abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80152394
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef JaneDoe het volgende:
moet de aflevering nog bekijken
maar zo te lezen begint iedereen er nu achter te komen waarom debby al die jaren zo zuur was
Dan moet ze vooral gaan trouwen, gevalletje "hoe blaas ik m'n relatie nieuw leven in"

En Debby is zuur van zichzelf hoor , alleen maakt Nicolas het er niet beter op.

Ook dat hij haar uit die hangmat gooit, wát een humor. Pubertje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80152437
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:

Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.
Ik kijk nu ongeveer een jaar en de laatste maand zit ik elke Vrijdagavond toch met een gevoel "eh, was dit het nou, the same old same old". Voorheen vond ik het achteraf dan een leuke aflevering, dat roep ik nu ook al een aantal weken niet meer.
Ben benieuwd hoe lang ik het nog vol ga houden
pi_80152444
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:18 schreef JaneDoe het volgende:
je zag gewoon dat keano zich af en toe geen raad wist met de situatie
Nou dat vond ik idd helemaal genant. En Nicolas maar doorgaan en doorgaan
pi_80154505
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Of het opnemen? Of het downloaden?
Eh, ik heb geen dvd-recorder (schaam) en ik weet niet hoe je moet downloaden via die nieuwsgroepen (schaam). Dan blijft RTL gemist over......
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:36:36 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80154696
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:27 schreef Mirjam30 het volgende:

[..]

Eh, ik heb geen dvd-recorder (schaam) en ik weet niet hoe je moet downloaden via die nieuwsgroepen (schaam). Dan blijft RTL gemist over......
Nou onze mediarecorder heeft maarliefst 7 minuten opgenomen van de pfaffs
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:48:23 #281
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_80154961
OMG die Nicolas had ik echt in Mexico achtergelaten als ik Debby was zeg, wat een ontzettende klier
En die Lyndsey, mijn hemel, welke idioot komt er ook op om dat kleine kindje op die fiets te zetten?
Incompetent wijf is dat toch...
Dave trekt idd mss wel iets meer naar Bruce maar dat maakt niet uit want mama heeft alleen maar oog voor haar kleine prinsesje geloof ik
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 11:49:59 #282
240917 Mula
pi_80155013
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:26 schreef Extranenergy het volgende:
Ja, genant he AnneLo!!! Stel dat Keano ouder wordt en zijn vader gedraagt zich nog zo.. ik zou me ongemakkelijk voelen als ik Keano was. Nu zag je ook al dat hij niet enthousiast was en als een gek op die handen van zijn vader bleef klappen.............................

Vooral in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat de kinderen meer naar Debby trekken dan naar Nicolas. Vooral op vakantie in Mexico vond ik de kindjes erg lief voor Debby. Bijv. op het strand met de cocosnoten. Nicolas zegt tegen een van de jongens dat het sap niet voor mama is (en behoorlijk serieus ook nog, had niet het idee dat het alleen maar klieren was van nicolas!), maar hij trekt zich er niks van aan en geeft het toch aan mama.
pi_80155131
[quote]Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:

Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.

[/quote

Op een gegeven moment heb je het ook wel gezien, denk ik. Na 10 seizoenen is de rek er ook wel uit.
Ik vind het zelf leuker om de oude afleveringen weer te bekijken dan de nieuwe te zien.
pi_80155321
Nicolas was ontzettend irritant. En alleen maar uit op sex. Ik wil niet weten wat er in die strakke speedo te zien was.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80155878
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:49 schreef Mula het volgende:

[..]

Vooral in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat de kinderen meer naar Debby trekken dan naar Nicolas. Vooral op vakantie in Mexico vond ik de kindjes erg lief voor Debby. Bijv. op het strand met de cocosnoten. Nicolas zegt tegen een van de jongens dat het sap niet voor mama is (en behoorlijk serieus ook nog, had niet het idee dat het alleen maar klieren was van nicolas!), maar hij trekt zich er niks van aan en geeft het toch aan mama.
ja dat was zo mooi om te zien hoe keano zn papa op zn plek zetten "nee, papa, dit is ook voor mama" vervolgens gaf 'ie de kokosnoot aan zn ma en mocht ze van hem alles opdrinken!
pi_80156104
Ook zo belachelijk'Nicolas heeft het met Keano over vriendinnetjes en dat hij wel een vrouw moet hebben als hij later kindjes wil, dat kind is 5!!
pi_80158374
Volgens mij staat Nicholas al een tijdje droog ofzo.. genant gewoon.

Bij het voorstukje van volgende week zag je alleen die yoghurt en ik wist gelijk dat het Bruce was .
pi_80159038
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Mirjam30 het volgende:
Ook zo belachelijk'Nicolas heeft het met Keano over vriendinnetjes en dat hij wel een vrouw moet hebben als hij later kindjes wil, dat kind is 5!!

En het domme is nog dat hij het er ook kennelijk nooit over heeft, heb je nou zo'n klein bijdehandje als Kenji die er de hele dag over wauwelt, nou ja oke, maar Keano die snapte niet eens waar z'n vader het over had.
Maar z'n vader moest de hele dag over sex, vrouwen, sex, tieten en vrouwen praten
pi_80159139
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:

En die Lyndsey, mijn hemel, welke idioot komt er ook op om dat kleine kindje op die fiets te zetten?
Incompetent wijf is dat toch...

Fay zal niet ineens wegfietsen of rare fratsen uithalen, den Broes wel dus die moest achterop, maar ja dat Fay amper vooruit komt dat was ze vergeten? Waarom heeft zij ook geen 2 zitjes op de fiets , dat snap ik al niet. Fay is nog veel te klein en Bruce heeft altijd acties, dus als je op de fiets alleen weg wilt moet je toch 2 zitjes hebben.

En Fay haar prinsesje, tja ze is toch veel kleiner, Bruce kan zelf de meeste dingen, Fay is nog veel te traag.
Ik zie dat verschil niet erg, ik zie meer "meer zorg voor de kleinste".
pi_80159259
Ook opvallend is dat Sam-Kelly & Dave-Lindsey allemaal een eigen huis hebben gebouwd/verbouwd en dat Nicolas en Debby een appartementje hebben, dat ze volgens mij ook nog huren.
Dus volgens mij gaan die centjes ergens heeel anders naar toe?
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2010 @ 14:56:37 #291
240917 Mula
pi_80159786
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En het domme is nog dat hij het er ook kennelijk nooit over heeft, heb je nou zo'n klein bijdehandje als Kenji die er de hele dag over wauwelt, nou ja oke, maar Keano die snapte niet eens waar z'n vader het over had.
Maar z'n vader moest de hele dag over sex, vrouwen, sex, tieten en vrouwen praten
Ik vraag me bij Nicolas soms wel eens af hoe hij is zonder cameras. Debby is gek genoeg op hem om er niet alleen 2 kinderen mee te krijgen, maar ook nog om met hem te trouwen. Dus er zal-buiten het lijf- toch wel iets leuks aan hem zijn.

Misschien weet hij zich slecht een houding te geven voor de cameras? Dat hij daardoor een beetje stoer probeert te doen en over sex en tieten en vrouwen praat?

Of hij staat gewoon droog natuurlijk. Dat kan ook! Dat idee had ik trouwens wel een beetje in het bubbelbad in Mexico. "Ik heb een mannenprobleem, debby. Doe er wat aan!"
pi_80160103
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:36 schreef Refurb het volgende:
Ook opvallend is dat Sam-Kelly & Dave-Lindsey allemaal een eigen huis hebben gebouwd/verbouwd en dat Nicolas en Debby een appartementje hebben, dat ze volgens mij ook nog huren.
Dus volgens mij gaan die centjes ergens heeel anders naar toe?
Volgens mij hebben ze dat appartement met bijbehorende ruimte voor de zaak gewoon gekocht. Want anders hoefde Debby de huurcontracten voor die bloemenwinkel niet in orde te maken. En in het appartement is ook flink verbouwd.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:12:35 #293
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_80160118
Die overcompensatie bij Nicolas wat een kasthomo
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_80160407
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef Mula het volgende:

Misschien weet hij zich slecht een houding te geven voor de cameras? Dat hij daardoor een beetje stoer probeert te doen en over sex en tieten en vrouwen praat?

Na 10 jaar heeft hij nog moeite met de camera, uh-huh
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:38:25 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_80162423
Brood uit de muur
hebben we hier in NL niet
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:46:13 #296
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_80162598
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brood uit de muur
Echt wel!! Je ziet het niet vaak meer maar we hebben het hier wel!
pi_80162834
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:46 schreef Starlie het volgende:

[..]

Echt wel!! Je ziet het niet vaak meer maar we hebben het hier wel!
Ik heb het nog nooit gezien. Vind het eigenlijk wel handig!
pi_80162985
Gaan jullie nooit met de trein?
Zat van zo'n kraampjes.
Vooral Smullers, die zitten internationaaaaal
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:07:59 #299
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_80163055
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Fay zal niet ineens wegfietsen of rare fratsen uithalen, den Broes wel dus die moest achterop, maar ja dat Fay amper vooruit komt dat was ze vergeten? Waarom heeft zij ook geen 2 zitjes op de fiets , dat snap ik al niet. Fay is nog veel te klein en Bruce heeft altijd acties, dus als je op de fiets alleen weg wilt moet je toch 2 zitjes hebben.

En Fay haar prinsesje, tja ze is toch veel kleiner, Bruce kan zelf de meeste dingen, Fay is nog veel te traag.
Ik zie dat verschil niet erg, ik zie meer "meer zorg voor de kleinste".
Ja ik snap ook wel dat je die Bruce niet alleen laat fietsen als je zelf gaat fietsen, maar Fay is daar toch ook echt nog veel te klein voor, ga dan gewoon LOPEN met dat kind op een fietsje, nu flikkerde de fiets met Bruce dr op ook nog bijna om.
Hoe lomp kun je wezen?
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Die overcompensatie bij Nicolas wat een kasthomo
Dat is psies wat ik dr van denk ja
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_80163255
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brood uit de muur
In sommige plaatsen wel in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')