Of het opnemen? Of het downloaden?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef Mirjam30 het volgende:
Aha, bedankt voor de tip allemaal! Ik zie het nu ook in de gids staan, komt door Koffietijd! Maar dat is dus niet gunstig, want om 11.30 ben ik niet meer thuis!![]()
Dat wordt dan denk ik ¤ 1,30 doneren aan RTL......
Nee, gewoon downloaden via torrents of nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef Refurb het volgende:
[..]
Downloaden? Je bedoelt dus RTL Gemist? Dat moet je betalen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, gewoon downloaden via torrents of nieuwsgroepen
quote:
Oh nou, ik ken zat mods die alleen van het woordje al gaan steigerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Rauzer het volgende:
Het plaatsen van downloadlinks mag niet, dus dat doe ik niet. Maar ik mag toch best zeggen dat je mag downloaden, dat doet iedereen!
Zeg dat wel ja, kan niet tegen drank blijkbaar.quote:
Het ergste vond ik nog dat ie z´n zoontje op zat te stoken om tegen z´n moeder ´´wij willen tieten zien´´ te zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, kan niet tegen drank blijkbaar.
Wat een heerlijke relatie
Van d'n wikipediaquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Refurb het volgende:
De Pfaffs downloadenWas ik nooit op gekomen! Ik dacht, zal nergens te downloaden zijn.. Zo'n amateurproductie, nja morgen maar 's zoeken. trouwens, hoe is bompa gestorven?
quote:Bij Jean-Marie en Carmen woonde sinds 1985 tot zijn overlijden ook de vader van Carmen, Edilbert Seth, in huis. "Bompa" overleed in de nacht van maandag 5 op dinsdag 6 maart 2007 in zijn slaap aan een hartaanval, nadat hij al eerder ziek was geweest. Hij werd 77 jaar.
Geen ideequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:44 schreef Refurb het volgende:.......trouwens, hoe is bompa gestorven?
Vond het gewoon genant hoe die Nicolas zich gedroeg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:54 schreef Extranenergy het volgende:
Ben totally omgeslagen wat betreft Debby en Nicholas. Wat genant om te zien dat hij zijn zoon wilde horen zeggen 'tieten' ... icm moeders, ik kan het bijna niet omschrijven. Die Nicholas is eigenlijk best kinderachtig.
Debby zou best beter kunnen krijgen, ziet er goed uit en lijkt me steeds leuker worden, alsof rust haar echt goed doet. Maar soms is Nicholas gezellig, maar dat is vrijwel altijd samen met Sam.
Vind Lindsey zo saai, dat komt door haar leventje dat zo perfect moet zijn. Ze heeft wel heel schattige kuiltjes trouwens. Fay is leuk, Bruce is Bruce.
Om de een of andere reden vind ik de Pfaffs minder leuk om te kijken, een jaar geleden zat ik er helemaal klaar voor en dat is wel over. Alsof het allemaal zoveel van hetzelfde is.
Blijft wel een warme familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |