slapen zonder

nu lekker
Hoezo verslaafd?
Slaap lekker
pi_79892673
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:55 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Maar waren die mensen ook niet te vroeg, want ik vond Carmen ook al zo raar kijken toen ze er aan kwamen. Als of zij ze ook nog niet verwachtte.
Ja, dat is waar ja, ze waren ook wat te vroeg inderdaad.
pi_79894322
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.

"Gebruiken jullie al die knopjes?"
Toch fijn dat retards ook gewoon mee mogen vliegen.
Go hard or go home
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:03:54 #143
125420 Starlie
pi_79895043
In deze aflevering kwam Debby misschien nog wat nukkig over maar vind je het gek met zo'n puberale vent... ik zou ook in de stress schieten als ik en al moe ben en mijn paspoorten kwijt ben, en dat kan dat huppeltutje van de reisorganisatie wel zeggen dat het niet erg is, maar allee je wil toch je documenten hebben!

In de afleveringen die gaan komen vind ik Debby echt wel leuker dan ze ooit geweest is... maar dat komt misschien ook omdat ik Nicolas anders ben gaan bekijken... hij kan echt gruwelijk irritant zijn.. Debby ligt te slapen en hoppa we maken haar even wakker om vervolgens toch op de stoel voor haar te gaan zitten.. commentaar geven op haar bikinibroekje... Nee die strakke slip van hem zag er lekker sexy uit... Mijn vader droeg dat in de jaren 80 en toen was het al vreselijk... maar goed smaken verschillen

En Carmen.. mijn hemel want een ouwe zuurpruim is dat eigenlijk met die ouwe krasse stem.

Om Fay moest ik weer erg lachen, wat een schatje is dat!!! Echt een grappig kind.
pi_79895046
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Rianne84 het volgende:

pi_79895074
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:
Volgens mij las ik altijd dat Debby zo'n biatch was maar het moge toch wel duidelijk zijn dat Nicolaas de prins op de erwt is. Amai, die zou je zijn camera in zijne bakkes duwen. Allez hè.

Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaar
Dat geleuter van hem over Debby's kontje. Ja want zo'n grote oma-broek maakt haar kont groot.
Die gast heeft homo op z'n voorhoofd staan, want er is geen man die zó op het uiterlijk let bij een vrouw en helemaal niet met het strakke figuur van Debby, waar niks negatiefs over valt te zeggen, lachwekkend

Die verloving is ook alleen maar om de relatie weer wat nieuws te brengen.
pi_79895422
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:03 schreef Starlie het volgende:

Om Fay moest ik weer erg lachen, wat een schatje is dat!!! Echt een grappig kind.

Fay is echt een schatje ja en ze heeft wel wat weg van den Broes humor, maar dan nét even anders
pi_79898719
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 08:55 schreef Noek het volgende:

wat denk je dan om te beginnen over wat er allemaal mis kan gaan tijdens het vliegen met je twee jonge kinderen ook in de cockpit, da's vragen om een gevalletje vliegangst bij die 2. Gelukkig waren die 2 aan het rondkijken en leken ze niets van de vraag mee te krijgen.
pi_79899515
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei (inmiddels) verschrikkelijk. Die steken naar elkaar
Dat geleuter van hem over Debby's kontje. Ja want zo'n grote oma-broek maakt haar kont groot.
Die gast heeft homo op z'n voorhoofd staan, want er is geen man die zó op het uiterlijk let bij een vrouw en helemaal niet met het strakke figuur van Debby, waar niks negatiefs over valt te zeggen, lachwekkend

Die verloving is ook alleen maar om de relatie weer wat nieuws te brengen.
*high fived
Alleen vind ik Debby wel leuk maar dat was omdat ze de vorige keer zo moest huilen. Ben zo'n sucker.
En een newbie.
Go hard or go home
pi_79899800
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:39 schreef Burlapeater het volgende:
Ik vond Nicolais erg agressief reageren toen Debby zei dat hij lui was.
En terecht hij had haar zo BOTS op haar neus moeten doen. Mevrouw raakt eerst de paspoorten kwijt, gaat vervolgens slapen terwijl Nicolas met de kids zit opgescheept om vervolgens te zeggen dat hij lui is..... het blijft een kutwijf.
pi_79901737
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.

Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania! dat wordt leuke tv met die 2

Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.

Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.

[ Bericht 19% gewijzigd door Saphia op 03-04-2010 14:31:49 (taalvauten) ]
pi_79906570
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:29 schreef Saphia het volgende:
Ik heb me weer prima vermaakt met de(nieuwe) aflevering van gisteravond.

Fay en Bruce zijn de nieuwe Kenji en Shania! dat wordt leuke tv met die 2

Ieder huisje heeft zijn kruisje, in het begin vond ik Sam maar een rare met die grappen,optredens en altijd maar willen blijven uitslapen,hij wilde Kenji's poepluiers nooit verschoonen.

Debby en Nicholas zijn altijd al als water en vuur geweest maar ze matchen wel met elkaar, ik vind ze leuk samen.Ik vind dat Nicholas terecht gelijk had toen hij Debby voor het blok zette met haar werk, ze heeft twee kleine kinderen en Keano en Liam zijn beiden vanaf week 2 continu door oma Carmen en door Nicholas opgevoed. Ja hij kan bot overkomen maar Debby ook, en ze vinden dat wel prima zo te zien.

Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 3 april 2010 @ 17:03:18 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_79906771
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Maar dat hadden ze toch samen besloten dat zij ging werken en hij zou de kinderen doen.
dat dacht ik ook inderdaad.
pi_79906904
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:57 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
pi_79907914
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan heeft hij in het begin ook de kids niet gedaan, als ze vanaf week 2 bij oma en opa zaten
Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.
pi_79908003
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Misschien een paar dagen in de week? Heb hem ook vaak genoeg met de kinderen thuis gezien.

Ah oke, ik heb die afleveringen niet gezien. En idd filmen ze niet elke dag.
pi_79909024
[quote]Op zaterdag 3 april 2010 10:03 schreef Starlie het volgende:

In de afleveringen die gaan komen vind ik Debby echt wel leuker dan ze ooit geweest is... maar dat komt misschien ook omdat ik Nicolas anders ben gaan bekijken... hij kan echt gruwelijk irritant zijn.. Debby ligt te slapen en hoppa we maken haar even wakker om vervolgens toch op de stoel voor haar te gaan zitten.. commentaar geven op haar bikinibroekje... Nee die strakke slip van hem zag er lekker sexy uit... Mijn vader droeg dat in de jaren 80 en toen was het al vreselijk... maar goed smaken verschillen

Ja, gatver, wat een walgelijk mannetje is Nicolas toch. Debby moest een string aantrekken, daar komt haar kont beter uit. Als het mijn man was, had ik 'm allang gedumpt.
Misschien hebben ze het ook wel heel leuk samen, maar wordt dat niet gefilmd ofzo. Benieuwd hoe lang ze het nog met elkaar uithouden.......
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2010 @ 19:49:19 #157
240917 Mula
pi_79911910
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
pi_79914900
Toch zie ik liever een levensgenieter als Nicholas dan iemand als Debby.
Ik zou me vermaken met Nicholas en bij Debby zou ik waarschijnlijk duizend keer de boel sussen voordat ze gezellig wordt. Doe mij maar Nicholas dus.
pi_79928905
http://www.gva.be/nieuws/(...)e-familie-pfaff.aspx

Rond 2:25 zegt Carmen "Ik hoop dat ik klaarkom."
Haha nee. Best leuk filmpje!
pi_79960609
Op vtm.be las ik de beschrijving van de aflevering van volgende week en er is er een wakker geworden:
quote:
Kelly en Sam zijn tien jaar getrouwd en ze vieren dit met een romantische citytrip naar New York. Terwijl een vriend op het huis zal passen, brengt Jean-Marie hen naar de luchthaven. Ook Carmen en Debby zijn al vroeg op pad. Carmen heeft al een tijd last van overtollige huid aan haar oogleden. Na lang aarzelen gaat ze langs bij de plastisch chirurg om de mogelijkheden van een operatie te bespreken. Debby zorgt voor de morele steun. In Brasschaat staat Bruce een nieuwe uitdaging te wachten, namelijk zonder wieltjes fietsen. 's Avonds maken Carmen en Jean-Marie het mooie weer op de Nacht van de Vlaamse Televisiesterren in Hasselt. Sam en Kelly zijn ondertussen geland in New York. Nadat ze zijn ingecheckt in hun hotel, besluiten ze een taxi te nemen naar... een Belgisch café. En de eigenaar blijkt een enorme fan te zijn van Jean-Marie.
Ben benieuwd naar het resultaat
pi_79967724
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:49 schreef Mula het volgende:
Ik vind Nicolas echt verschrikkelijk onnozel. Schitterend lijf, maar onnozel.
Hij is niet een van de slimste nee. Ik kan hem daarom ook echt niet aantrekkelijk vinden, domme mannen.

Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
  maandag 5 april 2010 @ 15:19:08 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79968301
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
pi_79972056
Smakelijke aflevering inderdaad.
Beschuitje in, beschuitje uit en Carmen die tijdens die actie de deur van het toilet opent en daarna nog zegt: 'Geen respect voor m'n eten.'
't es tit tat 't ut es!
pi_79973295
Nicolas wordt steeds vervelender inderdaad ! Wel te begrijpen overigens, Debby die altijd al kutopmerkingen maakte krijgt ze nu eindelijk eens terug.
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 5 april 2010 @ 19:52:02 #165
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_79977184
En weer die homo Nicolas in zijn kermit pakje
En Debby afzeiken
pi_79979569
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"

Dat duurde nog twee weken toen
Willem-Jan van Puffelen
  † In Memoriam † maandag 5 april 2010 @ 20:56:03 #167
240917 Mula
pi_79979796
Is het overlijden van Bompa ook te zien geweest in de serie? Ik weet dat er een speciale aflevering te zien is geweest, maar hoe is het in de serie verwerkt?

Oh en Nicolas in zijn kermitpakje vond ik helemaal niet slecht hoor. En ik klaag ook niet over het showen van het ondergoed.
pi_79979882
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lekker in die nieuwe aflevering JM die ziek is en dan die geluiden
zo klink jij ook als je ziek bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79980290
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
"En dat moet je je hele leven nog blijven doen"

Dat duurde nog twee weken toen
Gaat Bompa in de afleveringen die doordeweeks uitgezonden worden al bijna dood?
pi_79980513
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Yes. Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
pi_79981209
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Yes. Maar ik hoorde vanavond dat tegenwoordig koffietijd ofzo om 10u wordt uitgezonden? Even kijken of dat voor de pfaffs iets verandert.
-edit- aah ik zie het al, nu om 11:30 dus.
Jammer , zag ook al dat Fay begin september is geboren en Bompa begin maart dat jaar is overleden.
Dat scheelt 7 maanden, maar aangezien Lindsey al een paar weken zwanger is duurt het misschien nog maar 1 of een halve maand voordat Bompa zal overlijden. Dat is dus wel binnenkort al in de afleveringen.
pi_79981525
quote:

[..]

Donderdag komen de Pfaffs terug van vakantie en gaat hij dood. Dan komt volgende week ergens de begrafenis-aflevering en de Bompa-compilatieaflevering
Willem-Jan van Puffelen
  maandag 5 april 2010 @ 22:12:29 #173
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_79983785
quote:

[..]

Hah zit je erop te wachten ofzo

Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
pi_79984827
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hah zit je erop te wachten ofzo

Maar dat zijn die uitzendingen van 19:45?
Nee, juist niet, vind Bompa juist leuk. Ik reageerde alleen op wat Rauzer zei.

Maar dat zijn die afleveringen inderdaad .
  maandag 5 april 2010 @ 23:45:38 #175
288743 fredjanssen
Godmiljaar!!
pi_79988586
quote:
Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef Grunsfan het volgende:

Fay en Bruce zijn echt heel schattig idd!
Dat zeggen wij hier ook altijd van lelijke kinderen! (vrij naar Herman Finkers)
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:38:25 #176
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79995971
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo klink jij ook als je ziek bent
Zo klink ik iedere dag
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:39:20 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996003
De ochtendherhalingen zijn kwijt??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79996105
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
De ochtendherhalingen zijn kwijt??
Die komen tegenwoordig later, om 11.30 . Vanwege Koffietijd.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:43:20 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996122
Oh geweldig, dan ben ik nog op tijd
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79996501
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
Oh geweldig, dan ben ik nog op tijd
Mooi zo .
Ik vind het maar een irritant tijdstip , vrij laat .10.15 vond ik ideaal als ik vrij heb.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:22:50 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79997446
Ik dacht er 's morgens nogal eens te laat aan, dus met een beetje mazzel is dat nu geen probleem meer
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:16:47 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79999794
Jeej!!!
Toch nog!

Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:19:28 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79999950
Die bompadood afleveringen heb ik toen gemist. Dus ik wil die eigenlijk ook wel zien.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:13:30 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_80001749
toen die man zei "geen speedos!" zag ik Nicolas al helemaal wit wegtrekken!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_80001837
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
Jeej!!!
Toch nog!

Leuke aflevering weer. En om maar weer te klagen
Beetje ranzig dat Nicolas dat ondergoed zo past. Beetje vies als je het niet koopt en dan zo terug hangt.
Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was . Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:26:01 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80002159
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:16 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij zijn eigen ondergoed er nog onderaan had toch? Dat doe je ook bij het passen van bijvoorbeeld badkleding.
Al bedenk ik me net dat het bij die doorzichtige boxer niet zo was . Dan is het inderdaad wel ranzig ja.
Nee, want Keano trok aan zn broek en toen zag je zn kontspleet.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:14:08 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80017208
Zou wel 'vet' zijn als Lindsey nou gewoon dn Bruce zou vergeten, á la home alone style
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:18:37 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80017375
Debby en Nicolas lijken wel broer en zus met zo;n precies zo'n kapsel he...

(dat hoor je toch vaker, dat (getrouwde) stellen in de loop der jaren steeds meer op elkaar gaan lijken?)
pi_80017779
Die gasten op Barbedos kijken waarschijnlijk ook naar de Pfaff's: "Men nó speedo's " hahahaha
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:28:56 #190
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_80017792
Oeh JMP keek niet blij op het eind!
pi_80019050
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Willem-Jan van Puffelen
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:10:23 #192
125420 Starlie
pi_80019628
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:58 schreef Rauzer het volgende:
Goh, Debby is al zeven jaar niet met verlof geweest, vandaar dat ze net in dat vliegtuig zat
Ja ik zat ook al te denken van hier klopt iets niet.. maar misschien bedoeld ze 7 jaar niet op verlof geweest zonder haar familie ofzo...
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:18:10 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80019999
quote:
Ik snap deze zin niet.
pi_80021211
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet.
Volgens bedoelt hij dat er altijd vermeld wordt dat Debby nooit vrije dagen heeft/ op vakantie gaat maar altijd maar werkt (al 7 jaar dus). Maar nu wel in het vliegtuig zat naar Barbados .
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:01:35 #195
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_80022196
quote:
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:10:14 #196
125420 Starlie
pi_80022670
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
pi_80023039
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

In de nieuwste afleveringen gaan Debby Nicolas en de kids naar Mexico, Debby is er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg aan toe want ze is al 7 jaar niet vrij / op vakantie geweest! Maar in de aflevering van vanavond zit ze in het vliegtuig naar Barbados en dat is denk ik een jaar of 2 geleden... dus het is gel*l dat ze al 7 jaar niet op vakantie is geweest!
Zo moeilijk is het allemaal niet
Willem-Jan van Puffelen
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:24:31 #198
125420 Starlie
pi_80023347
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:17 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het allemaal niet
Nee maar ik begreep je dan ook gelijk
Mensen die de nieuwste afleveringen nog niet gezien hebben die begrijpen het misschien niet helemaal, vandaar mijn uitleg
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:55:32 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80024823
Nu pas snap ik het ja.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:28:23 #200
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80038888
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Oeh JMP keek niet blij op het eind!
Die was toen echt pislink idd
pi_80038917
vind je het gek? ik zou ook woest zijn in eerste instantie hoor... lig je lekker warm te doezelen in de zon flikt iemand je zoiets.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 april 2010 @ 17:45:51 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_80050775
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
vind je het gek? ik zou ook woest zijn in eerste instantie hoor... lig je lekker warm te doezelen in de zon flikt iemand je zoiets.
Eventjes misschien maar het duurde nogal
pi_80051613
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef amaranta het volgende:
Debby en Nicolas lijken wel broer en zus met zo;n precies zo'n kapsel he...

(dat hoor je toch vaker, dat (getrouwde) stellen in de loop der jaren steeds meer op elkaar gaan lijken?)
Inderdaad! Naast de kapsels beiden vaak een trainingspak, kauwgom (en dan met de mond open kauwen ) en die foute zonnebrillen, a perfect match.
't es tit tat 't ut es!
pi_80055808
Oh deze is toch met die neger (was het neger?) opmerking ofzo? Of was het nou dat JM een soort nep-kickje uitdeelde aan een zwarte medewerker?
pi_80055884
Nicolas ziet er uit als een homo en Debby met dat vreselijke korte haar in de vorige seizoenen als een lesbo
Maar broer en zus werkt ook goed ja

Heeft Debby eigenlijk ook wel vriendinnen of alleen homo vriendjes die ze van de visagie kent?
pi_80055955
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Lady-Miekie het volgende:
Oh deze is toch met die neger (was het neger?) opmerking ofzo? Of was het nou dat JM een soort nep-kickje uitdeelde aan een zwarte medewerker?
Ja, klopt, dat was op Barbados!
pi_80056032
Dave is ook erg sexy in zijn zwembroek!

Maar eh, geen Speedo's toch? Nicolas heeft zeker niks anders.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:59:26 #208
176471 oh-oh
pi_80056160
Hoooooo, is de tijd veranderd??? Ook voor de avond???
( Groucho Marx )
  woensdag 7 april 2010 @ 20:00:58 #209
176471 oh-oh
pi_80056228
Ah nee pfieuw, ik zat per ongeluk naar SBS6 te kijken
( Groucho Marx )
pi_80056539
@ Nicolas
  woensdag 7 april 2010 @ 20:12:19 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80056793
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Mirjam30 het volgende:
Dave is ook erg sexy in zijn zwembroek!

Maar eh, geen Speedo's toch? Nicolas heeft zeker niks anders.
Ja, ik vind hem wel een speedotype ja. Zo ranzig.
In Frankrijk moeten mannen dus zulke broekjes aan he, in sommige zwembaden.

Dus mijn man moest van de zomer zo'n broekske aan. Nou had hij die toevallig gekocht voor onder zn short, waar geen binnenbroek in zat, maar 2 vrienden van ons konden dus op zoek naar zo'n leip ding.
Toen mijn man hem ging kopen lachte de verkoper hem uit. Hij had er ook maar een paar. Niemand koopt die dingen.
pi_80064755
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Nicolas ziet er uit als een homo en Debby met dat vreselijke korte haar in de vorige seizoenen als een lesbo
Maar broer en zus werkt ook goed ja

Heeft Debby eigenlijk ook wel vriendinnen of alleen homo vriendjes die ze van de visagie kent?
Omdat ze kort haar heeft lijkt ze een lesbo
pi_80073356
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Yep
pi_80074465
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Jij kent het clichebeeld niet van een kort opgeschoren potten-kapsel?

Dat gedrag ook van haar, kenau ten top.
Daarom vroeg ik al, heeft ze wel vriendinnen of alleen maar mannen om zich heen met dat gezellige gedrag van haar.
pi_80074500
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef amaranta het volgende:

In Frankrijk moeten mannen dus zulke broekjes aan he, in sommige zwembaden.
Echt?

Hehe, ja idd normaal zie je het niet snel, ik zeg altijd maar zo; een speedo is voor mensen die echt wedstrijdzwemmen enzo
  donderdag 8 april 2010 @ 10:32:55 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80074580
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Echt?

Hehe, ja idd normaal zie je het niet snel, ik zeg altijd maar zo; een speedo is voor mensen die echt wedstrijdzwemmen enzo
ja, kun je een beetje visualiseren???
Heel die lies (van de man) vol met schaamhaar enzo. Ziet er gewoon smerig uit.
pi_80074637
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, kun je een beetje visualiseren???
Heel die lies (van de man) vol met schaamhaar enzo. Ziet er gewoon smerig uit.

Ja de visualitatie is geheel helder zo OMG
pi_80075996
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jij kent het clichebeeld niet van een kort opgeschoren potten-kapsel?

Dat gedrag ook van haar, kenau ten top.
Daarom vroeg ik al, heeft ze wel vriendinnen of alleen maar mannen om zich heen met dat gezellige gedrag van haar.
er zijn volgens mij wel een paar afleveringen gedaan dat ze wat met vriendinnen ging doen.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_80077267
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef dollce het volgende:

[..]

er zijn volgens mij wel een paar afleveringen gedaan dat ze wat met vriendinnen ging doen.
Zie je,...pot!
  donderdag 8 april 2010 @ 13:36:21 #220
225540 Pugg
Friends forever
pi_80081163
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Zie je,...pot!
Op z'n minst een faghag
pi_80095373
Vandaag gaat Bompa dood !
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 8 april 2010 @ 20:05:50 #222
176471 oh-oh
pi_80096352
Oh echt, vandaag nog?
( Groucho Marx )
pi_80096833
Waarom hebben de 3 dochters allemaal zo'n zwart kanten sjaal om hun hoofd heen geslagen?

Sorry, maar het ziet er nogal raar uit met die zonnebrillen er dan bij.
pi_80096841
jezus zijn die vrouwen niet een beetje overdressed
  donderdag 8 april 2010 @ 20:16:46 #225
176471 oh-oh
pi_80096894
Oh ik moest echt weer een traantje laten
Waarom waren de kindjes er eigenlijk niet bij?
Shania en Kenji waren toch zeker al groot genoeg, en hij was er zo dol op
( Groucho Marx )
  donderdag 8 april 2010 @ 20:18:24 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_80096976
tjezus wat een decadente vertoning die begrafenis. Sinds wanneer hou je je zonnenbril op je kop in de kerk? Leek wel een scene uit de godfather.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_80096987
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Crientj het volgende:
Waarom hebben de 3 dochters allemaal zo'n zwart kanten sjaal om hun hoofd heen geslagen?

Sorry, maar het ziet er nogal raar uit met die zonnebrillen er dan bij.
wist dat deze opmerking zou komen
t wachten is nog op t commentaar op de zonnebrillen
pi_80097013
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
tjezus wat een decadente vertoning die begrafenis. Sinds wanneer hou je je zonnenbril op je kop in de kerk? Leek wel een scene uit de godfather.
aaah daar is ie
  donderdag 8 april 2010 @ 20:19:20 #229
176471 oh-oh
pi_80097029
"Wat gaat dat zijn de dag dat gij dr niet meer zijt"
Ff serieus, wat een hork van een interviewster zeg
( Groucho Marx )
pi_80097409
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
snap nog steeds niet dat mensen daar zoveel commentaar op gehad hebben en hebben...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 8 april 2010 @ 20:27:32 #231
168304 Mani89
pi_80097416
Die kleding van de zussen was toch de wens van Bompa?
  donderdag 8 april 2010 @ 20:28:45 #232
176471 oh-oh
pi_80097473
Das gewoon ouderwets zuidelijk katholiek hoor, helemaal niet heel erg raar, en wel erg passend bij hun vind ik.
( Groucho Marx )
  donderdag 8 april 2010 @ 20:34:29 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80097779
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Das gewoon ouderwets zuidelijk katholiek hoor, helemaal niet heel erg raar, en wel erg passend bij hun vind ik.
Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek. Die kanten hoofddingen misschien.
Overigens valt me dat op, als ik naar de Spaanse tabloidzenders kijk, en er daar een celeb is overleden, iedereen ook met een zonnebril rondloopt. Verberg je je betraande ogen ofzo.
pi_80097807
JM: "Hij was nooit nie kwaad"

Behalve als JM zich verkleedde als duivel !
Willem-Jan van Puffelen
pi_80097864
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek.
Ik ook

Ik heb zo'n beetje alle afleveringen twee keer gezien maar deze heb ik dus al twee keer gemist
pi_80097925
ik zou ook niet willen dat al die fotografen inzoomen op mijn hoofd terwijl ik aan het huilen ben..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80097987
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Die kleding van de zussen was toch de wens van Bompa?
Klopt.

En ik kan me best indenken dat je in deze situatie een bril opzet als de hele Belgische pers je staat te filmen.
  donderdag 8 april 2010 @ 20:38:46 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80097989
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ook

Ik heb zo'n beetje alle afleveringen twee keer gezien maar deze heb ik dus al twee keer gemist
ik dus ook precies deze gemist
stond in de praxis, moet ook gebeuren, accuboor voor manlief kopen
lang leve het verlof
pi_80098464
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:

"ge bent zot!!"
pi_80098606
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Rauzer het volgende:

GIJ ZOT!

Ah, hoewel ik de beelden al gezien had blijft het indrukwekkend.
pi_80098635
Die decadente kleding die ze droegen was omdat Bompa dit erg mooi vond. En dan nog maakt het echt wat uit? Het maakt hun verdriet er niet minder om.
  donderdag 8 april 2010 @ 20:51:48 #242
176471 oh-oh
pi_80098694
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb het helaas gemist, morgen de herhaling kijken, maar die zonnebrillen is niet ouderwets katholiek. Die kanten hoofddingen misschien.
Overigens valt me dat op, als ik naar de Spaanse tabloidzenders kijk, en er daar een celeb is overleden, iedereen ook met een zonnebril rondloopt. Verberg je je betraande ogen ofzo.
Die kanten hoofddingen heus wel, en een zonnebril opzetten als je de hele dag loopt te janken vind ik persoonlijk echt niet heel erg vreemd hoor.
Ik had deze dus ook gemist de vorige keren, psies deze aflevering elke keer, nu eindelijk wel gezien dus.
( Groucho Marx )
pi_80098866
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ook

Ik kan je de hand schudden... Precies hetzelfde verhaal hier
Nou heb ik de mazzel dat ik morgen de herhaling kan kijken (tenzij ik die natuurlijk vergeet)...
  donderdag 8 april 2010 @ 20:57:32 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80098972
ik programmeer hem straks wel ff in dan neemt hij hemin ieder geval op.
Rond half twaalf wil mijn dochter namelijk Dora zien. En het huis is te klein als dat niet gebeurd
pi_80103170
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die kanten hoofddingen heus wel, en een zonnebril opzetten als je de hele dag loopt te janken vind ik persoonlijk echt niet heel erg vreemd hoor.
Ik had deze dus ook gemist de vorige keren, psies deze aflevering elke keer, nu eindelijk wel gezien dus.
Ik vind het ook niet vreemd, helemaal niet als je bedenkt dat er weet ik veel hoeveel camera's op je gericht zijn.
pi_80103182
Nou, en ik kan mezelf ook toevoegen aan het rijtje ik-heb-alle-afleveringen-van-de-pfaffs-al-gezien-maar-de-aflevering-met-de-begrafenis-van-bompa-nog nooit.
Zag vandaag alleen het laatste stukje, wist niet dat het al zover was? Stond ook niet in mijn tv gids, daar stond in dat ze van de laatste dagen op Barbados aan het genieten waren? Maar ik heb alleen het laatste stukje gezien, dus misschien dat daar de aflevering mee startte.

En, wat een geluk, ik ben morgen vrij! Dat wordt dus om 10.25 voor de buis zitten!
pi_80103368
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Mirjam30 het volgende:
Nou, en ik kan mezelf ook toevoegen aan het rijtje ik-heb-alle-afleveringen-van-de-pfaffs-al-gezien-maar-de-aflevering-met-de-begrafenis-van-bompa-nog nooit.
Zag vandaag alleen het laatste stukje, wist niet dat het al zover was? Stond ook niet in mijn tv gids, daar stond in dat ze van de laatste dagen op Barbados aan het genieten waren? Maar ik heb alleen het laatste stukje gezien, dus misschien dat daar de aflevering mee startte.

En, wat een geluk, ik ben morgen vrij! Dat wordt dus om 10.25 voor de buis zitten!
Volgens mij kun je langer uitslapen, de herhalingen zijn tegenwoordig later .
Om 11.30 dus
pi_80103393
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Mirjam30 het volgende:

dan zit je daar een uur te vroeg ..
pi_80104430
Binnenkort trouwens een uitgebreidere uitzending over de begrafenis, dan met speeches erbij ook.
Willem-Jan van Puffelen
pi_80104695
Aha, bedankt voor de tip allemaal! Ik zie het nu ook in de gids staan, komt door Koffietijd! Maar dat is dus niet gunstig, want om 11.30 ben ik niet meer thuis!
Dat wordt dan denk ik ¤ 1,30 doneren aan RTL......
pi_80105340
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef Mirjam30 het volgende:
Aha, bedankt voor de tip allemaal! Ik zie het nu ook in de gids staan, komt door Koffietijd! Maar dat is dus niet gunstig, want om 11.30 ben ik niet meer thuis!
Dat wordt dan denk ik ¤ 1,30 doneren aan RTL......
Of het opnemen? Of het downloaden?
Willem-Jan van Puffelen
pi_80108647
Dave leek wel zwanger.. wat unne klomp vet Hoe is'm eigenlijk gestorven?
pi_80108694
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Downloaden? Je bedoelt dus RTL Gemist? Dat moet je betalen.
pi_80111938
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef Refurb het volgende:

[..]

Downloaden? Je bedoelt dus RTL Gemist? Dat moet je betalen.
Nee, gewoon downloaden via torrents of nieuwsgroepen
Willem-Jan van Puffelen
pi_80121240
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 08:07 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Nee, gewoon downloaden via torrents of nieuwsgroepen
een mod die downloaden oppert!
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:27:04 #256
176471 oh-oh
pi_80121292
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

een mod die downloaden oppert!
Dat was psies mijn gedachte
( Groucho Marx )
pi_80121507
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat was psies mijn gedachte
ook echt tot 2 maal toe, hahah
bij deze is rauzer mijn favoriete mod!
pi_80122148
Het plaatsen van downloadlinks mag niet, dus dat doe ik niet. Maar ik mag toch best zeggen dat je mag downloaden, dat doet iedereen !
Willem-Jan van Puffelen
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:53:07 #259
176471 oh-oh
pi_80122208
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Rauzer het volgende:
Het plaatsen van downloadlinks mag niet, dus dat doe ik niet. Maar ik mag toch best zeggen dat je mag downloaden, dat doet iedereen !
Oh nou, ik ken zat mods die alleen van het woordje al gaan steigeren
( Groucho Marx )
pi_80125661
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MelR op 09-04-2010 15:34:30 ]
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:43:09 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80126189
hmm ik kreeg toch wel kippenvel hoor...
indrukwekkend!
En Carmen is wel dapper.
pi_80146981
Fay fietsen en den Broes voor de veiligheid en gekke fratsen maar achterop gezet?
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:13:01 #263
57434 Marloes
Digital Love
pi_80147408
Nicolas :{
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_80147618
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:13 schreef Marloes het volgende:
Nicolas :{
Zeg dat wel ja, kan niet tegen drank blijkbaar.

Wat een heerlijke relatie
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:28:01 #265
57434 Marloes
Digital Love
pi_80147940
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja, kan niet tegen drank blijkbaar.

Wat een heerlijke relatie
Het ergste vond ik nog dat ie z´n zoontje op zat te stoken om tegen z´n moeder ´´wij willen tieten zien´´ te zeggen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_80147957
Eens met de vorige posts.
pi_80148148
moet de aflevering nog bekijken
maar zo te lezen begint iedereen er nu achter te komen waarom debby al die jaren zo zuur was
pi_80148176
Wel lelijk dat ik de bompa aflevering gemist heb.
pi_80148442
De Pfaffs downloaden Was ik nooit op gekomen! Ik dacht, zal nergens te downloaden zijn.. Zo'n amateurproductie, nja morgen maar 's zoeken. trouwens, hoe is bompa gestorven?
pi_80148524
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Refurb het volgende:
De Pfaffs downloaden Was ik nooit op gekomen! Ik dacht, zal nergens te downloaden zijn.. Zo'n amateurproductie, nja morgen maar 's zoeken. trouwens, hoe is bompa gestorven?
Van d'n wikipedia
quote:
Bij Jean-Marie en Carmen woonde sinds 1985 tot zijn overlijden ook de vader van Carmen, Edilbert Seth, in huis. "Bompa" overleed in de nacht van maandag 5 op dinsdag 6 maart 2007 in zijn slaap aan een hartaanval, nadat hij al eerder ziek was geweest. Hij werd 77 jaar.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:49:52 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_80148566
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Refurb het volgende:.......trouwens, hoe is bompa gestorven?
Geen idee alleen dat JM hem heeft gevonden in zijn kamer
pi_80148666
Ben totally omgeslagen wat betreft Debby en Nicholas. Wat genant om te zien dat hij zijn zoon wilde horen zeggen 'tieten' ... icm moeders, ik kan het bijna niet omschrijven. Die Nicholas is eigenlijk best kinderachtig.
Debby zou best beter kunnen krijgen, ziet er goed uit en lijkt me steeds leuker worden, alsof rust haar echt goed doet. Maar soms is Nicholas gezellig, maar dat is vrijwel altijd samen met Sam.

Vind Lindsey zo saai, dat komt door haar leventje dat zo perfect moet zijn. Ze heeft wel heel schattige kuiltjes trouwens. Fay is leuk, Bruce is Bruce.

Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.

Blijft wel een warme familie
pi_80148845
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:
Ben totally omgeslagen wat betreft Debby en Nicholas. Wat genant om te zien dat hij zijn zoon wilde horen zeggen 'tieten' ... icm moeders, ik kan het bijna niet omschrijven. Die Nicholas is eigenlijk best kinderachtig.
Debby zou best beter kunnen krijgen, ziet er goed uit en lijkt me steeds leuker worden, alsof rust haar echt goed doet. Maar soms is Nicholas gezellig, maar dat is vrijwel altijd samen met Sam.

Vind Lindsey zo saai, dat komt door haar leventje dat zo perfect moet zijn. Ze heeft wel heel schattige kuiltjes trouwens. Fay is leuk, Bruce is Bruce.

Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.

Blijft wel een warme familie
Vond het gewoon genant hoe die Nicolas zich gedroeg.
Maar ligt het aan mij of heeft Dave altijd meer aandacht voor Bruce dan voor Fay.

Maar voor de rest weer een leuke aflevering, en vind het nog steeds heel leuk om naar te kijken. En idd een warme familie,
pi_80149370
Ja, genant he AnneLo!!! Stel dat Keano ouder wordt en zijn vader gedraagt zich nog zo.. ik zou me ongemakkelijk voelen als ik Keano was. Nu zag je ook al dat hij niet enthousiast was en als een gek op die handen van zijn vader bleef klappen.............................

Dat Dave meer aandacht heeft voor Bruce is me niet opgevallen. Vind Dave wel een man-man, hoe soft hij ook kan zijn. Dus misschien daarom dat meer 'kan' met Bruce.

Ik ben er wel ongeveer achter wat me steeds meer tegen staat om met plezier te kijken. Waar ik alles eerst nog over the top vond, vind ik dat nu nog hoor, maar die mensen staan zo ver af van de realiteit dat ik me niet meer echt kan identificeren:) als doelgroep. Nu was dat nooit mijn bedoeling hoor en misschien heb ik wel meer behoefte aan echte mensen op dit moment, kan ook.

Maar ik zie geen van allen hard werken (behalve Debby), over politiek of nieuws praten of studeren of iets anders zinnigs doen... hun leven boeit me steeds minder hoewel ik ze aardig vind. Ik denk wel eens; jongens, weten jullie wel wat er speelt in de wereld? Dat dus.

Toch zal ik blijven kijken hoor, maar niet meer dat ik er echt klaar voor ga zitten geloof ik.
pi_80150486
nou heb t gezien
nicolas was idd strontvervelend, je zag gewoon dat keano zich af en toe geen raad wist met de situatie
heb smakelijk moeten lachen om kenji met zijn urbanus interpetatie, aartje naar zn vaartje
hij heeft zelfs sams neukdansje al onder de knie!
pi_80152394
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef JaneDoe het volgende:
moet de aflevering nog bekijken
maar zo te lezen begint iedereen er nu achter te komen waarom debby al die jaren zo zuur was
Dan moet ze vooral gaan trouwen, gevalletje "hoe blaas ik m'n relatie nieuw leven in"

En Debby is zuur van zichzelf hoor , alleen maakt Nicolas het er niet beter op.

Ook dat hij haar uit die hangmat gooit, wát een humor. Pubertje
pi_80152437
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:

Ik kijk nu ongeveer een jaar en de laatste maand zit ik elke Vrijdagavond toch met een gevoel "eh, was dit het nou, the same old same old". Voorheen vond ik het achteraf dan een leuke aflevering, dat roep ik nu ook al een aantal weken niet meer.
Ben benieuwd hoe lang ik het nog vol ga houden
pi_80152444
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef JaneDoe het volgende:
je zag gewoon dat keano zich af en toe geen raad wist met de situatie
Nou dat vond ik idd helemaal genant. En Nicolas maar doorgaan en doorgaan
pi_80154505
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Eh, ik heb geen dvd-recorder (schaam) en ik weet niet hoe je moet downloaden via die nieuwsgroepen (schaam). Dan blijft RTL gemist over......
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:36:36 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80154696
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:27 schreef Mirjam30 het volgende:

[..]

Eh, ik heb geen dvd-recorder (schaam) en ik weet niet hoe je moet downloaden via die nieuwsgroepen (schaam). Dan blijft RTL gemist over......
Nou onze mediarecorder heeft maarliefst 7 minuten opgenomen van de pfaffs
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:48:23 #281
176471 oh-oh
pi_80154961
OMG die Nicolas had ik echt in Mexico achtergelaten als ik Debby was zeg, wat een ontzettende klier
En die Lyndsey, mijn hemel, welke idioot komt er ook op om dat kleine kindje op die fiets te zetten?
Incompetent wijf is dat toch...
Dave trekt idd mss wel iets meer naar Bruce maar dat maakt niet uit want mama heeft alleen maar oog voor haar kleine prinsesje geloof ik
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 11:49:59 #282
240917 Mula
pi_80155013
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:26 schreef Extranenergy het volgende:
Ja, genant he AnneLo!!! Stel dat Keano ouder wordt en zijn vader gedraagt zich nog zo.. ik zou me ongemakkelijk voelen als ik Keano was. Nu zag je ook al dat hij niet enthousiast was en als een gek op die handen van zijn vader bleef klappen.............................

Vooral in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat de kinderen meer naar Debby trekken dan naar Nicolas. Vooral op vakantie in Mexico vond ik de kindjes erg lief voor Debby. Bijv. op het strand met de cocosnoten. Nicolas zegt tegen een van de jongens dat het sap niet voor mama is (en behoorlijk serieus ook nog, had niet het idee dat het alleen maar klieren was van nicolas!), maar hij trekt zich er niks van aan en geeft het toch aan mama.
pi_80155131
[quote]Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:

[/quote

Op een gegeven moment heb je het ook wel gezien, denk ik. Na 10 seizoenen is de rek er ook wel uit.
Ik vind het zelf leuker om de oude afleveringen weer te bekijken dan de nieuwe te zien.
pi_80155321
Nicolas was ontzettend irritant. En alleen maar uit op sex. Ik wil niet weten wat er in die strakke speedo te zien was.
pi_80155878
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef Mula het volgende:

[..]

Vooral in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat de kinderen meer naar Debby trekken dan naar Nicolas. Vooral op vakantie in Mexico vond ik de kindjes erg lief voor Debby. Bijv. op het strand met de cocosnoten. Nicolas zegt tegen een van de jongens dat het sap niet voor mama is (en behoorlijk serieus ook nog, had niet het idee dat het alleen maar klieren was van nicolas!), maar hij trekt zich er niks van aan en geeft het toch aan mama.
ja dat was zo mooi om te zien hoe keano zn papa op zn plek zetten "nee, papa, dit is ook voor mama" vervolgens gaf 'ie de kokosnoot aan zn ma en mocht ze van hem alles opdrinken!
pi_80156104
Ook zo belachelijk'Nicolas heeft het met Keano over vriendinnetjes en dat hij wel een vrouw moet hebben als hij later kindjes wil, dat kind is 5!!
pi_80158374
Volgens mij staat Nicholas al een tijdje droog ofzo.. genant gewoon.

Bij het voorstukje van volgende week zag je alleen die yoghurt en ik wist gelijk dat het Bruce was .
pi_80159038
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Mirjam30 het volgende:
Ook zo belachelijk'Nicolas heeft het met Keano over vriendinnetjes en dat hij wel een vrouw moet hebben als hij later kindjes wil, dat kind is 5!!

En het domme is nog dat hij het er ook kennelijk nooit over heeft, heb je nou zo'n klein bijdehandje als Kenji die er de hele dag over wauwelt, nou ja oke, maar Keano die snapte niet eens waar z'n vader het over had.
Maar z'n vader moest de hele dag over sex, vrouwen, sex, tieten en vrouwen praten
pi_80159139
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:

En die Lyndsey, mijn hemel, welke idioot komt er ook op om dat kleine kindje op die fiets te zetten?
Incompetent wijf is dat toch...

Fay zal niet ineens wegfietsen of rare fratsen uithalen, den Broes wel dus die moest achterop, maar ja dat Fay amper vooruit komt dat was ze vergeten? Waarom heeft zij ook geen 2 zitjes op de fiets , dat snap ik al niet. Fay is nog veel te klein en Bruce heeft altijd acties, dus als je op de fiets alleen weg wilt moet je toch 2 zitjes hebben.

En Fay haar prinsesje, tja ze is toch veel kleiner, Bruce kan zelf de meeste dingen, Fay is nog veel te traag.
Ik zie dat verschil niet erg, ik zie meer "meer zorg voor de kleinste".
pi_80159259
Ook opvallend is dat Sam-Kelly & Dave-Lindsey allemaal een eigen huis hebben gebouwd/verbouwd en dat Nicolas en Debby een appartementje hebben, dat ze volgens mij ook nog huren.
Dus volgens mij gaan die centjes ergens heeel anders naar toe?
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 14:56:37 #291
240917 Mula
pi_80159786
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En het domme is nog dat hij het er ook kennelijk nooit over heeft, heb je nou zo'n klein bijdehandje als Kenji die er de hele dag over wauwelt, nou ja oke, maar Keano die snapte niet eens waar z'n vader het over had.
Maar z'n vader moest de hele dag over sex, vrouwen, sex, tieten en vrouwen praten
Ik vraag me bij Nicolas soms wel eens af hoe hij is zonder cameras. Debby is gek genoeg op hem om er niet alleen 2 kinderen mee te krijgen, maar ook nog om met hem te trouwen. Dus er zal-buiten het lijf- toch wel iets leuks aan hem zijn.

Misschien weet hij zich slecht een houding te geven voor de cameras? Dat hij daardoor een beetje stoer probeert te doen en over sex en tieten en vrouwen praat?

Of hij staat gewoon droog natuurlijk. Dat kan ook! Dat idee had ik trouwens wel een beetje in het bubbelbad in Mexico. "Ik heb een mannenprobleem, debby. Doe er wat aan!"
pi_80160103
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef Refurb het volgende:
Ook opvallend is dat Sam-Kelly & Dave-Lindsey allemaal een eigen huis hebben gebouwd/verbouwd en dat Nicolas en Debby een appartementje hebben, dat ze volgens mij ook nog huren.
Dus volgens mij gaan die centjes ergens heeel anders naar toe?
Volgens mij hebben ze dat appartement met bijbehorende ruimte voor de zaak gewoon gekocht. Want anders hoefde Debby de huurcontracten voor die bloemenwinkel niet in orde te maken. En in het appartement is ook flink verbouwd.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:12:35 #293
168304 Mani89
pi_80160118
Die overcompensatie bij Nicolas wat een kasthomo
pi_80160407
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef Mula het volgende:

Misschien weet hij zich slecht een houding te geven voor de cameras? Dat hij daardoor een beetje stoer probeert te doen en over sex en tieten en vrouwen praat?

Na 10 jaar heeft hij nog moeite met de camera, uh-huh
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:38:25 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_80162423
Brood uit de muur
hebben we hier in NL niet
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:46:13 #296
125420 Starlie
pi_80162598
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brood uit de muur
Echt wel!! Je ziet het niet vaak meer maar we hebben het hier wel!
pi_80162834
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:46 schreef Starlie het volgende:

[..]

Echt wel!! Je ziet het niet vaak meer maar we hebben het hier wel!
Ik heb het nog nooit gezien. Vind het eigenlijk wel handig!
pi_80162985
Gaan jullie nooit met de trein?
Zat van zo'n kraampjes.
Vooral Smullers, die zitten internationaaaaal
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:07:59 #299
176471 oh-oh
pi_80163055
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Fay zal niet ineens wegfietsen of rare fratsen uithalen, den Broes wel dus die moest achterop, maar ja dat Fay amper vooruit komt dat was ze vergeten? Waarom heeft zij ook geen 2 zitjes op de fiets , dat snap ik al niet. Fay is nog veel te klein en Bruce heeft altijd acties, dus als je op de fiets alleen weg wilt moet je toch 2 zitjes hebben.

En Fay haar prinsesje, tja ze is toch veel kleiner, Bruce kan zelf de meeste dingen, Fay is nog veel te traag.
Ik zie dat verschil niet erg, ik zie meer "meer zorg voor de kleinste".
Ja ik snap ook wel dat je die Bruce niet alleen laat fietsen als je zelf gaat fietsen, maar Fay is daar toch ook echt nog veel te klein voor, ga dan gewoon LOPEN met dat kind op een fietsje, nu flikkerde de fiets met Bruce dr op ook nog bijna om.
Hoe lomp kun je wezen?
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Die overcompensatie bij Nicolas wat een kasthomo
Dat is psies wat ik dr van denk ja
( Groucho Marx )
pi_80163255
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brood uit de muur
In sommige plaatsen wel in Nederland.
pi_80163313
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:

Hoe lomp kun je wezen?
Het belang van brood
En vooral als je weet dat je maar 10 minuten hebt, hoe wil je dat met 2 van die bengels doen, dat red je toch nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')